Gå til innhold

aktiviteter i bryllupet


tattoopia

Anbefalte innlegg

kom på en til jeg :fnise:

Veldig morsomt å gi et knippe menn en tynnstrømpebukse og bind framfor øynene og få de til å kle den på seg over buksene :)

Og sanke inn skoene fra damene og legg i en sekk å la mannfolka finne sin frues sko å se om det blir rett... om de i det hele tatt følger med hva vi har på oss ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært i to brylupp der de hadde en vanvittig morsom lek!

Det hele gikk ut på at en person hadde en pakke og en tekst med seg.. H*n gav pakken til en helt tilfeldig person og leste opp litt av teksten... det hele gikk på rim, men jeg husker ikke hvordan, men uansett... H*n sa f.eks "denne pakken skal du gi til mannen med de fineste skoene her i kveld" og når personen gjorde det leste h*n f.eks "Fine sko men gud så store.. du hvet vl hva dem sier om slikt? Pakken skal du nå gi til damen med vakreste øyne"... osv osv... Pakken skal til slutt ende opp hos bruden/brudgommen... kjempe gøy :)

Jeg har vært ute for både en "barnevennlig" versjon og en som var litt mer på kanten for kun de voksne ;)

Har hørt om denne før, den høres veldig gøy ut!! er det noen som husker teksten som går på rim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Melder meg på, og vil gjerne ha den teksten jeg også. :)

:hoppe: Jeg også!!! Hørtes veldig artig ut den leken.

Er det noen som har noen ideer til hva gjestene kan finne på mens vi er hos fotografen? Vi tenkte å sette fram litt kjeks, frukt og litt å drikke kanskje, så kan de småskravle litt. Men kan det bli litt kjedelig? Det tar jo ikke lengre tid enn

1-1 1/2 time eller noe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Jeg også!!! Hørtes veldig artig ut den leken.

Er det noen som har noen ideer til hva gjestene kan finne på mens vi er hos fotografen? Vi tenkte å sette fram litt kjeks, frukt og litt å drikke kanskje, så kan de småskravle litt. Men kan det bli litt kjedelig? Det tar jo ikke lengre tid enn

1-1 1/2 time eller noe da.

Synes det er lurt å sette frem litt snacks til drikken, mange er sikkert småsultne og dessuten er det alltid kjekt med litt magefyll til alkohol.

Det trenger ikke å bli kjedelig, det kan sikkert være ok for gjestene å slappe av litt før "middagskjøret" starter!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er lurt å sette frem litt snacks til drikken, mange er sikkert småsultne og dessuten er det alltid kjekt med litt magefyll til alkohol.

Det trenger ikke å bli kjedelig, det kan sikkert være ok for gjestene å slappe av litt før "middagskjøret" starter!

:)

Ja, og 1- 1 1/2 time går jo ganske fort da. Det er jo noen som ikke kjenner hverandre også, som skal hilse på hverandre og sånn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Gjest Gjest_milla_*
Jeg har vært i to brylupp der de hadde en vanvittig morsom lek!

Det hele gikk ut på at en person hadde en pakke og en tekst med seg.. H*n gav pakken til en helt tilfeldig person og leste opp litt av teksten... det hele gikk på rim, men jeg husker ikke hvordan, men uansett... H*n sa f.eks "denne pakken skal du gi til mannen med de fineste skoene her i kveld" og når personen gjorde det leste h*n f.eks "Fine sko men gud så store.. du hvet vl hva dem sier om slikt? Pakken skal du nå gi til damen med vakreste øyne"... osv osv... Pakken skal til slutt ende opp hos bruden/brudgommen... kjempe gøy :)

Jeg har vært ute for både en "barnevennlig" versjon og en som var litt mer på kanten for kun de voksne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i et bryllup der brudeparet fikk spørsmål om hvem som var flinkest til ..... (f.eks. lage saus fra grunnen) parene sto med ryggen til hverandre og hadde parene en sko fra hver (hans og hennes) og skulle ta opp den skoen som de mente var riktig.

har også vært med på at forskjellige par fikk et ark der det stod ja og nei, og skulle svare på spørsmål som han tar oppvasken oftes osv. her var det morro å se hvordan parene svarte (ikke alle var enige)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
  • 7 måneder senere...

Jeg var på et bryllup hvor dem arrangerte følgende to leker:

Et utvalg av gjestene (ca. 10 stk) fant en rød rose på sin tallerken. Disse måtte være med på leken. Det ble lest opp f.eks. et armbånd, en svart sko, en gullklokke, en mobiltelefon ect. Så måtte dem løpe rundt blant gjestene å finne dette, og løpe rask tilbake med det til han som arrangerte det. Den som kom raskest tilbake fikk et poeng. Den med flest poeng blir selvfølgelig vinneren og vedkommende fikk en premie.

Den andre leken gikk ut på følgende: en person plasserer seg bak brudeparet, og løfter opp et ark hvor det står skrevet kun et ord eller en kort sentning. Det stod f.eks. Singel, liker rock, studievenner, har bodd sammen med en av brudeparet, jobber i helsevesenet, osv. Gjestene måtte reise seg opp hvis dem beafant seg i kategorien som sto på arket.

F.eks alle de single reiste seg opp da dette stod på arket. Deretter må brudeparet gjette hva som står på arket kun ved å se hvem av gjestene som står oppreist. Denne leken var utrolig vellyket, og førte til mye latter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lekene der høres skikkelig morsomme ut!

Man får løsnet litt på stemningen med slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...