Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Zenobia skrev:

På pc: Jeg fører markøren over øverste venstre hjørne, og klikker på de pilene som kommer til syne. Deretter trykker jeg delete. Mobil og nettbrett: vet ikke.

:ler:  Her går det fort i svingene! Freeeeeedaaaag :strix:  Jeg tror jeg skal unne meg en liten, tynn én smiley-eatdrink043.gif

Takk, og en liten tynn en er nok??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kaffekrus

Må teste! 

Spoiler

Første gang jeg bruker spoiler her inne!

Den går forresten bort om du trykker på den mørkegrå linja, deretter backspace  :)

Endret av Kaffekrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva regner dere er en god promp og hva er en dårlig en?

Anonymkode: f88a1...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Nietsoj skrev:

Takk, og en liten tynn en er nok??

Ser du ikke øynene på smileyen? smiley-eatdrink043.gif

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva regner dere er en god promp og hva er en dårlig en?

Anonymkode: f88a1...871

Drit i det  :scorpis:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Zenobia skrev:

Ser du ikke øynene på smileyen? smiley-eatdrink043.gif

Drit i det  :scorpis:

:Nikke: 

Anonymkode: 61240...ae2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det var i 2010 at tv-en tok kvelden, og siden har ingen ny kommet i hus. Strømmer NRK når det passer.

Jeg lurer på å ta ordet, men samtidig frister :tanpuss:  også..

Det er ganske lyst uten her nå, og det frister å være oppe lenger :skya:

Sne er det bare flekkvis på denne siden av fjorden nå; de på den andre siden ligger ikke så solvendt. Første våren jeg har opplevd i april her oppe siden flyttingen i 2012. I fjor var det "vår" i hele juni (altså hustrig). Ellers har det vært MASSE sne til midt i mai, så én dag vår og så: TADA!! Sommer. Jeg har aldri vært spesielt fascinert av været før jeg kom hit.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffekrus

Her fulgte tv med leiligheten, men jeg ønsker meg faktisk et hjem uten tv en gang :Nikke: Det er helt nydelig å kunne sitte i stua uten at noen på død og liv må ha tv-en på. Det meste kan man jo faktisk se på nett og.

Her må jeg egentlig legge meg, jeg skal visst være med på brudekjolejakt i morgen.. Men som det nattdyret (eventuelt nattbordet, ifølge autocorrect) jeg er, vil jeg ikke. Så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Kaffekrus skrev:

Her fulgte tv med leiligheten, men jeg ønsker meg faktisk et hjem uten tv en gang :Nikke: Det er helt nydelig å kunne sitte i stua uten at noen på død og liv må ha tv-en på. Det meste kan man jo faktisk se på nett og.

Her må jeg egentlig legge meg, jeg skal visst være med på brudekjolejakt i morgen.. Men som det nattdyret (eventuelt nattbordet, ifølge autocorrect) jeg er, vil jeg ikke. Så det så.

Jepp til det jeg har kursivert lilla; og så mye enklere å sette på stereoen med nydelig musikk! Den konkurrerer jo ikke mot noen lenger :)

Er det ikke en side som heter noe med autocorrect? Jeg fant den, og glemte å lagre den. Mye hysterisk morsomt omskrevet der :ler:

Altså, som det nattbordet du er :ler: 

Jeg kjenner på den vilikke-greia. Den ene kontaktlinsen har kranglet en stund nå, men jeg holder ut.

God brudekjolejakt i morgen da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffekrus

Ååh, ja! Jeg synes å huske en slik side.. må kanskje lete. Det var festlig i alle fall :laugh:

Jeg jobber mot å bli fast inventar her, men har et stykke igjen dit.. Men da kan jeg jo bli nattbord. Siden jeg ikke har noe nattbord, passer jo det fint.

Lykke til med den kontaktlinsen! Jeg skal lese litt tror jeg, før jeg tar kvelden :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, er vel gjerne jeg som er det nattbordet da :biggrin: Jeg jobber støtt og stadig mot kjendistilværelse i B-kategorien.

God lesning og godnatt :cowboy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godmorgen glade venner. :biggrin: 
For en kjempefin gjeng dere er! Jeg blir varm om hjerterota når jeg leser de tøysete hyggelighetene deres. 

10 timer siden, Kaffekrus skrev:

Jeg tror ikke jeg kommer til å se filmen igjen. Husker ingenting, så den kan ikke ha vært særlig minneverdig 

Joooo, det var den, selv om jeg ikke husker stort annet enn at den var fryktelig trist....mine tårer trillet. :( 
Ser den gjerne igjen en gang, bare jeg har fått kvinnet meg nok opp til å ta den følelsesmessige
belastningen det er å se at dyr ikke har det greit.  :sukk: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...