Gå til innhold

liten fryseboks?


aline

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en liten og grei fryseboks? Hytte-type eller hybel-type?

som ikke koster for mye?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en fryseboks som er liten og hendig. Den står på gulvet og er på størrelse med en liten vaskemaskin. Og jeg bruker den som avlastningsbenk på kjøkkenet. Men den holder til oss, for vi har ikke plass til sånn "2500000..." liters monster... Den rommer omtrent det samme som en sånn stor fryser oppå et kjøleskap...

Men du tenkte kanskje på en enda mindre variant? Omtrent som inni et kjøleskap?

Jeg fikk min for flere år siden, aner ikke hvor den er kjøpt, men jeg ville tro at Bonus, Elkjøp eller noen har sånne?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt usikker på hva hvor liten jeg egentlig vil ha den, din høres kanskje litt stor ut. Jeg er bare en person i husholdningen.

Men så liten som den inni kjøleskapet er litt lite synes jeg. Kan være greit å ha plass til litt mer en isbiter!! icon_wink.gif

Finnes det B-vare utsalg som har sånt kanskje? og hvor finner jeg det i Oslo?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor det eventuelt er noe B-vare utsalg... er ikke disse kjedene ganske rimelige da...? Jeg må melde litt pass der, aline.

Min er ikke såååå inmari stor... man får oppi noen fiskegratenger på tilbud, plass til det elgkjøttet man fikk tilbud om, og så noen frossenpizzaer... jeg syntes nok den virket stor med en gang... *Tusenfryd må på kjøkkenet og måle litt* Den er 54 x 54 cm på toppen og 85 cm høy... som sagt greit å ha litt avlastningsplass. Der jeg bodde da jeg fikk den sto den i stuen med en duk over... den trenger jo bare en stikkontakt icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes i grunnen ikke dum ut!

Må ta meg en rundtur på billigkjedene å kikke tror jeg! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei, jeg har en 100 liters fryseboks, den hadde jeg også da jeg bodde på hybel. Høres ut som Tusenfryds er omtrent samme størrelse. Tror den kostet ca. 2000,- på Elkjøp for 5-6 år siden. Den er ikke så stor, baker man fire brød og har litt kjøttvarer og frosne grønnsaker i den så er den stort sett full.

Hilsen Keeran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkurat kjøpt meg fryser av litt større type (ikke megastor - ca 80 cm bred) Den kostet under 2000 kroner.

De minste kan du få under 1000-lappen nå, hvis du vil ha boks og ikke sånne skap med skuffer i - de er nok litt dyrere.

Elkjøp, Lefdal og andre billigkjeder er like gode som B-vareutsalg.

Ellers handlet jeg på et Bvareutsalg i Sandakerveien i Oslo en gang - det var helt topp - ubrukte varer med bare en "ripe i lakken" eller ødelagt emballasje. Teknisk-vakuum-elektrisk var det flotte navnet på selskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Expert Bonus har oxo sånne småttinger.....

Gav bort min jeg da, arvet etter min oldemor, og fikk meg et fryseskap i stedet..

icon_eek.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...