Gå til innhold

hvem er kåtest, menn eller kvinner?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Det er visst bevist at menn TENKER oftere på sex enn kvinner. Men det er ikke dermed sagt at de er kåtere enn kvinnen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Morticia

Hvem som er kåtest av menn eller kvinner er jo temmelig relativt.

En myte er at menn er konstant kåte mens kvinner aldri er kåte. Myten sier også at menn sier at de er kåte mens kvinner aldri tar et slikt ord i sin munn.

Menn er på topp seksuelt i 20-års alderen mens kvinner er på topp etter fylte 30.................. jeg er 35.............. YIIIIIHAAAAAAA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske tåpelig spørsmål, ja.

Kan også spørre om hvem som er kåtest av høye og lave mennesker.

Er veldig individuelt.

Menns kåthet er vanskeligere å skjule. De er som oftest langt mindre diskre enn hva vi kvinner er, hehe. Det tror jeg er ganske allmenn kjent. Klart vi kvinner stirrer og glor, klart ikke alle menn gjør det.

Osvosv, mye man kan si om dette temaet, men kort sagt er det _veldig_ individuelt hvor kåt man er. Vi har jo også dem som ikke liker sex i det hele tatt. Joda, de finnes, tro det eller ei!

Menn kan ikke alltids like enkelt skjule det om penisen vokser, med mindre de har en 2 cm lang junior, det er vanskelig for dem å stimulere seg selv i full offentlighet. Kvinner trenger bare gni lårene litt ekstra sammen, noe som blir gjort oftere enn noen kanskje er villige til å innse. Så, neste gang du ser en kvinne sitte litt småsjenert med beina skikkelig sammen, vrikke litt på underkroppen, hehe, da kan du selv tenke deg hva hun tenker og gjør på :) !

Birthe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Atter en gang kommer du meg i forkjøpet, Birthe.

Tåpeligere spørsmål har jeg ikke sett på en god stund. Er så utrolig dumt å begynne å kategorisere hvem som er hva mellom kjønnene.

Er det så utrolig vanskelig å skjønne at det er forskjell fra person til person - IKKE kjønn til kjønn!

Hvis dette absolutt bare MÅ diskuteres og tviles på, så er det kanskje på tide å slå av PC'en, komme seg ut og treffe mennesker - i stedet for å snakke om dem.

WildThing

"grunnen til at de dumme lever lengre er at de irriterer vettet av de smarte"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 13 år senere...

Annonse

I følge myten så er det menn. Men i virkeligheten så er det kvinner.

Anonymkode: 03c17...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lettvint er det for en kvinne eller homofil mann å få seg sex sammenlignet med en heterofil mann? Der ligger nok mye av svaret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner har mye mer sex og sexpartnere enn menn i gjennomsnitt, så slik sett så er det vel kvinner da.

Anonymkode: c3383...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6. februar 2003 at 15.15, Gjest Kim Erik Lokker skrev:

Riktig svar er selvsagt NEI

 

Det er kaninene som er kåtest, ikke menn eller kvinner!

Nå var ikke kaniner et alternativ her, så jeg skjønner ikke hvorfor du blander inn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.5.2016 at 8.24, AnonymBruker skrev:

Kvinner har mye mer sex og sexpartnere enn menn i gjennomsnitt, så slik sett så er det vel kvinner da.

Anonymkode: c3383...924

Hvordan er det første mulig?

Anonymkode: 4d027...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tråd fra 2003?

Anonymkode: b657b...e65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, OPIgirl skrev:

Nå var ikke kaniner et alternativ her, så jeg skjønner ikke hvorfor du blander inn det.

Tror ikke personen du siterte kommer til å svare. Kommentaren hans var fra 2003 :fnise: 

Anonymkode: e47fb...691

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30. mai 2016 at 19.27, AnonymBruker skrev:

Menn er kåtest!

Anonymkode: ef511...50c

Ja, det var viktig å understreke 13 år etter :fnise:

Endret av toothfairy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...