Gå til innhold

hvem er kåtest, menn eller kvinner?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest lumbajack

jeg ser av andre diskusjoner uttalelser om at menn er kåtere enn kvinner. hva i alle dager er dette for slags feilaktige, idiotiske uttalelser?

diskriminering på sitt verste, helt i tråd med ottars "alle menn er hunder" filosofien, og det er alltid det første argumentet mannshatenede, usikre kvinner som nettopp har blitt dumpet kommer med.

et lite problem. HVOR ER BEVISET? HVOR HAR MAN DETTE FRA? HVILKEN PÅLITELIG KILDE KOMMER DET FRA?

og NEI, personlige erfaringer med at menn ser på puppene til damer og kjøper dem drinker holder ikke. da kan man komme med like mange eksempler som går i andre retning.

hvor kommer denne oppfattelsen fra? er det det faktum at kvinner er konsekvent mere indirekte i sin uttrykksform, og har forstått at man ved å ikke innrømme hvor kåt man er får kontroll? menn har aldri problemer med å innrømme at de er kåte. bare se på tråder på dette forumet som "hva liker du best ved partneren din?". mennene som svarte brakte opp elementer som kropp, utseende og hvor kåte de var på kvinnen sin. kvinnene derimot var (som vanlig) mer utspekulerte og spilte på kvinnens ELDSTE MAKTRIKS : avvæpne mennene sine og deres seksuelle kraft ved å si "det jeg like best ved GUTTEN min er at han er SNILL, og får MEG TIL Å LE etc."

ikke et jævla kløyva ord om at de var kåte. det er jo et kjent faktum at kvinner ALDRI tør innrømme at de liker sex og er LIKE KÅTE SOM MENN. bare fordi de uttrykker det anderledes og SKAFFER SEG SEX på mer INDIREKTE måter som IKKE VIRKER SÅ KÅTE SOM MENNS metoder, betyr IKKE at menn er kåtere.

for å komme med virkelige FAKTA: statistikker sier at kvinner har gjennomsnittlig MER sex enn menn. ...men dette har de kanskje fordi de ikke er kåte? hmm, det holder ikke. nei, kvinner er nok, selv om de ALDRI INNRØMMER DET i frykt for å miste makt LIKE KÅTE.

kan grunnen til denne oppfattelsen også være det at kvinner som innrømmer at de er kåte (de finnes unntaksvis) ofte blir sett på som horer? at det er kun mannen som i vårt samfunn HAR LOV til å uttrykke kåthet uten å bli sett ned på?

det er nok begge deler, men hvis noen i det hele tatt går rundt og tror at menn er kåtere enn kvinnner, er de alvorlig dumme og lettlurte.

for å avslutte med et fakta til, istedenfor disse patetiske løse påstandene som bare er tull, FAKTA: det er vitenskapelig bevist at menn MISTER gradvis MER OG MER sexlysten, mens KVINNER BEHOLDER EN JEVNT HØY SEXLYST hele livet.

hvis det nå kommer svar fra kvinner der de benekter å være like kåte som menn, bekrefter de bare påstanden om at de bruker en falsk mangel på interresse som makttriks eller våpen. kommer det derimot kvinner som er trygge nok på seg selv til å innrømme SANNHETEN, nemlig at de liker sex like mye, vil det bevise at disse påstandene ikke kan sies å være generelle regler for kvinner. la oss se.

Deler av innlegget er slettet. Diskuter gjerne sak, og da helst uten å trekke inn andre brukere.

Cassandra - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm - tror nok at kvinner er akkurat like kåte som menn ja. Jeg er ihvertfall det :ler: , men merker at jeg har litt problemer med å si det til min mann, sannsynligvis har jeg et lite hore/madonna-kompleks...Men at jeg har minst like mye lyst på sex som han er det ingen tvil om, og jeg skulle gjerne hatt mer enn det jeg/vi har :lol: Men det er litt problematisk for meg å snakke om det, sukk. Vi har vært sammen en del år, og det er nok sant at tenningen blir noe mindre med årene, de første årene gjorde vi det nårsomhelst og hvorsomhelst..mimre, mimre. Those where the days my friend, I wish they never end..Jeg elsker imidlertid fortsatt min mann veldig høyt, og det innbiller jeg meg jo er gjensidig, så da får man bare ta "til takke" med det man får, og heller ordne seg litt på egen hånd ved siden av..det funker jo det og (og når jeg mener for egen hånd så mener jeg akkurat det. Utroskap er fullstendig uaktuelt uansett. Og så dårlig er det da heller ikke, hihi).

Men tilbake til saken - ja jeg blir litt irritert når det liksom er opplest og vedtatt at kvinner ikke har så lyst på sex som det menn har - på bakgrunn av egen erfaring, og det jeg vet om mine venninner - det er ikke sant! (nå er vi alle i 30-årene og således muligens på vår seksulle topp da, men allikvel..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt artig i denne situasjonen å tenke tilbake på romertida, då det vart sett på som kvinneleg å vera kåt/sexglad.

Det var og ein av keisarane som vart kritisert for sine kvinnelege tilbøyeleghetar... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beste svar jeg kan komme på til dette spørsmålet, er kort og godt:

Ja.

Romerske keisere var forøvrig viden kjent for både den ene og den andre tilbøyelighet.....man kan nesten si at de i bunn og grunn var tilbøyelige punktum.

Ta en titt på filmen "Caligula", som nok virker noe overdrevet....men som dog har en del sannhet i seg......

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg skal ikke utale meg om ting jeg ikke vet, derfor aner jeg virkelig ikke om menn er kåtere enn kvinner generelt. Men en ting kan jeg utale meg om, og det er hvordan det er hjemme hos oss. Min mann er mye oftere kåt enn meg, han har lyst i ett sett, men jeg orker rett og slett ikke så ofte som han.

Slik har det vært for meg, når jeg har vært kjæreste med andre menn også, de har lyst mye mer enn meg.

Mulig at jeg er unormalt lite kåt, men jeg synes det er mer enn nok sex ved å ha det ca. 3 ganger i uka. Noe min mann er uenig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lumbajack
Hvem er kåtes av menn eller kvinner....D trur jeg kommer an på mannen..... :kul:

kommer an på mannen? hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lumbajack
Jeg skal ikke utale meg om ting jeg ikke vet, derfor aner jeg virkelig ikke om menn er kåtere enn kvinner generelt. Men en ting kan jeg utale meg om, og det er hvordan det er hjemme hos oss. Min mann er mye oftere kåt enn meg, han har lyst i ett sett, men jeg orker rett og slett ikke så ofte som han.

Slik har det vært for meg, når jeg har vært kjæreste med andre menn også, de har lyst mye mer enn meg.

Mulig at jeg er unormalt lite kåt, men jeg synes det er mer enn nok sex ved å ha det ca. 3 ganger i uka. Noe min mann er uenig i.

dette er nok individuelt for ditt tilfelle. det finnes menn som er mindre kåte enn deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
beste svar jeg kan komme på til dette spørsmålet, er kort og godt:

Ja.

ja til hva? spørsmålet var "hvem er kåtest, menn eller kvinner?" ja er ikke et meningsfylt svar...

hvis du mener å si at menn er kåtere, forklar hvor du har det fra og bevis det, jeg har nemlig massevis av både vitenskapelig og erfaringsmessige eksempler på det motsatte.

det triste er at det i dagens samfunn ofte blir sett på slik:

menn som innrømmer at de er kåte: positivt, ekte mannfolk og virilitet

kvinner som innrømmer at de er kåte: horer og billige fellesbrukgjenstander.

se bare på medienes fremstillinger av dette. mannlige kjendiser som har mange kvinnelige partnere risikerer ikke å få stort grovere kritikk i main-stream mediene enn "han er evig ungkar" eller "at vedkommende er en flørt"

kvinnelige kjendiser som gjør det samme, noe de fleste gjør men ikke kan innrømme fordi: kvinnelige kjendiser blir sett på som billige horer når de gjør det samme.

dette er urettferdig og skadelig for mange forhold og kan resultere i frigiditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lumbajack
beste svar jeg kan komme på til dette spørsmålet, er kort og godt:

Ja.

Romerske keisere var forøvrig viden kjent for både den ene og den andre tilbøyelighet.....man kan nesten si at de i bunn og grunn var tilbøyelige punktum.

Ta en titt på filmen "Caligula", som nok virker noe overdrevet....men som dog har en del sannhet i seg......

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Browneyes

Jeg tror dette er forskjellig fra menneske til menneske, uansett kjønn. Jeg har alltid hatt mer behov for sex enn min mann. Jeg har diskutert dette med mine mannlige venner og mens jeg kunne tenke meg å ha sex hver dag, klarer de seg fint med en gang pr. uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest..

mitt svar på dette......"Ja", henspeiler på det faktum at jeg føler det er et helt umulig spørsmål å svare på.

Alle er kåte, på et eller annet vis og med helt individuell intensitet. Jeg simpelthen blånekter å feste "høyest grad av kåthet" til enten mannen eller kvinnen. Jeg antar videre det er svært vanskelig å peke ut den aller kåteste personen i verden :wink:

At et svar som "ja" blir ganske meningsløst når man blir bedt om å veie to gitte kvaliteter opp mot hverandre, er jeg også klar over og mitt avgitte svar i så måte var ment som en spøk, samtidig som jeg føler at det i dette tilfellet er et svar like godt som noe annet, og følgelig står jeg fast ved det.

Mitt svar på spørsmålet er fremdeles: Ja.

Milo ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Forskjellen på menn og kvinners kåtskap? Tror menn er flinkere å briefe hverandre på det. Også synes det jo bedre da. I tillegg så tror jeg ofte det sitter litt lengre inne hos en kvinne; at det tar litt mer tid å lokke det frem, for å si det sånn.

Menns uforbeholdne evne til å være kåt, uansett mood :o , er fascinerende (prøver ikke å generalisere...dette er min erfaring med menn). Jeg øver meg...for å si det sånn. For det virker temmelig befriende, dette med å ha lyst selv om dagen ellers har vært full av andre utfordringer som sitter klistra i hodet mitt til langt på natt. Men sex hjelper mot det meste... Og når den koden er knekt, så er det vel bare å lære seg til at dette er en suverenfanfuckintastic måte å kople av på.

Og det å sovne i en armkrok, etter en herlig greie, og høre pusten hans i nakken min...*sukk* Bedre sovemedisin finnes ikke.

Litt utenfor tema, men sånn blir det når vi kaster skråblikk.

Øv,øv,øv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe
Hvem er kåtes av menn eller kvinner....D trur jeg kommer an på mannen..... :kul:

:Hehe: godt svart!

Ganske merkelig spørsmål forøvrig, er det ikke store individuelle forskjeller innen begge kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

komme kankje litt ann på alderen....! som regel e 15-17 årige gutter kåtere en jenter :D men det forandrer seg etter alderen... vertfall min erfaring :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...