Gå til innhold

Brystvorter som går "innover"


Gjest Gjest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Har akkurat tatt denne operasjonen og det var akkurat som å fjerne en føflekk - ikke noe vondt eller "stor" operasjon.

Men hvordan går man frem? Får man gjort det hos fastlegen? Hva koster det? Får man til å amme etterpå?

Har selv innovervendte, og har prøvd Niplette. Det funker ikke for meg. Mine kommer ikke ut av seg selv, og det eneste jeg får av Niplette er vonde, væskende sår/blemmer. Tror melkekanalene mine rett og slett er for korte til at knoppen trekkes ut i den "koppen".

Anonymous poster hash: 5c0cc...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det, også flere av mine venninner.



Anonymous poster hash: d4f9f...dff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også. Skjemtes masse før, og bare en person har såvidt kommentert det. Men nå bryr jeg meg egentlig ikke lengre. Kunne ikke tenkt meg til å operere. Kanskje det blir bra når man har fått barn og ammet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Den 24. september 2006 at 12.36, Gjest Gjest_anonym_* skrev:

Jeg er stort sett fornøyd med kroppen min, men en ting jeg har komplekser for er brystvortene. Det er liksom som om noen har dyttet de inn også har de blitt der. De kommer av og til litt ut hvis jeg fryser, men blir ikke der.

 

Jeg syntes det er skikkelig usexy og trodde jeg var unormal til jeg søkte rundt på nettet å fant ut det var ganske normalt. MEN jeg har allikevel aldri sett eller hørt om noen andre (utenom på slike "spør doktoren" på nett) som har det? Er det noen her som har et, har hatt det eller kjenner noen som har det?

 

Jeg har hatt kjæreste som ikke brydde seg døyten, og det fikk jeg selvtillit av, men nå som jeg er singel igjen kommer usikkerheten tilbake. Hva syntes gutter som slike brystvorter?

 

En annen ting jeg lurer fælt på er hvordan det blir med amming? Hvis det er noen som har hatt innsunkne brystvorter og fått barn her, hvordan gikk det? Klarte ungen å die eller ble det problemer?

 

Er det vanlig at brystvortene "spretter ut" en gang, i forbindelse med f.eks graviditet?

Orker ikke lese hele tråden. 

Det er faktisk ikke så omfattende å få dem operert.

Ved graviditet og amming så finnes det løsninger om de ikke kommer ut, du kan pumpe deg, bruke ammeskjold o.l.

Synes du burde ta det opp med lege jeg og høre hva slags muligheter du har da det varierer veldig på hvor innovervendt de er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Forundret.. skrev:

Orker ikke lese hele tråden. 

Det er faktisk ikke så omfattende å få dem operert.

Ved graviditet og amming så finnes det løsninger om de ikke kommer ut, du kan pumpe deg, bruke ammeskjold o.l.

Synes du burde ta det opp med lege jeg og høre hva slags muligheter du har da det varierer veldig på hvor innovervendt de er. 

Skulle kanskje lest, det du svarte på er ifra 2006 x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...
Gjest Chloe87 skrev (På 22.5.2015 den 18.53):

Jeg piercet forresten mine, men det hjalp dessverre ikke.

Kan man ta de ut igjen? Hva m amming? 

Anonymkode: 51d78...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_* skrev (På 24.9.2006 den 12.36):

Jeg er stort sett fornøyd med kroppen min, men en ting jeg har komplekser for er brystvortene. Det er liksom som om noen har dyttet de inn også har de blitt der. De kommer av og til litt ut hvis jeg fryser, men blir ikke der.

 

Jeg syntes det er skikkelig usexy og trodde jeg var unormal til jeg søkte rundt på nettet å fant ut det var ganske normalt. MEN jeg har allikevel aldri sett eller hørt om noen andre (utenom på slike "spør doktoren" på nett) som har det? Er det noen her som har et, har hatt det eller kjenner noen som har det?

 

Jeg har hatt kjæreste som ikke brydde seg døyten, og det fikk jeg selvtillit av, men nå som jeg er singel igjen kommer usikkerheten tilbake. Hva syntes gutter som slike brystvorter?

 

En annen ting jeg lurer fælt på er hvordan det blir med amming? Hvis det er noen som har hatt innsunkne brystvorter og fått barn her, hvordan gikk det? Klarte ungen å die eller ble det problemer?

 

Er det vanlig at brystvortene "spretter ut" en gang, i forbindelse med f.eks graviditet?

Hadde akkurat samme som deg. Når jeg fikk barn og ammet så kom de ut. Babyen suger jo ut brystvortene. 
 

Anonymkode: 07f17...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...