Gå til innhold

Tror jeg vil forføre min mann i morgen....Har du et tips?


MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lumbajack
Still deg opp bak han og begynn å kysse ham i nakken mens du forsiktig maserer ham i skrittet. Garantert suksess 8)  ( begynte å reise seg bare av tanken). :oops:  

Lykke til

ooooh! er ikke du en liten kåting da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lumbajack
Dersom dere begge er komfortable med litt klineri, har jeg følgende anbefaling:

Når han kommer hjem, setter du bind for øynene hans. Du kler av ham og dere hopper i dusjen sammen, der du bruker god tid på å vaske ham fra topp til tå. Så tørker du ham godt, og fører ham bort til senga. Der ber du ham kle av deg også, enda han har bind for øynene. Det er en pirrende situasjon, for han må bruke andre sanser enn synet. Så fører du ham ned på senga, der du har kjøpt et plastlaken eller latexlaken og dere bruker god tid på å olje hverandre inn. Så kan dere bruke kroppene deres mot hverandre og kun fantasien setter grenser. Det er en herlig følelse å kjenne kropp mot kropp, oljet inn og skli litt rundt på hverandre. OBS! Ikke forsøk altfor store stunts i senga... Det er GLATT...  :ler:

er alle mennene på dette forumet like kåte? dette er IKKE normalt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lumbajack
Lekkert med litt raffinert undertøy da, Trollfar... Pirrende å ikke se hele herligheten med en gang, men åpne den som et barn på julaften...  :ler:

hva med å runke FØR du skriver innlegg, istedenfor MENS du skriver innlegg eller etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lumbajack
Dette skjedde:

Jeg var iført en sexy, utringet topp, strømper og skjørt.  :sjarmor:  

Etter en bedre middag (kinesisk take-away :ler: ) ble vi sittende og glo på TV, så begynte han og lese i Pondus boka han fikk av meg til jul.

Jeg satte meg til med et Play Station spill mens jeg gav ham hint om hva jeg ville gjøre med ham.

Da klokka var 21.30, hørte jeg snorke lyder fra go`stolen hans.......

Egentlig var vi trøtte begge to (særlig han.....) og la oss rundt 21.45.

Han sa "natta", jeg sa "natta", men smøg meg tett intill ham og begynte og leke med p i k k e n hans.  

Da jeg begynte og suge ham, glemte han trøttheta og vi hadde et kjempe knull....... :wink:

you go girl! vedder på at den bikkja fikk det han ville!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lumbajack
Enig med Trollfar. Kvinner tenner jo først og fremst på at vi menn er kåte på de, de tenner på seksualiteten vår, uten tanke på påkledningen vår.

Er det så rart om ikke vi menn skulle ha samme preferanser i vårt "tenningsmønster"? Jeg syns faktisk "vanlig" undertøy er vel så sexy som en kunstig "oppdolling".

dette er nok desverre feil, kvinner synes at menn er hunder hvis de er for kåte. det kan du lese i en hvilken som helst undersøkelse i "Elle" eller andre kvinneblader/medier. kvinner blir ikke kåte av at menn er kåte på dem:

slik er det bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler::ler: lumbajack har nok misforstått mer enn EN ting her... :ler::ler:

Det er jo viktig å utveksle erfaringer, siden det er det man lærer av.... Det er alltid artig å få tips om hvordan andre gjør ting, det mener i allefall jeg... man blir aldri for gammel til å kunne lære.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...