Gå til innhold

Hvor stor dildo bruker du?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest -eline-
Det verste synes jeg at hun er i stand til å ta dildoer i urinrøret :overrasket:

Inkontinens og UVI, tenker jeg. Etter at jeg har tenkt AU!

Sick! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Man skal ikke bruke så stor dildo. Man skal helst bruke en som er "litt for liten". Slik at du kan bruke musklene masse og knipe godt, så blir man så veltrent å fin der nede at. Høres ikke det lurt ut :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg nettopp en ny en ... er vel ca 4 cm i diameter tror jeg.. bra nok for meg... :sjarmor: Fikk en som var 8cm i diameter, 39 cm lang og tung som fy... den tror jeg ikke jeg noensinne kan klare å bruke.... (lengda er uansett ikke aktuelt - så lang er jeg ikke oppover der....)

Trives best med dildoer jeg da.. vibratorene fenger meg ikke så mye faktisk....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Lengde får jeg nok av men tykkelse får jeg aldri nok av :legrine: Selv om kjæresten min som er gjennomsnittlig er det beste jeg kan få da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Tigerjente
Fikk en som var 8cm i diameter, 39 cm lang og tung som fy... den tror jeg ikke jeg noensinne kan klare å bruke.... (lengda er uansett ikke aktuelt - så lang er jeg ikke oppover der....)

Sånn har jeg også. Men det er sjeldent den er i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Hvor høy er du og hvor mye veier du? Må ha et imponerende høyt smertenivå.

Høyde, vekt og kroppsstørrelse har svært lite med størrelsen på vagina å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nettopp musa mi gjemte seg inni musa mi av å lese det der. Om det er fysisk mulig

Samme her! hjelp :overrasket:

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rider
Man skal ikke bruke så stor dildo. Man skal helst bruke en som er "litt for liten". Slik at du kan bruke musklene masse og knipe godt, så blir man så veltrent å fin der nede at. Høres ikke det lurt ut  :idesmil:

Da kan jeg jeg anbefale et spaghettistrå ! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Cronos_*

Til de som har "litt" større:

Hvordan er det egentlig å ha sex med en mann, en menneskemann, tenker jeg?

Kjenner dere noe som helst?

Jada, jeg vet at kvinner kan føde barn, men jeg vet også at kroppen bruker lang tid på å forberede seg til det, og at den har mekanismer som bare funker ved fødsel. Jeg tenker mer på følelsen under sex. Føles det meste for "smått"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest c'mon

herregud, snakk om å forkludre sexlivet for seg selv.

stakkars de menn som puler disse "slukfittene". :roll:

dere burde gå med et skilt på dere, til advarsel for menn med gjennomsnittspenis. sparer dere selv for bryet å ende opp utilfreds og utroskap senere oxo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tigerjente
Til de som har "litt" større:

Hvordan er det egentlig å ha sex med en mann, en menneskemann, tenker jeg?

Kjenner dere noe som helst?

Jada, jeg vet at kvinner kan føde barn, men jeg vet også at kroppen bruker lang tid på å forberede seg til det, og at den har mekanismer som bare funker ved fødsel. Jeg tenker mer på følelsen under sex. Føles det meste for "smått"?

Nå svarer jeg bare for meg selv, og jeg bruker ikke den dildoen mye. Er mest for lek. Etter at jeg begynte å leke meg med den, har jeg merka at kroppen kan strekke seg til det ekstreme. Etter mye jobbing, og mye lyst klarer man det som regel. Kanskje ikke første gangen man prøver, men det kommer. Det er akkurat som med fisting..

Samtidig så trekker det seg sammen igjen også. jeg får framdeles høre hvor trang jeg er osv. Om det bare er mannfolk som sier det bare for å si noe, det vet jeg ikke.. men selv syns ikke jeg at kroppen min har forandra seg noe særlig.

jeg får framdeles enorm nytelse fra menn, syns ikke det har forandra seg det spor. Har enda tilgode at en penis kjennes for liten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Godt mulig at fysikken ikke nødvendigvis venner seg til gigapikker, og så lenge det mentale oxo ikke tar "skade" av overdimesjonering, så er alt vel ok.

Men at man løper en risiko for å vanskeliggjøre sexlivet sitt, det tror jeg nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Min erfaring er at liten funker sånn halvveis, men det er jo følelsen av noe digert inni en som er halve morroa. Digert som i klarer-å-holde-musa-like-stram-etterpå så klart. Eneste kjipe er blodet :(

Blodet.. Au!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får seriøst store problemer med mere enn to fingre inni. Typen min får ikke inn flere og jeg har født tre barn! Så tror ikke det har noe med hvor mange unger du har født og hvor trang du er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...