Gå til innhold

Lesbisk?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym jente

Jeg er ikke lesbisk (tror i allefall ikke jeg er det!?), for jeg tenner på gutter. Men likevel hender det at jeg tenker på hvordan det ville vært å gjøre det med en annen jente. Og tankene skremmer meg litt. For jeg begynner jo å lure på hvorfor jeg har slike tanker. Det er vel ikke normalt å tenke slik når man er hetrosexuell?Og likevel så tenker jeg på dette ofte. Noen som kan si om dette er unormalt?

Og dette er seriøst ment i tilfelle noen skulle tro noe annet.

Hilsen en som ønsker å være anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Slapp av, du er helt normal.

Siden du tenner på gutter er du nok ikke lesbisk, det er helt normalt å ha slike tanker som du beskriver likevel! Særlig i din alder (du virker ung) når man fremdeles er nysgjerrig på alt som har med seksualitet å gjøre.

Grunnen til at du tenker på det så ofte kan være at det blir en slags "tvangstanker" av det siden disse tankene skremmer deg og får deg til å føle deg unormal.

Det beste du kan gjøre er å prøve å si til deg selv at det er fullstendig normalt, selv for en 100% hetereoseksuell ung kvinne, å ha slike tanker!

Kos deg med ungdomstiden din og ha et åpent og nysgjerrig forhold til egen seksualitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unormalt nei, det er det absolutt ikke !

Akkurat like lite unormalt som det er å være lesbisk, bifil eller homofil.

Du kan ha fantasier om jentesex uten å være lesbisk eller bifil......det er ganske langt fra å fantasere om det til å faktisk sette fantasien ut i live...

Du sier ikke noe om hvor gammel du er...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig å ha fantasier og tanker som man kanskje ellers ikke forteller alle og enhver. Det at ei jente fantaserer om ei annen jente betyr ikke at man nødvendigvis er lesbisk. Jeg tror egentlig ikke på å gruppere mennesker som homofil eller heterofil. Jeg tror det finnes ufattelig mange gråsoner. Selv fant jeg ut at jeg kun er 70% heterofil på en test jeg tok på internett... :ler:

Ikke det at jeg tror en slik test kan speile våre preferanser, men den var jo litt morsom da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Du er ikke unormal. Jeg er nok ikke helt heterofil jeg heller, men tenkte egentlig aldri over det før det oppsto en situasjon der jeg faktisk hadde sex med en annen jente.... og det var jo bare helt rått!!! Jeg er nok bifil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anser meg selv som 100% heterofil, men liker likevel de opplevelsene med jentesex jeg har hatt og er lysten på å gjenta det.

Så, du er nok helt normal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...