Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For tiden hekta på Ameican Horror Story. Første sesongen var kjepebra, dritskummel og før jeg visste ordet av det hadde jeg sett hele sesongen. Holder nå på med Asylum. Bra den også, men tok noen episoder før jeg kom inn i det.

Ser også The Blacklist sesong 2. Alt er bra med den serien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste jeg så var Walking Dead og American Ninja Warrior, som er en konkurranse der deltakerne må forsere noen temmelig radikale hinderløyper. Det er ganske stilig.

Og så har jeg begynt å se Fringe igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Secrets of War, Espionage. 

Synes sånt er interessant, og siden jeg uansett bare sitter her og strikker på en genser, så kan jeg i det minste lære noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, sofie777 skrev:

Supergirl, NCIS, Agent Carter, Limitless og The Flash (med et bittelite innslag fra dagens første serie)

Har tenkt litt på å se Supergirl. Hva synes du :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Smookiekins skrev:

Har tenkt litt på å se Supergirl. Hva synes du ? :)

Jeg synes den er veldig bra. Stadige kommentarer til "fetteren din" og sånt er kjekt. Litt lett romantikk er bra og mye som skjer både med fiender på og utenfor jorden. Gode skuespillere i alle roller er et pluss, Supergirls mann i virkeligheten var innom i et par episoder nå, så det er også kjekt. (De spilte i Glee sammen). Anbefales (særlig om du ser The Flash, siden det kommer en crossover senere i år, men da må du se Arrow og Legends of Tomorrow også...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, sofie777 skrev:

Jeg synes den er veldig bra. Stadige kommentarer til "fetteren din" og sånt er kjekt. Litt lett romantikk er bra og mye som skjer både med fiender på og utenfor jorden. Gode skuespillere i alle roller er et pluss, Supergirls mann i virkeligheten var innom i et par episoder nå, så det er også kjekt. (De spilte i Glee sammen). Anbefales (særlig om du ser The Flash, siden det kommer en crossover senere i år, men da må du se Arrow og Legends of Tomorrow også...).

Takk :) Da skal jeg begynne å se den! Jeg har ikke sett noen av de andre du nevner da, men satser på at det går greit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 9.2.2016 at 0.07, Mann 42 skrev:

Det siste jeg så var Walking Dead og American Ninja Warrior, som er en konkurranse der deltakerne må forsere noen temmelig radikale hinderløyper. Det er ganske stilig.

Og så har jeg begynt å se Fringe igjen.

Enig. American Ninja Warrior er superstilig!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste jeg har sett er Hemlock Grove - Netflix. Første og andre sesong var helt greit, siste sesong er litt sånn "må bare se fordi jeg har sett de andre". Underholdende serie, litt sånn man har på i bakgrunnen mens man gjør andre ting.

Og så ser jeg Blacklist, kommer hver fredag på Viaplay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...