Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

The Leftovers, Once Upon a Time, 2xSuperstore (Ny komiserie) og aller siste episode av Minority Report (om den ikke blir plukket opp av en annen kanal *håper*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Disse er nye og har prøvd ut;

Grandfathered [Imdb link] - Ok så langt. Tviler på at den overlever lengre enn sesong 1 dessverre. 

Wicked City [Imdb link] - Njaaa kanskje brukbar, venter på nye episoder. 

The Whispers [Imdb Link]  - Ble kjedelig etter 4 episoder, vraket. 

Humans [Imdb Link] - ble kjedelig etter 6-7 episoder, vraket. 

Ser Criminal Minds, Baby Daddy, young & hungry, Big bang theory og Pretty Little Liars "fast". Noen venter jeg på nye episoder på. 
Castle, Vampire Diaries og Teen Wolf begynner jeg å bli møkka lei. De har blitt dratt ut så langt nå at det er morsomt lengre. Spesielt den siste, hele serien er et rot! Henger ikke med lengre. VD og Castle har blitt så overbrukt og er møkka lei. 

Skal se 7th heaven fra start til slutt nå snart tror jeg. 
Begynte på Dr House også, men er ikke så lenge siden jeg så hele serien fra start til slutt. Også prøvde jeg på Gossip girl igjen... men det er ikke så lenge siden jeg så hele greia om igjen, så tror jeg tar en pause. Er på sesong 2 nå. 
Har litt lyst til å se hele Full House igjen også, men igjen.. ikke så lenge siden jeg så hele (fjor sommer). 
Så nå står det mellom 7th Heaven, Gossip Girl og Smallville (som jeg også så i fjor sommer). 

Har også en liste over serier jeg skal sjekke ut. :) 

Ja, jeg elsker film og tv :fnise:

Hei. Imdb link hva er det? Koster det peng å se film ell serier?? Jeg har Viaplay :)))

Jeg elsker filmer selv og gode serier :-)

Jeg laster kun ned med mobilnettet mitt, djuice..

Anonymkode: 24cbc...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Imdb link hva er det? Koster det peng å se film ell serier?? Jeg har Viaplay :)))

Jeg elsker filmer selv og gode serier :-)

Jeg laster kun ned med mobilnettet mitt, djuice..

Anonymkode: 24cbc...a7b

Imdb er en oversikt over alle filmer som er gitt ut siden tidenes morgen, inkludert skuespillere og alle bak kamera. I tillegg er det artige trivia fra filmingen, trailere og mye mer. Bruker siden så og si daglig når jeg lurer på "hvor har jeg sett han/hun der før?". Raskt og genialt oppslagsverk, altså. Ikke en filmnedlastingstjeneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 10.12.2015 den 23.35):

Hei. Imdb link hva er det? Koster det peng å se film ell serier?? Jeg har Viaplay :)))

Jeg elsker filmer selv og gode serier 🙂

Jeg laster kun ned med mobilnettet mitt, djuice..

Anonymkode: 24cbc...a7b

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 :-) Takk for svar.

Lurer på noe med Viaplay, har akkurat ordnet det i dag :)))

Kan du si meg noe om det ??

Jeg har sett noen serier som er gratis i dag der, og en gratis film. Får se det gratis i 30 dager det jeg har lastet gratis og lagret..

Anonymkode: 24cbc...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
sofie777 skrev (På 10.12.2015 den 23.39):

Imdb er en oversikt over alle filmer som er gitt ut siden tidenes morgen, inkludert skuespillere og alle bak kamera. I tillegg er det artige trivia fra filmingen, trailere og mye mer. Bruker siden så og si daglig når jeg lurer på "hvor har jeg sett han/hun der før?". Raskt og genialt oppslagsverk, altså. Ikke en filmnedlastingstjeneste.

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...