Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2005 #1 Skrevet 2. desember 2005 Han tar jo fullstendig over programmet jo!
tommeline Skrevet 2. desember 2005 #2 Skrevet 2. desember 2005 Ja, kanskje kan han få jobb i nrk? Men stakkars de andre som blir presset til å svare på ting de egentlig ikke vil snakke om.... men de tok det med godt humør da!
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2005 #3 Skrevet 2. desember 2005 Ja, kanskje kan han få jobb i nrk? Men stakkars de andre som blir presset til å svare på ting de egentlig ikke vil snakke om.... men de tok det med godt humør da! ← Javisst. Synes de er tøffe jeg. Men de blir nok litt satt ut.. Jeg hadde antagelig bare blitt stum som en østers i hvert fall.
Cr@sh Skrevet 2. desember 2005 #4 Skrevet 2. desember 2005 (endret) Han tar jo fullstendig over programmet jo! ← Ja... han har jo en bakgrunn i "Take That"!!! Endret 2. desember 2005 av Cr@sh
Gjest Anerikke Skrevet 2. desember 2005 #5 Skrevet 2. desember 2005 Har ikke ledd så godt på leeenge!!!!!!!!!!!!
Cr@sh Skrevet 2. desember 2005 #6 Skrevet 2. desember 2005 Har ikke ledd så godt på leeenge!!!!!!!!!!!! ← Samma her!
tommeline Skrevet 2. desember 2005 #8 Skrevet 2. desember 2005 Men... han skal jo tydeligvis ikke ha noen konsert i Norge. Hvorfor er han da i Først og sist? Har han kommet til NOrge bare for å være med der? Da må jeg jo si at de jobber bra i den redaksjonen! Men det virket jo som han hadde det morsomt selv i det programmet!
Cr@sh Skrevet 2. desember 2005 #9 Skrevet 2. desember 2005 Men det virket jo som han hadde det morsomt selv i det programmet! ← ---> "I wanna talk more!"
Gjest uri Skrevet 2. desember 2005 #11 Skrevet 2. desember 2005 Han var jo bare rå i kveld.. Heldigvis sendes det konsert i kveld
Anglofil Skrevet 2. desember 2005 #12 Skrevet 2. desember 2005 Ja, så det. Han er stor i ute i det ganske land, så da kan han nok tillate seg det. Jada, jeg må innrømme at han utrolig sjarmerende, og har ikke ledd så godt på lenge slik han tok over hele programmet! Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #13 Skrevet 2. desember 2005 Han er jo dødssjarmerende. Men stakkars Sandra...ble jo helt satt ut..... Oppførte seg som den fnisete jenta hun egentlig er.....måtte bare si det.
Anglofil Skrevet 2. desember 2005 #14 Skrevet 2. desember 2005 Vel, jeg tror ikke jeg hadde følt meg så mye bedre selv, hvis jeg hadde fått slike spørsmål. Vel, det er meg da, jeg er IKKE like spontan og åpen som Robbie.. Poenget; jeg skjønner henne godt jeg altså. Mvh Yvonne
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2005 #15 Skrevet 2. desember 2005 Ja, så det. Han er stor i ute i det ganske land, så da kan han nok tillate seg det. Jada, jeg må innrømme at han utrolig sjarmerende, og har ikke ledd så godt på lenge slik han tok over hele programmet! Mvh Yvonne ← Tsss... han er ganske stor her hjemme også...
Cr@sh Skrevet 2. desember 2005 #16 Skrevet 2. desember 2005 (endret) Men stakkars Sandra...ble jo helt satt ut..... Oppførte seg som den fnisete jenta hun egentlig er.....måtte bare si det. ← "I fell on stage and brakk my neck!" hihi Endret 2. desember 2005 av Cr@sh
Gjest uri Skrevet 2. desember 2005 #17 Skrevet 2. desember 2005 Han er jo dødssjarmerende. Men stakkars Sandra...ble jo helt satt ut..... Oppførte seg som den fnisete jenta hun egentlig er.....måtte bare si det. ← Hun sitter sikkert ikke igjen med den beste følelsen etter det programmet.. Hun dreit litt på draget, for å si det sånn!!
Anglofil Skrevet 2. desember 2005 #18 Skrevet 2. desember 2005 Vel, ikke like ille som journalisten som spurte ei skiløper; "Do you have piggs on your decks?" Mvh Yvonne
Catzy Skrevet 2. desember 2005 #19 Skrevet 2. desember 2005 Ustyrtelig festlig. Tror nok Robbie vet mer om hvor grensene for hva man kan spørre om går, enn det godeste Skavland ser ut til å gjøre. Utrolig bra program. Og Ari Behn! Så bra. *knis* Catzy
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2005 #20 Skrevet 2. desember 2005 Han tar jo fullstendig over programmet jo! ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå