Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hvordan ble Strom skrevet ut av serien? Leste nettopp en sak hos se og hør hvor det sto at han sluttet og flyttet nordover med kjæresten. Men nå er forholdet slutt.. Så blir det naturlig å skrive han inn igjen eller står han opp fra de døde slik som Jens August? :P 

Anonymkode: 80396...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest et sted (husker ikke hvor) at han ikke skal slutte likevel. Håper det stemmer, for jeg liker Storm selv om jeg savner den mer rebelske Storm. 

Så trist at det er slutt mellom han og hun villmarksdama. De virket jo så lykkelige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Salka skrev:

Jeg har lest et sted (husker ikke hvor) at han ikke skal slutte likevel. Håper det stemmer, for jeg liker Storm selv om jeg savner den mer rebelske Storm. 

Så trist at det er slutt mellom han og hun villmarksdama. De virket jo så lykkelige.

Ja de virket perfekt for hverandre, han var så forelsket. 

Men de spiller jo inn serien opptil et år frem i tid før det vises på TV, så kanskje han aldri rakk å bli skrevet ut? (Har ikke fulgt med de siste årene, så vet ikke om han er forsvunnet fra serien enda). 

Anonymkode: 80396...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic, men... synes den reportasjen på God kveld, Norge var utrolig merkelig. Det er jo snakk om et brudd her, og de velger å legge på "morsom" musikk og teller ned lengden på forholdet i antall dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
9 timer siden, Salka skrev:

Jeg har lest et sted (husker ikke hvor) at han ikke skal slutte likevel. Håper det stemmer, for jeg liker Storm selv om jeg savner den mer rebelske Storm. 

Så trist at det er slutt mellom han og hun villmarksdama. De virket jo så lykkelige.

Håper det er sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Jacklost skrev:

Håper det er sant

Enig. Jeg husker ikke hvor jeg leste det, men han skulle visst ikke slutte likevel. Vi har mistet nok Anker Hansens som vi har og dessuten er Storm en av mine favoritter selv om han er litt veeeel klissete nå med Lotte. Liker ikke for mye kliss, hehe. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja de virket perfekt for hverandre, han var så forelsket. 

Men de spiller jo inn serien opptil et år frem i tid før det vises på TV, så kanskje han aldri rakk å bli skrevet ut? (Har ikke fulgt med de siste årene, så vet ikke om han er forsvunnet fra serien enda). 

Anonymkode: 80396...eeb

Ja. :( ble overrasket da jeg leste det du skrev, jeg visste det ikke, jeg følger ikke så godt med på sånt. Men var et veldig overraskende brudd ja. :( 

Håper han aldri rakk å bli skrevet ut eller at han ombestemte seg i tide. Vi kan bare ikke miste Storm. Var jo redd han skulle dø etter det skuddramaet i sesongavslutningen, men det gjorde han heldigvis ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg har egentlig mistet så og si all interesse for denne serien siden sesongavslutningen i jul :P Bare ser litt på fordi.. tja hvorfor ikke :P Har fulgt med i 18 år så kan like greit følge med til slutten. Jeg tror ikke Cæsar vil vare så mye lengre med tanke på at seertallene bare har sunket for hvert år. Jeg savner Svein, Astrid og Jens August :( Alexander (Måtte skuespilleren hvile i fred) og Viggo med :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Jacklost skrev:

 Alexander

Hvem? 👀 kan ikke huske noen Alexander.. Bare Alex, hun venninden tin Ninni.

Anonymkode: 67f8e...062

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg klarer ikke å holde meg unna jeg. Det er litt kjedelig for tiden, men satser på at det tar seg opp. Jeg håper Cæsar vil fortsette, men de mister nok mange seere når de bare skal sende på sumo. Skjønner ikke helt tankegangen bak det, er jo sikkert mange som ikke vil betale for sumo. Savner Svein, Astrid, Jens August og Viggo jeg og. Og Benedikte. Jeg likte ikke rollefiguren Alexander, særlig ikke etter det med Runa, men skuespilleren likte jeg. Tragisk at han døde så ung. :( Jeg savner han som Juni hadde et forhold til en kort stund også, han som kjøpte silikon til eksen sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvem? 👀 kan ikke huske noen Alexander.. Bare Alex, hun venninden tin Ninni.

Anonymkode: 67f8e...062

Red: han vin-karen? 

Anonymkode: 67f8e...062

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem? 👀 kan ikke huske noen Alexander.. Bare Alex, hun venninden tin Ninni.

Anonymkode: 67f8e...062

http://hotelcaesar.wikia.com/wiki/Alexander_L%C3%B6w

4 minutter siden, Salka skrev:

Hehe, jeg klarer ikke å holde meg unna jeg. Det er litt kjedelig for tiden, men satser på at det tar seg opp. Jeg håper Cæsar vil fortsette, men de mister nok mange seere når de bare skal sende på sumo. Skjønner ikke helt tankegangen bak det, er jo sikkert mange som ikke vil betale for sumo. Savner Svein, Astrid, Jens August og Viggo jeg og. Og Benedikte. Jeg likte ikke rollefiguren Alexander, særlig ikke etter det med Runa, men skuespilleren likte jeg. Tragisk at han døde så ung. :( Jeg savner han som Juni hadde et forhold til en kort stund også, han som kjøpte silikon til eksen sin. 

Gabriel? Han var genial, ble så skuffa når han dro etter 3 måneder :( Ja det på slutten med Runa var bare nasty.. Tok bilde av henne mens hun sov i sofaen. Men han skjønte i det minste at det han holdt på med var gale og han dro derfra for å skåne dem alle. Savner Dagny med, hele storylinen med at Juni finner sin biologiske mor var helt bortkastet når de nesten ikke hadde skjermtid før hun døde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Cæsar har tapt seg. 
Abonnementet gikk ut i går, så får vente med å se fortsettelsen 

 

Jeg savner Scott Wallace og Edvin/Erik, Torgeir Reiten sin karakter. 

Begge to burde gjennoppstå fra de døde og samarbeide. Harald Hildring og Rasmus Mohn har inngått et samarbeid om å knekke Anker Hansen en gang for alle så de har arbeidet og forsket lenge og endelig kommet opp en måte å bringe de døde tilbake så de henter Scott og Edvin/Erik tilbake som soldatene dems. De to sender inn en spion som skal fucke til alt sammen før de slår til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

47 minutter siden, Jacklost skrev:

http://hotelcaesar.wikia.com/wiki/Alexander_L%C3%B6w

Gabriel? Han var genial, ble så skuffa når han dro etter 3 måneder :( Ja det på slutten med Runa var bare nasty.. Tok bilde av henne mens hun sov i sofaen. Men han skjønte i det minste at det han holdt på med var gale og han dro derfra for å skåne dem alle. Savner Dagny med, hele storylinen med at Juni finner sin biologiske mor var helt bortkastet når de nesten ikke hadde skjermtid før hun døde...

Gabriel var det ja! Han var bare herlig. Fryktelig synd at han ble så kort tid. Savner Dagny jeg og. "Å faen!" Hehe! Hun var kul. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
32 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Noen som vet om Jens August kommer tilbake? Hadde vært gøy nå som Amanda er der, han vet jo ikke om henne.

Tviler, han virket ganske sikker denne gangen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Jonas fyren kler skjegg bedre enn uten altså! Ser såå dum ut uten.. Ser han har fått det tilbake i Seieren er vår på TvNorge.. Betyr det da at han er ute av hotel Cæsar siden han jobber for TvNorge da? 

Anonymkode: 161ba...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...