Gå til innhold

Jeg er singel!


Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin
Vel hallo, Ninakanin :dagens-rose:

Nå som ikke du er fanget i kjærlighetens lenker, vil du kanskje gå ut med meg på en erotisk middag?

:ler:

du får sette deg opp på ventelisten ;)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

du får sette deg opp på ventelisten ;)

:ler:

:ler: trodde kanskje han måtte sende inn søknad for 3 mnd. behandlingstid for deretter å sende ham i retur. :grine2: :grine2:

Ganske morsomt det du sa over her. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*
Hei du NinaKanin som var så utrolig fornøyd med å være singel......ja for da skulle du stå på egne ben og bla bla bla.....og bittelitt etter så annonserer du at du er så til de grader forelska! ned på knær for å krype igjen liksom! Du mista endel poeng til meg nå altså...... :hoho:

Du sier d selv; du har vært i ett forhold i 4 år! TRO MEG!!! DU TRENGER og MÅ være alene en stund!!!

Ikke for å ødelegge stemninga altså....... :ler:

Nei. Hun MÅ ikke være alene.

Det vet da vel hun bedre enn deg. ;)

Det jeg tror hun kan trenge er å leve og å flaggre litt. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Hei du NinaKanin som var så utrolig fornøyd med å være singel......ja for da skulle du stå på egne ben og bla bla bla.....og bittelitt etter så annonserer du at du er så til de grader forelska! ned på knær for å krype igjen liksom! Du mista endel poeng til meg nå altså...... :hoho:

Du sier d selv; du har vært i ett forhold i 4 år! TRO MEG!!! DU TRENGER og MÅ være alene en stund!!!

Ikke for å ødelegge stemninga altså....... :ler:

Jeg visste ikke at jeg jobbet for å samle poeng hos deg? Snodig. Sånn må du si ifra om, så jeg kan endre atferden min litt sånn at jeg får flere poeng. Hallo.

Og er jeg forelsket? Nei, det er jeg ikke. Jeg er glad i en god kamerat av meg. Som jeg kanskje driver og får andre følelser for. Og det plager meg helt ærlig, og jeg har sagt til ham også at det passer utrolig dårlig, for det var nå jeg skulle være alene og singel.

Men for all del, hvis du har noen mirakelkur hvor man stopper følelser som er i utvikling, så for all del!! Kom med det! "Gjest" har som vanlig svaret på alt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...