Gå til innhold

Skummelt å være singel?


Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin

Jeg er i en litt sånn vinglete periode i livet mitt. Har verdens beste type, han er pen, snill, omtenksom, kjærlig, intelligent, en sånn som alle damer drømmer om egentlig.

Men jeg føler meg litt dau og fanget og vurderer å gå.

Er jeg teit?

Ikke det at jeg tror gresset nødvendigvis er grønnere på den andre siden, men... Jeg føler bare for å leve livet litt på egenhånd, se hva jeg er god for liksom.

Jeg har aldri vært singel og stått på egne ben før, så tanken skremmer meg litt. Hvordan er det å være singel? Er det skummelt? Savner man noen? Eller er det deilig med all den tid man bare vil i verden?

Æsj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For min del går det å være singel i bølgedaler. I noen perioder kan man ha lyst på en å være nær og dele livet med, og kjenne dette savnet i større eller mindre grad.

I andre perioder (der jeg heldigvis befinner meg for tiden ;) ) lever du som en slags kjønnsløs person som nesten ikke ofrer sex en tanke og glemmer at det finnes noe som heter kjærlighet. Det er godt å befinne seg akkurat her (på bølgetoppen?), får gjort mye fornuftig, lest bøker, er i godt humør og konsentrerer meg om jobben og å gjøre mye gøy på fritiden.

Men jeg tror ikke det er meningen av mennesker skal gå gjennom livet alene, så jeg vil absolutt ikke si at gresset er grønt her! :)

Endret av soleil~noir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er ned i en slik bølgedal der det hadde vært fint med en armkrok. Noen som hadde lyttet, prøvd å forstå, noen som kunne gi deg en klem. Slike små banale ting. Men klart. Singel er fint det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er absolutt ikke skummelt å være singel! :)

Man har dager der man er fornøyd med tingenes tilstand, og dager da man ikke er så fornøyd, men slik er det jo i et forhold også.

Tror alle har godt av å være singel i en periode. Lære "å klare seg selv". Kjenne på hvordan det er å bare være deg. Og finne ut at det også går greit.

Det inntrykket jeg har av deg er at du hadde klart deg bra som singel :)

Om du da finner ut at det er det du vil.

Er ikke lett.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig tror jeg det kan være sunt å være singel i en eller flere perioder i livet. Da får man som dere sier testet seg selv, lære seg selv å kjenne som enkeltindivid, vite at man klarer seg selv og kunne være litt ego :)

Likevel vil vel de fleste til syvende og sist ønske noen å dele livet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Likevel vil vel de fleste til syvende og sist ønske noen å dele livet med."

Sier Vixen.. enkelt men dog rett...

Mange fordeler, men jeg savner noen å holde om, kysse, snakke med, en som er interessert i meg, gir meg oppmerksomhet, er der for meg i gode og tunge stunder...Trenger ikke bo sammen, eller treffes hver dag -men bare ha en der som jeg liker og som liker meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skummelt er det, men jeg tror man har bare godt av å være litt for seg selv en stund som nevnt før her i tråden.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninakanin! Ska försöka ge ett seriöst svar,det är bra att bo själv ett tag så man ser hur mycket disk å tvätt å hur mycket man stökar ner själv.

Jag lovar dig;Det är mer än man kan ana!Det är bra om man har den kunskapen om sig själv innan man flyttar ihop med nån,man vet inte förrän man bott själv ett längre tag..

Sedan!!!!!!Släpp inte (gör inte slut)med en kille som är så bra som du säger att din är.Ni kan bo särbo ett tag,men du kanske aldrig hittar nån som är så bra igen,fråga mig,den niten har jag gjort.(fast då va`re en tjej)å så de sista:tänk efter å ta de lugnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ninakanin! (Eller "kjære Nina!" som man skrev i Starlet da man var liten.. hihi.. vel, digresjon slutt..)

Før du går, håper jeg du kjenner ordentlig etter om dette er en magefølelse/tanker du har hatt over tid, eller om det bare er en bølgedal du har vært i i det siste.. Noen ganger hjelper det å snakke om det også. (Ikke det at jeg ikke tror du er et intelligent vesen/at du ikke har tenkt dette selv, men noen ganger trenger i hvertfall jeg å bli minnet på slikt jeg "vet". Det er heller ikke et forsøk på å påvirke deg til å bli. Bare til å finne ut hva du vil..)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...