Gå til innhold

pigmentflekker


illaba

Anbefalte innlegg

  • 5 år senere...

Fortsetter under...

Jeg har gjort som Siam: gikk til hudlege (Hudklinikken i Oslo) der de frøs vekk flekken. Ikke vondt i det hele tatt!

Hadde først bestilt time hos et hudpleiesenter der de bruker laser for å fjerne slike flekker, men det advarte hudlegen på det sterkeste mot. Noen er gode på det, mens andre klinikker vistnok ikke bruker riktig type laser, slik at flekken vil bli verre enn tidligere.

Hei! Kunne du oppgi navnet til Hudklinikken er du snill? Jeg har store pigmentflekker og må nesten gjøre noe med dette her:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mange pigmentflekker etter to graviditeter hvor jeg var ikke brukte høy nok faktor i sola. Fikk hjelp på en hudpleieklinikk. Ønsket egentlig laser, men de anbefalte obagi, siden jeg også slet med gusten hud og fine rynker. Alle pigmentflekker har bleknet kraftig, noen er helt borte. Har holdt meg til obagi da det ga meg helt ny hud, og kommer aldri til å bruke noe annet. Kremen fra obagi mot pigmenter heter clear, hvis du ikke ønsker hele serien.

Anonymous poster hash: fdd15...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen om noen kremer eller måter å fjerne hvite pigmentflekker på? Har uheldigvis fått en del av de, pga bruk av hydrokortisonkremer over lengre tid. Jenter, hold dere unna disse kremene jeg angrer bittert!! :grine:

Hvorfor har du brukt hydrokortison i ansiktet? Har du eksem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
28 minutter siden, Kristineee skrev:

Jeg er 42 og har hatt MYE pigmentflekker. Det eneste som funker er Obagi-serien, og det gikk fort! Etter en uke var flekkene halvparten så synlige, men man må bruke solfaktor 60 ellers kommer de tilbake igjen.

Moren min på 65 bruker det samme regimet nå, og har kjempebra resultater! Anbefales virkelig! 

Er det ikke sånn at ananassaft skal funke på pigmentflekker?

Anonymkode: ed49e...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Kristineee skrev:

Jeg er 42 og har hatt MYE pigmentflekker. Det eneste som funker er Obagi-serien, og det gikk fort! Etter en uke var flekkene halvparten så synlige, men man må bruke solfaktor 60 ellers kommer de tilbake igjen.

Moren min på 65 bruker det samme regimet nå, og har kjempebra resultater! Anbefales virkelig! 

Jeg har pleiet mine pigmentflekker endel i vinter...de kom alikevel tilbake + mange flere på ferie selv om jeg brukte spf 50 hele tiden. Hvilke produkter fra Obagi brukte du?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, DreamOn skrev:

Jeg har pleiet mine pigmentflekker endel i vinter...de kom alikevel tilbake + mange flere på ferie selv om jeg brukte spf 50 hele tiden. Hvilke produkter fra Obagi brukte du?

 

Anbefaler ananasaft. Mange som sier det hjelper

Anonymkode: 4a6b2...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Monday, July 25, 2016 at 11.07, Kristineee skrev:

Jeg er 42 og har hatt MYE pigmentflekker. Det eneste som funker er Obagi-serien, og det gikk fort! Etter en uke var flekkene halvparten så synlige, men man må bruke solfaktor 60 ellers kommer de tilbake igjen.

Moren min på 65 bruker det samme regimet nå, og har kjempebra resultater! Anbefales virkelig! 

Hvor kan jeg kjøpe dette?

Anonymkode: 631a0...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen fan av Hilde Christina, men hun selger glykolsyrebehandling gjennom nettsiden sin, og den har fjernet min "pigmentbart" og flekkene i pannen. Koster ca 1500,- mener jeg å huske. Rekker til maaaaange behandlinger! Anbefales virkelig, selv om kundeservicen er dritt og hun ikke svarer på spørsmål ang. kuren :P

Anonymkode: 17e92...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...