Gå til innhold

Som Disneyland for damer?


SoWhat?

Anbefalte innlegg

"De verdensberømte mannlige stripperne kommer til å sette byen i nok. 12 sexy karer på scenen i et forrykende show, dans og mye kropp. Chippendales er som Disneyland for damer"

For min del, nei de er ikke som Disneyland for meg. Wtf! 

Noen damer her som liker det showet? 

Sorry skrivefeil! Det skulle stå å sette byen i KOK.

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri skjønt hva det er folk får ut av å gå på strippeshow, og det gjelder både mannlige og kvinnelige strippere. Jeg har bare sett klipp av dem på TV, og det holdt for å si det sånn. Synes bare det så latterlig ut og ble flau på vegne av de vulgære damene som hylte, hoiet og siklet etter dem. Jeg er så gammeldags at jeg helst vil slippe å få andres seksualitet og nesten nakne kropper trykket opp i trynet, og jeg synes at menn jeg ikke er forelsket i er klart mest sexy med klær på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, hind skrev:

Jeg har aldri skjønt hva det er folk får ut av å gå på strippeshow, og det gjelder både mannlige og kvinnelige strippere. Jeg har bare sett klipp av dem på TV, og det holdt for å si det sånn. Synes bare det så latterlig ut og ble flau på vegne av de vulgære damene som hylte, hoiet og siklet etter dem. Jeg er så gammeldags at jeg helst vil slippe å få andres seksualitet og nesten nakne kropper trykket opp i trynet, og jeg synes at menn jeg ikke er forelsket i er klart mest sexy med klær på.

En trenger absolutt ikke å være gammel for å være enig med deg altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...