Gå til innhold

Gir meg ikke billett jeg har betalt for


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal på en konsert og har kjøpt billett i selgers navn, ettersom han hadde de fra begynnelsen. Planen var å dra sammen, men det har vært noen skjæringer der i gjengen, og jeg har ikke lyst å dra med de likevel, og vil derfor selge min billett som jeg har betalt for. Det får jeg ikke gjort fordi "eier" nekter meg å få min billett. Hva kan jeg gjøre? 

Anonymkode: e2305...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest camill

Har du dokumentasjon på at du har betalt? Tenker alt i fra en SMS samtale til screenshoot fra nettbanken!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt billett i selgers navn..? Hæ? Selger har altså solgt til seg selv? Den første setningen din henger ikke sammen.

Er problemet at du har kjøpt billett i navnet til kameraten din, dere har hatt en krangel på skolen, og nå vil ikke kameraten din gi deg billetten som du har betalt for?

Anonymkode: 60e7b...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjøpt billett i selgers navn..? Hæ? Selger har altså solgt til seg selv? Den første setningen din henger ikke sammen.

Er problemet at du har kjøpt billett i navnet til kameraten din, dere har hatt en krangel på skolen, og nå vil ikke kameraten din gi deg billetten som du har betalt for?

Anonymkode: 60e7b...61b

Altså, personen som har kjøpt billettene fra ticketmaster, selger videre. Som da blir selger til meg. Hvis det ga mer mening.

Ja! 

Anonymkode: e2305...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, camill skrev:

Har du dokumentasjon på at du har betalt? Tenker alt i fra en SMS samtale til screenshoot fra nettbanken!?

Ja, dokumentasjon er på vipps, hvis det har noe å si 

Anonymkode: e2305...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camill
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dokumentasjon er på vipps, hvis det har noe å si 

Anonymkode: e2305...ba2

Ticketmaster ja.. Jeg jobber der! Hvilke konsert er det her snakk om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...