Gå til innhold

Hårfjerning i ansiktet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ei 24 år gammel jente som sliter med at har mange synlige hår i ansiktet. Jeg blir ekstremt sjenerende i sollys for eksempel, og prøver å gjemme ansiktet mitt så mye som mulig. Spesielt på haken og over munnen får jeg langte, hvite hår. Et par steder har jeg også fått mørke stive hår. I tillegg har jeg masse hvite hår i midt i panna ved hårfestet mitt. Jeg har fjernet både med tråd og voks før, men det kommer tilbake med en gang.

Nå ønsker jeg å fjerne det for godt, men lurer på om noen her inne har erfaring med det? Jeg er student og har ikke særlig god råd. Hvor mye ligger prisen på? Og her dere noen steder dere anbefaler å gjøre det (gjerne i Oslo-området)? Er det eventuelt andre ting dere har prøvd som har fungert bra?

Takk på forhånd for alle svar.

Anonymkode: 34e26...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laser på lyse hår fungerer dårlig, det er allment kjent så det er bare å Google.

Jeg tar mine lyse ansiktshår med epilator om kvelden så huden får hvile igjennom natten. Holder å gjøre det hver 2. uke. Null stress og null hår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laser fjerner ikke hår for godt. 

Anonymkode: b0b0c...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se for meg at ansiktet mitt tåler å epileres så ofte ettersom jeg har veldig sensitiv tørr hud og sliter med atopisk eksem. Andre forslag?

Anonymkode: 34e26...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor plager det det med lyse hår?? Alle har da lyse hår.. og de mørke hårene som kommer kan du nappe.

Anonymkode: 03ab5...714

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor plager det det med lyse hår?? Alle har da lyse hår.. og de mørke hårene som kommer kan du nappe.

Anonymkode: 03ab5...714

Dette

Anonymkode: 9f675...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse