Gå til innhold

Hvorfor ser jeg aldri noen med cellulitter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne i 30-årene som nå sliter med mye cellulitter. Jeg hater dem!! Jeg ser aldri noen med cellulitter. Føler meg så alene om det. Nå kommer sommeren og jeg må finne frem shortsen. Gruer meg. 

Anonymkode: 9b8d3...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi det er en sånn ting man kun ser på seg selv og aldri på andre. Jeg har også masse cellulitter, men har aldri sett det på noen andre. Hadde jeg møtt deg, hadde jeg ikke sett det på deg heller. Det betyr ikke at ikke nesten alle kvinner har det, bare at det er en liten, ubetydelig ting som ingen egentlig legger merke til. 

Kos deg i shorts, korte sommerkjoler og bikini til sommeren. Nyt sola! 😊

Anonymkode: d38bb...42f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er en sånn ting man kun ser på seg selv og aldri på andre. Jeg har også masse cellulitter, men har aldri sett det på noen andre. Hadde jeg møtt deg, hadde jeg ikke sett det på deg heller. Det betyr ikke at ikke nesten alle kvinner har det, bare at det er en liten, ubetydelig ting som ingen egentlig legger merke til. 

Kos deg i shorts, korte sommerkjoler og bikini til sommeren. Nyt sola! 😊

Anonymkode: d38bb...42f

Skulle akuratt til å skrive det samme som dette!

Cellulitter er jo sånn seriøst ALLE har i forskjellig grad, men svært sjeldent at man i det hele tatt legger merke til når man ser noen, og ser øyet det så tenker man ikke engang over det fordi det er så naturlig.
Ingen som legger merke til det på deg heller :) Og OM man gjør det, så er det like "big deal" som å registrere at noen har en føflekk eller noe liksom, so what :)

Anonymkode: aea3a...687

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...