Gå til innhold

Hvor finner jeg de beste amme-bhene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Venter mitt første barn i juli, og har ikke peiling på slikt. Noen som vil anbefale en god type?

Anonymkode: b84ed...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommet hekt an på. Har venninner som sverger til Cubus sine, men de passer ikke for meg med store bryster. Jeg har bestilt jojo mama (tror jeg de het) fra zalando. De er mine favoritter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Venter mitt første barn i juli, og har ikke peiling på slikt. Noen som vil anbefale en god type?

Anonymkode: b84ed...6c9

Du må prøve deg frem. Den beste bhen for en kan være den verste for en annen.

Anonymkode: e827e...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KappAhl sine, de er fantastisk god. Men igjen, det er min mening og erfaring :) 

Anonymkode: 4d387...5fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Bravado. Men den beste noensinne er fra Abecita. Dyr, men så god!

Anonymkode: eee80...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt an på puppene dine. 

Jeg har små pupper og liker best de man får kjøpt i 2-pakning på Lindex. De har størrelser som S, M, L osv. så man slipper å bekymre seg for om cup-størrelsen varierer. 

Anonymkode: 5930a...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du har store bryster, så kan jeg anbefale Change sin! Supergod!

Dersom du har små bryster, så trenger du ikke være like kresen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke funnet noen helt perfekte enda, men liker Cubus sine i microfiber ganske godt, selv om de er ganske romslige i omkretsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tynn og har ganske store bryst og er veldig fornøyd med Change sine. Har et par fra H&M og KappAhl som ikke fungerer for meg, de førstenenvte fra h&m gnagde så det gjorde vondt under amming. Ga ikke noe støtte heller.

Anonymkode: b3171...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på deg og behovet du har. Behovet endrer seg gjerne underveis i ammeforløpet også. Jeg liker Boob sine, og angrer på at jeg ventet så lenge med å kjøpe noe annet enn billig-bh fra Lindex/Cubus osv. Neste gang vil jeg prøve Bravado også. 

Det er som med andre bh-er, smak og behag. Men før man vet hvilken størrelse man trenger kan det være lurt å ta en billig en. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempefornøyd med boob sine, behagelige og ingen ting som gnager. Såpass mye stretch i koppen at det ikke oppleves som noe problem å gå fra full til tom pupp. 

Anonymkode: cb8f5...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...