Gå til innhold

Uattraktiv men veldig kresen ​​​​​​​​​​​​​​på gutter!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha jeg kommer til å bli dømt så hard av dette innlegget :P

Så situasjonen er sånn at jeg har vært mildt sagt ganske uheldig med utseendet genetisk. Det er jo kjedelig men sånn er det. Da skjønner jeg at jeg selvsagt ikke kan få de mest attraktive guttene. Men greia er at det bare er de jeg blir tiltrukket av! Selvfølgelig er personlighet og kjemi også viktig, men jeg kan bare ikke gå inn i et forhold eller ha noen romantisk affære med noen jeg ikke er tiltrukket av. 

Har vært noen få, ikke så veldig attraktive gutter som har prøvd seg, men som jeg har avvist på grunn av nettpop dette - når jeg ser for meg et forhold med dem blir det bare helt, helt feil selv om de er hyggelige og koslige og sånn :unsure:

Så her er jeg da, 22 år, har aldri hatt kjæreste eller ligget med noen, og fremtiden ser jo ikke akkurat noe lysere ut. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg. Skal jeg bare presse meg inn i et forhold med noen jeg ikke liker selv om det kommer til å bli ubehagelig og håpe at det blir bedre etter hvert? Forbli singel resten av livet? Er det noe måten å det her på? 

Anonymkode: a5a6c...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke gjøre noe med utseendet ditt da? :) klippe deg, sminke deg eller få noen nye klær, så det ikke er så mye fokus på feil. Også burde du jo senke kravene litt, om du er mindre uheldig, så er det ikke akkurat stor sjanse for at du får de kjekkeste du vil ha. Det har du jo skjønt, men kanskje du burde prøve å bli kjent med mennene før du avviser dem? Ikke bare se på utseendet deres. 

Anonymkode: 1df7c...f5f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er neppe så uheldig med utseende som du tror og det er mange kjekke menn som sikkert faller for akkurat ditt utseende og personlighet. 

Er man kresen på hvem man vil bli sammen med så må man som regel jobbe mer enn de som ikke er kresne for å finne kjæreste. Men jeg tenker at det må være verdt å jobbe for å få en kjæreste man virkelig elsker og tenner på. :)

Endret av godjenten
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har følgende valg:

1: Tilpasse deg markedet dvs lete/akseptere menn som ikke er de aller peneste. Du har neppe utforsket de tilgjengelige delene av markedet godt nok.

2: Oppgradere deg selv så de deler av markedet som nå ikke er tilgjengelig, åpner seg. Må muligens mer til en frisør, sminke og pent tøy. Litt kirurgi.

3: Finne pene menn i andre markeder som verdsetter statsborgerskap/økonomisk frihet over utseende.

4: Singel

5: Lesbisk kanskje. Ikke at de tar til takke med uheldig utseende mer enn menn, men kanskje det er der du finner kjemi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å prøve å bli kjent med guttene først, om man liker noen så blir de automatisk penere. 

Anonymkode: d8f58...9d0

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo alltids an å forbedre utseendet, både med trening, klær/sminke og plastiske operasjoner. Så du vi vel i det minste kunne få et utseende som er midt på treet da. Det finnes noen kvinner med middelmådig utseende som har kjærester som er kjekkere enn dem.

Selv har jeg ikke problemer med utseendet, men alderen min er i 40-årene. Jeg ville da ikke velge en mye yngre mann, for da ville jeg sett ut som den eldste i forholdet. Blir det ikke litt sånn når man er lite attraktiv også da? At hvis man velger en partner med et attraktivt utseende, så fremstår man lite attraktiv ved siden av. Må jo være litt ubehagelig. Tror jeg ville valgt en middelmådig mann da. ;)

Anonymkode: 60684...cb9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg igjen i dette, TS (men jeg er noen få år eldre). For min del trives jeg utrolig godt med å være singel også - jeg gjør akkurat hva jeg vil når jeg vil, og trenger ikke å ta hensyn til noen. Trives godt i eget selskap også. Det eneste som er litt sårt er at jeg gjerne skulle hatt en som er selvskreven som reisepartner, kino-/konsertpartner etc når venninnene mine etter hvert begynner å bli ganske etablerte med menn og barn og ikke har tid/mulighet/lyst til å gjøre disse tingene med meg...

Flere av venninene mine har eller har hatt kjærester som jeg ikke klarer å finne det minstre attraktive og som jeg aldri i livet ville kastet bort tid på. Og ja, føler meg slem når jeg tenker det, men for meg er det faktisk en ganske høy terskel for hvem jeg ønsker å bruke livet mitt på, fremfor å bare fortsette å nyte singellivet! Er han ikke bra nok, så er det ikke verdt det, liksom.

Samtidig har jeg også flere venninner som har menn jeg i utgangspunktet ikke tenker på som særlig attraktive hverken når det gjelder utseende eller utdanning/jobb. Etter å ha blitt kjent med dem er det imidlertid noen som viser seg å være veldig attraktive og fine folk! Hvis man ønsker en kjæreste, så gjelder det nok å forsøke å ikke være så alt for kresen i starten :)

 

Jeg forsøker forresten å forbedre meg selv på alle plan, slik at jeg selv kan bli mer attraktiv :P

Anonymkode: 51628...17a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo og skaffe deg en haug med katter, stadig flere kvinner som gjør det.

Endret av FactsOverFeelings
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt på at du kanskje synes du er mindre pen enn hva du egentlig er? Det er helt vanlig at jenter generelt tenker at de er mindre attraktive enn hva de egt er, mens gutter synes det motsatte. 

Har du prøvd å flørte og møte gutter som du er interessert i, og kanskje bare ta ting derfra? Om sex skjer, så skjer det. Trenger ikke å stresse med det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får gjøre som en jeg kjenner til. Hun er svært lite heldig med utseendet, så hun reiser jevnlig til utlandet for å gifte seg med en som er ute etter papirer. Flotte menn, som holder ut med henne til de har fått papirene. Så skiller de seg, og hun finner en ny. 

Nå er hun på tredje ekteskap, men denne gangen er ikke UDI like velvillig. 

Anbefaler egentlig ikke dette, men en mulighet er det så definitivt. 

Anonymkode: 7d287...adc

Dette er jo fullstendig idioti.  Regner med at TS er ute etter noe varig.

Anonymkode: f3272...1ca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptom på dårlig innsikt i mennesker. Du klarer ikke å se hvem menn er på innsiden, så du blir ikke preget av personligheten deres. De med gjennomsnittlig intelligens er mer opptatt av utseendet, enn de som er smartere. For de som er smartere ser automatisk hvordan andre er på innsiden og de påvirker hvor tiltrukket de blir. De fleste har da gjennomsnittlig intelligens, så du er jo i godt selskap.

Hvilket råd ville du gitt til en mann som bare likte babes med store pupper og modellkropp, men som selv var stygg?

Anonymkode: f1942...878

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er neppe spesielt stygg. Antagelig er du helt middels slik som alle andre :) Utseende sitter mellom ørene.

Anonymkode: 3c0c9...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på folkehøgskole med ei som veide 150kg som lukta så fælt at husmor måtte tvinge henne til å vaske klær ukentlig, og ikke hadde hun fin personlighet heller. Umoden og egoistisk. Hun sendte kjærlighetsbrev til de 3 mest attraktive guttene på skolen, de ble ganske målløse kan du si, heldigvis greie gutter som takket for brevet. Hun var svært åpen om at hun onanerte til diverse mannlige kjendiser.

Helt ok at hun er tiltrukket av disse folka, og hvis hu finner seg en superfin mann så skal jeg ikke gjøre annet enn å gratulere. Men dessverre tror jeg aldri det kommer til å skje. Pga. Hennes umodne personlighet tror jeg hun forbinder lyst med kjærlighet. 

Jeg er ganske attraktiv men har hatt flere kjærester som venninner har rett ut kalt stygge (vi var yngre på den tida). Men enhver mann som får meg til å le, føle meg trygg og elsket er verdens fineste for meg. Når jeg møter superfine menn på byen som flørter og tydeligvis vil ha kontakt videre, kan jeg avvise dem om intuisjonen sier at dette ikke er en mann jeg vil trives med.

Bare noen tanker til deg. Et bra tegn er at du reflekterer over deg selv. Du vil utvikle deg og tilpasse deg tror jeg, og finne ut hva som gjør deg glad. Har inntrykk av at du også forbinder lyst med forelskelse akkurat nå.

Anonymkode: b54d1...35d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har nok andre kvaliteter som du kan vise litt bedre frem :)

Jeg ser veldig mange par der den ene er attraktiv og den andre ikke, så det er ikke nødvendigvis gitt at kjekke menn bare går etter vakre damer.

Om den ligginga plager deg, så er det bare å få det overstått. Du trenger vel ikke gifte deg med alle du har sex med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gikk på folkehøgskole med ei som veide 150kg som lukta så fælt at husmor måtte tvinge henne til å vaske klær ukentlig, og ikke hadde hun fin personlighet heller. Umoden og egoistisk. Hun sendte kjærlighetsbrev til de 3 mest attraktive guttene på skolen, de ble ganske målløse kan du si, heldigvis greie gutter som takket for brevet. Hun var svært åpen om at hun onanerte til diverse mannlige kjendiser.

Helt ok at hun er tiltrukket av disse folka, og hvis hu finner seg en superfin mann så skal jeg ikke gjøre annet enn å gratulere. Men dessverre tror jeg aldri det kommer til å skje. Pga. Hennes umodne personlighet tror jeg hun forbinder lyst med kjærlighet. 

 

Anonymkode: b54d1...35d

:fnise::fnise::fnise: ei feit dundre som tror hun kan få de kjekkeste og i tillegg innrømme at hun onanerer til kjendiser. Priceless.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten i samme båt, men noen år eldre. Har hatt én kjæreste som jeg møtte da jeg var 23. Han ville bare ha en kjæreste for å kommer over eksen. Ellers har jeg en mikroskopisk håndfull søte menn jeg har ligget litt med, men en fugl hvisket meg i øret her om dagen og fortalte meg at de ligger med hva som helst. Så noe løft for selvtilliten er det jo ikke akkurat, og spesielt ikke når jeg ikke var noe kjærestemateriale for dem. Hjelper ikke at jeg er sjenert heller, og at de fleste jeg kunne tenke meg av mannfolk tar meg for å være en ekkel, overlegen isbitch, eller lesbisk. Jeg liker ikke å være så opphengt i utseendet, for det hadde vært en befrielse å finne en skikkelig god mann, men det er vanskelig nok å like mennesker generelt sett, synes jeg. Tror min eneste utvei er plastisk kirurgi, men desverre er jeg er fattig jævel. 

Anonymkode: 68de9...90b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke gjøre noe med utseendet ditt da? :) klippe deg, sminke deg eller få noen nye klær, så det ikke er så mye fokus på feil. Også burde du jo senke kravene litt, om du er mindre uheldig, så er det ikke akkurat stor sjanse for at du får de kjekkeste du vil ha. Det har du jo skjønt, men kanskje du burde prøve å bli kjent med mennene før du avviser dem? Ikke bare se på utseendet deres. 

Anonymkode: 1df7c...f5f

Signerer dette.

Det går ALLTID an å gjøre noe med utseendet sitt. Har man ikke råd til operasjoner så kan man ta injeksjoner, og har man ikke råd til det kan man i det minste gå til frisøren og få seg en ordentlig fin frisyre og farge, lære seg håroppsats og sminke teknikker på youtube og lære å ordne seg litt, selge gamle klær og kjøpe noen nye og få ny stil.

Også er det jo viktig uansett åssen man ser ut å være god på innsiden, med gode moraler, behagelig personlighet og gode verdier, være omtenksom og omgjengelig osv.

 

Anonymkode: d071a...493

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Haha jeg kommer til å bli dømt så hard av dette innlegget :P

Så situasjonen er sånn at jeg har vært mildt sagt ganske uheldig med utseendet genetisk. Det er jo kjedelig men sånn er det. Da skjønner jeg at jeg selvsagt ikke kan få de mest attraktive guttene. Men greia er at det bare er de jeg blir tiltrukket av! Selvfølgelig er personlighet og kjemi også viktig, men jeg kan bare ikke gå inn i et forhold eller ha noen romantisk affære med noen jeg ikke er tiltrukket av. 

Har vært noen få, ikke så veldig attraktive gutter som har prøvd seg, men som jeg har avvist på grunn av nettpop dette - når jeg ser for meg et forhold med dem blir det bare helt, helt feil selv om de er hyggelige og koslige og sånn :unsure:

Så her er jeg da, 22 år, har aldri hatt kjæreste eller ligget med noen, og fremtiden ser jo ikke akkurat noe lysere ut. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg. Skal jeg bare presse meg inn i et forhold med noen jeg ikke liker selv om det kommer til å bli ubehagelig og håpe at det blir bedre etter hvert? Forbli singel resten av livet? Er det noe måten å det her på? 

Anonymkode: a5a6c...05e

Du kan være kresen på gutter selv om du ikke er 10\10 selv da det er et ganske stort kvinneunderskudd i Norge...og altså derfor langt flere single menn enn kvinner i alderen 20 - 59 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å prøve å bli kjent med guttene først, om man liker noen så blir de automatisk penere. 

Anonymkode: d8f58...9d0

Ja,personligheten er det viktigste i lengden.

Anonymkode: 098b9...3fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo bare som 99% av alle menn...

Anonymkode: 27689...3f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...