Gå til innhold

Friends with benefit der den ene vil mer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, så er jeg i et sånt opplegg og det er det klassiske. Jeg vil MER enn han.

Går ikke inn på alt som er, men kjenner nok at grensen min snart bør være nådd. At JEG sier takk for meg og går VIDERE. Men akkurat nå er jeg ikke der. Og lurer på hvor selvrespekten min er blitt av.

Vet mange sier blokker og gå videre. Men føler ikke for det heller. Er som at hjertet mitt ikke er klar til å ta steget for det.

Han sier han ikke vil i fast forhold nå, med NOEN. Men han vet jo ikke hva fremtiden bringer. Så er jo ingen lovnad til meg. Men samtidig er det et lite hårstrå.. Som så klart er helt meningsløst å holde seg fast i.

Selv om jeg så klart har ansvar for meg selv oppi dette, så tenker jeg avogtil at han gir meg såpass oppmerksomhet at jeg blir. Stiller meg spørsmål om er ikke det tross alt litt dårlig gjort av han?  Han vet hvordan jeg føler. Dersom jeg ikke hadde følt noe særlig, og den andre parten hadde ville noe mer så hadde JEG avsluttet det.  Det har jeg også gjort med en annen. Kjente ikke det var riktig at han skulle gå rundt med håp og drømmer om noe mer når det aldri ville skje. 

Du som har vært i tilsvarende situasjon. Når og hva gjorde utslaget for at du gikk videre og kunne gå og forhåpentligvis uten og snu deg og angre.

 

Anonymkode: 86a42...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du liker å ha noen der, helt normalt det. Er ikke sikkert du har skikkelige følelser, men heller er avhenig av å være nær noen, og vil sikre deg at han ikke bare går utav forholdet dere nå har som pulevenner.

Jeg gjorde det slutt med en kjæreste jeg var helt gaaal etter og ville gifte meg med. Han hadde ikke gjort noe galt. Men jeg merket at hjertet hans ikke var helt i det, jeg elsket ham nok til å la ham gå så han kunne finne noen som passet seg bedre. Voksneste jeg har gjort i mitt liv. Men der var liksom magefølelsen helt på plass og jeg visste jeg gjorde det rette. Gråt i mndsvis etterpå, og håpte han skulle komme tilbake, håper fremdeles det etter 7 år uten han. Uff. 

Jo lenger du utsetter smerten ved å avslutte, jo lenger kommer sorgen av "tapet" å vare, tror jeg. Du må nesten bare bestemme deg, og så trøste deg selv masse underveis og etterpå. Si til deg selv at du er god og modig som tar vare på deg selv. Det er ikke fint å "lure" noen til å ombestemme seg om sine livsvalg(han vil ikke i forhold, du håper du kan omvende han). Det fører til bitterhet.

Anonymkode: 5dfc6...399

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du som har vært i tilsvarende situasjon. Når og hva gjorde utslaget for at du gikk videre og kunne gå og forhåpentligvis uten og snu deg og angre.

Anonymkode: 86a42...3f1

Det var ingen spesifikk hendelse. Jeg bestemte meg for å ikke lenger være en han kunne tømme seg i. Har et hode og et hjerte og ville være med noen som anerkjente og satte pris på det.

Jeg blokkerte, gråt mine tårer og gikk videre.

Anonymkode: 84e67...a22

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter her.

Takk for tilbakemeldinger. Jeg er veldig i en prosess omkring dette. 

Venninne av meg mente jeg ble tiltrukket av han på tross av røde varselslys pga jeg kanskje ikke selv helt er klar for et ordentlig forhold ELLER at jeg er REDD for å prøve. Men så vil en allikevel MER etter en stund og hjernen kortslutter.

Spurte han i dag på melding om jeg KUN var en tilfeldig dame for sex og om dersom jeg ble borte så ville han fort finne seg en ny uten at det gjorde særlig mye.  Jeg kan godt være i en relasjon som ikke nødvendigvis er meant to be, men om jeg er en random dame som kan skiftes like fort som en skifter skitne strømper, så er det IKKE greia for meg. Magefølelsen sier at han liker meg godt., men bør ikke legge for stor vekt på det. Menn tenker annerledes enn damer så jammen ikke godt å vite.

På meldingen så svarte han det var litt vanskelig å skrive hva han mente, vi kunne heller snakkes når vi treffes.

Blir vel pakket inn i bomull.. bla, bla.. men får se når vi treffes. Nå skal jeg uansett trekke meg litt tilbake fra han.

 

Anonymkode: 86a42...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke lese de 11209394 andre trådene her inne om det? Som alle sier DÅRLIG IDE, DU BLIR UTNYTTA OG HAN BLIR ALDRI KLAR - FOR DEG. Fortsetter du å henge i håpet om at en dag skal han bli klar og at han innerst inne må like deg siden han oppfører seg sånn selvom han sier at han ikke legger noe følelser i det, så kaster du bare bort tid på falske forhåpninger og sitter der å føler deg om en idiot når han om et år begynner å svare tregt på meldinger fra deg, forte seg å sjekke mobilen sin etter dere har hatt sex for å sitte å smile over en sms han har fått å fortelle deg som om du skulle vært hans kompis om hun sykt digge og kule dama han har møtt, du blir lei deg og lurer på hvem og hva som skjer, det går noen uker og han sier han ikke syntes det er lurt å møtes så ofte mere fordi han begynner å like henne, og hver gang hun trekker seg vekk fra han søker han til deg igjen for sex og da tror du at han har følelser for deg allikevel, mens han egentlig bare bruker deg for å booste egoet sitt, og så fort hun spør han om de skal bli kjærester sier han ja og er plutselig klar og sitter der med delt leilighet og kid året etter. Woops.

Det er som regel sånn at når han ikke ser på deg som kjærestemateriale fra starten av så vil han heller aldri gjøre det.
Uansett hvor mye du føler at tingene han gjør må bety noe , så gjør de ikke det når han sier at det ikke gjør det. Gutter liker også å kose, men de legger ikke romanse og følelser i det som vi gjør.

Avbryt med han så du slipper å bli såra.

Vel ment alt jeg skriver!!! Ta vare på deg!

Anonymkode: b001b...093

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Venninne av meg mente jeg ble tiltrukket av han på tross av røde varselslys

Spurte han i dag på melding om jeg KUN var en tilfeldig dame for sex og om dersom jeg ble borte så ville han fort finne seg en ny uten at det gjorde særlig mye. 

På meldingen så svarte han det var litt vanskelig å skrive hva han mente, vi kunne heller snakkes når vi treffes.

 

Anonymkode: 86a42...3f1


Han vrir seg unna for å si at det du spør han om stemmer, for han syns jo det er handy og greit å ha en fast dame å få sex fra, inntil han finner seg noen nye liksom.
Han kommer til å si når dere møtes at du er en kul dame, han liker å henge med deg , men ikke vil noe mer for han ekke klar for noe sånt i livet sitt - det betyr at han syns du er tolererbar å ha kontakt med , for hvem som helst dame er ikke det, og han liker å ha sex med deg - han vil se at du blir litt lei deg så vil du grave etter fler bekreftelser og spørre om du ikke betyr noe for han, og han må si i trøst at joda såklart gjør du det, og da får du falskt håp mens for han er det egentlig noe han bare sier fordi han ikke vil avsløre seg som den drittsekken han er , du hadde jo blitt fly forbanna om han var ærlig å sa nei liksom.....

 Forelskelse gjør blind så hør på venninda di og oss

Anonymkode: b001b...093

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chloe87

Typisk fuck friend fella. Skjønner ikke at jenter gidder det opplegget, er jo dømt til å gå gærent. Finn en fyr som også vil våkne opp med deg, ikke bare ha sex med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var ingen spesifikk hendelse. Jeg bestemte meg for å ikke lenger være en han kunne tømme seg i. Har et hode og et hjerte og ville være med noen som anerkjente og satte pris på det.

Jeg blokkerte, gråt mine tårer og gikk videre.

Anonymkode: 84e67...a22

Dette :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Han vrir seg unna for å si at det du spør han om stemmer, for han syns jo det er handy og greit å ha en fast dame å få sex fra, inntil han finner seg noen nye liksom.
Han kommer til å si når dere møtes at du er en kul dame, han liker å henge med deg , men ikke vil noe mer for han ekke klar for noe sånt i livet sitt - det betyr at han syns du er tolererbar å ha kontakt med , for hvem som helst dame er ikke det, og han liker å ha sex med deg - han vil se at du blir litt lei deg så vil du grave etter fler bekreftelser og spørre om du ikke betyr noe for han, og han må si i trøst at joda såklart gjør du det, og da får du falskt håp mens for han er det egentlig noe han bare sier fordi han ikke vil avsløre seg som den drittsekken han er , du hadde jo blitt fly forbanna om han var ærlig å sa nei liksom.....

 Forelskelse gjør blind så hør på venninda di og oss

Anonymkode: b001b...093

Trådstarter. Takk igjen for svar

Jeg vet dere har så rett så rett.

Det vil bli intressant å se hva han sier når jeg etterhvert treffer han. Kommer til å det som er siterte i minne. Tror også han kommer til å si noe sånt ja.

Som sagt i første innlegg så er jeg helt klar på at jeg har ansvaret for meg selv. Men.. kjenner det er så råttent allikevel... å spille på mine følelser, bare for å ha seg et ligg. Hadde aldri følt meg bra med meg selv å gjøre noe sånt.

Anonymkode: 86a42...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trådstarter. Takk igjen for svar

Jeg vet dere har så rett så rett.

Det vil bli intressant å se hva han sier når jeg etterhvert treffer han. Kommer til å det som er siterte i minne. Tror også han kommer til å si noe sånt ja.

Som sagt i første innlegg så er jeg helt klar på at jeg har ansvaret for meg selv. Men.. kjenner det er så råttent allikevel... å spille på mine følelser, bare for å ha seg et ligg. Hadde aldri følt meg bra med meg selv å gjøre noe sånt.

Anonymkode: 86a42...3f1


Sånn er noen gutter, de tenker med pikken ikke huet og hjertet/samvittigheten.
Og noen av de vil til og med våkne opp med deg og er som mammadalter og gjerne vil du skal lage frokost på sengen til han også, som du gjør av kjærlighet og som han ber om av egoisme.

Anonymkode: b001b...093

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som gjør det ( hentyder til innlegget over ) vanskelig situasjon å være i, har slitt selv.

Leser boken:Hekta&leser meg opp på alt som er av dating, forelskelse, hekt, hvordan menn tenker og fungerer osv osv, slik skal jeg ungå at det aldri skjer igjen på den måten. Bare slitsomt med slike relasjoner.

Anonymkode: 00e8f...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trådstarter. Takk igjen for svar

Jeg vet dere har så rett så rett.

Det vil bli intressant å se hva han sier når jeg etterhvert treffer han. Kommer til å det som er siterte i minne. Tror også han kommer til å si noe sånt ja.

Som sagt i første innlegg så er jeg helt klar på at jeg har ansvaret for meg selv. Men.. kjenner det er så råttent allikevel... å spille på mine følelser, bare for å ha seg et ligg. Hadde aldri følt meg bra med meg selv å gjøre noe sånt.

Anonymkode: 86a42...3f1

Det finnes en fyr der ute som vil mer enn bare å ha sex med deg! Ikke gi opp. Vondt i begynnelsen, men dette går over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Chloe87 skrev:

Det finnes en fyr der ute som vil mer enn bare å ha sex med deg! Ikke gi opp. Vondt i begynnelsen, men dette går over. 

Takk. 

Anonymkode: 86a42...3f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange som gjør det ( hentyder til innlegget over ) vanskelig situasjon å være i, har slitt selv.

Leser boken:Hekta&leser meg opp på alt som er av dating, forelskelse, hekt, hvordan menn tenker og fungerer osv osv, slik skal jeg ungå at det aldri skjer igjen på den måten. Bare slitsomt med slike relasjoner.

Anonymkode: 00e8f...5cf

TS her. Har også lest boken Hekta og fikk mange aha opplevelser når jeg har lest den. Og  dette er nok ikke en "vanlig" forelskelse, men at jeg er rett og slett så inn I hampen hekta på et håp om kjærlighet.

Kjenner meg  -  veldig dradd I to her. På den ene siden tenker jeg at, joda han har vært ærlig om at han ikke vil ha noe forhold NÅ. Så sånn sett, er det jo idiotisk av MEG å fortsatte når jeg kjente at følelsene begynte å bli for sterke. Er heller ikke noe galt I å ikke ønske noe forhold, og heller ikke å ville ha en fast dame for sex.

Det som kjennes MEST vondt er OM han BEVIST har manipulert og lekt med meg, for at jeg skal bli. Det er jo også noe jeg har løyet for meg selv om, han MÅ jo like meg, siden dette har vært over en lang periode. Ja, vi snakker faktisk om et år nå.

Jevnlige snap meldinger, både fra han og meg... Og om jeg har trukket meg litt tilbake, når jeg merker han har vært distansert så kommer han etter noen dager, "hva skjer", " har ikke hørt fra deg på lenge", "har du glemt meg", "nei, jeg treffer INGEN andre", "jeg er jo litt sammen med deg da", " er det noe som er galt, du virker litt lei deg".  Er kommentarer som har dukket opp... Og jeg går rett på.

Det med manipulasjon osv, det ville jo han bare benekte uansett, sett på meg med store undrende øyne. Tror jeg virkelig DET om han. Han har bare vært ærlig han.

Jeg VET, sånn kan det ikke fortsette. Kommer nok til å oppdatere denne tråden jevnlig I en periode fremover nå, så bær over med meg.

Og bare for å si det, jeg er en voksen dame, med barn, så dette burde jeg virkelig IKKE ha utsatt meg for. Jeg kjenner jeg skammer meg. Må ut nå... sykle, får sette meg på en stein I skogen og felle noen tårer. Hjemme, ovenfor barna, og på jobb, må jeg jo "oppføre meg". Egentlig har jeg lyst å bare grave meg ned. Men SÅ langt skal det ikke gå altså, DET er han IKKE verdt. Må ta tak I meg selv fremover nå. FADER altså. Jeg ER mer verdt enn en TULLING som han.

 

 

 

Anonymkode: 86a42...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til at en ikke har et knullekompisopplegg med noen en kan se for seg som kjæreste. En kan jo bli glad i en person en møter her og der, men de faktorene som gjør at den personen ikke hadde gått som kjæreste uansett er de som gjør at en stopper de virkelig kjærlige følelsene.

Det er ikke noe gøy å høre, men "er ikke klar for noe forhold" betyr "vil ikke ha noe forhold med deg" - for standarden er at straks en møter noen en virkelig liker så hopper en i et forhold likevel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spurte han i dag på melding om jeg KUN var en tilfeldig dame for sex og om dersom jeg ble borte så ville han fort finne seg en ny uten at det gjorde særlig mye.  Jeg kan godt være i en relasjon som ikke nødvendigvis er meant to be, men om jeg er en random dame som kan skiftes like fort som en skifter skitne strømper, så er det IKKE greia for meg. Magefølelsen sier at han liker meg godt., men bør ikke legge for stor vekt på det. Menn tenker annerledes enn damer så jammen ikke godt å vite.

Anonymkode: 86a42...3f1

Stiller du vage spørsmål, får du vage svar.

En kamerat av meg formulerte dette ganske greit en gang i tiden - "jeg lyver ikke for kvinner, for jeg trenger ikke gjøre det. Hun lyver for seg selv, og alt jeg trenger å gjøre er å ikke stikke hull på boblen hennes". 

Enden på visa her er jo at du fremprovoserer responsen du vil ha. Du stiller passe vage spørsmål til at han ikke sårer deg - "er jeg kun en tilfeldig dame", "er jeg så lett å bytte ut" - han vil da som regel svare at "nei, det er du ikke". Da får du en bit av bekreftelse. Eller du forsvinner litt, vel vitende om at han etterhvert vil spørre etter deg, og du kan late som om dette er et tegn på hengivenhet. Jeg har vært der selv en gang. 

Skal du ha reelle svar, må du stille reelle spørsmål. "Jeg vil ikke treffe andre enn deg, har du lyst til å være eksklusiv?". Men dette spørsmålet stiller du jo ikke, for du frykter svaret. 

Du velger selv hvor lenge du vil kaste bort din egen tid - det er jo din tid å kaste bort. Du kan fortsette med de ubetydelige spørsmålene, fortelle deg selv at det er du og ikke han som ikke vil ha et forhold, eller at det er noe mystisk i "veien" som gjør at han ikke har erklært sin kjærlighet. 

Eller du kan gå videre, men da er du kanskje nødt til å finne deg en hobby som tar fokuset vekk fra alt dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

51 minutter siden, Marie90 skrev:

Stiller du vage spørsmål, får du vage svar.

En kamerat av meg formulerte dette ganske greit en gang i tiden - "jeg lyver ikke for kvinner, for jeg trenger ikke gjøre det. Hun lyver for seg selv, og alt jeg trenger å gjøre er å ikke stikke hull på boblen hennes". 

Enden på visa her er jo at du fremprovoserer responsen du vil ha. Du stiller passe vage spørsmål til at han ikke sårer deg - "er jeg kun en tilfeldig dame", "er jeg så lett å bytte ut" - han vil da som regel svare at "nei, det er du ikke". Da får du en bit av bekreftelse. Eller du forsvinner litt, vel vitende om at han etterhvert vil spørre etter deg, og du kan late som om dette er et tegn på hengivenhet. Jeg har vært der selv en gang. 

Skal du ha reelle svar, må du stille reelle spørsmål. "Jeg vil ikke treffe andre enn deg, har du lyst til å være eksklusiv?". Men dette spørsmålet stiller du jo ikke, for du frykter svaret. 

Du velger selv hvor lenge du vil kaste bort din egen tid - det er jo din tid å kaste bort. Du kan fortsette med de ubetydelige spørsmålene, fortelle deg selv at det er du og ikke han som ikke vil ha et forhold, eller at det er noe mystisk i "veien" som gjør at han ikke har erklært sin kjærlighet. 

Eller du kan gå videre, men da er du kanskje nødt til å finne deg en hobby som tar fokuset vekk fra alt dette.

Joda, det har vi snakket om. Og ja, han er helt klar på at han KUN er med meg så eksklusive er vi. Hans ord, han har aldri vært utro mot meg. Jeg var helt tydelig på det helt i starten, at han kunne ligge med hvem han ville, men DA var det UTEN meg.Det er en helt klar grense for meg.  Men klart.. han kan jo lyge meg i hue og ræva.

Forsøker jeg et øyeblikk å tenke hvordan en low value man tenker - OM han er det, det er vel DER jeg ikke helt vet. Så tenker en pose og sekk. Gir damer litt oppmerksomhet her og der. Passer på å svare forholdsvis raskt på meldinger..  Er litt søt og god.. Men såå blir en litt distansert innemellom for å få henne/de / MEG mer hekta så kan en velge litt her og der. Sole seg i glansen over at han har en mengde "pene, villige" damer som er sååå på han. Sier en ikke treffer andre.. bla, bla..  Og alt er bare tull.

Ang hobby, så har jeg trening, jobb, barn som tar mye av min tid. Og trening hjelper mye. Men ellers i hverdagen så er jo tankene på han hele tiden. Lurer på om meditasjon kan være noe.

Fra trådstarter.

Anonymkode: 86a42...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som har lekt med mine følelser på den måten, han sa det gikk begge veier og sjarmerte meg i senk. Jeg trodde jo på det,tok mye kontakt. Nå sier han at jeg følger etter han, og spør når jeg skal kle av meg for han. (Vært en del sex chat)

har blitt så hektet, følelsesmessig ustabil og grått mye at jeg må forlate hele relasjonen, har det veldig tøft, en stor sorg. Skal ta med meg dette for videre læring, kan ikke fortså at noen kan lyge for deg på den måten, så er alt bare spill og manipulasjon for og få noe på meg.

Stygt.

Anonymkode: 00e8f...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...