Gå til innhold

Hvis hun ikke svarer på bildesnap som bare er ment for henne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Betyr det at hun ikke er interessert? 

Anonymkode: 67b30...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du ment for henne, bilde sendt direkte til henne eller en snap som er sendt til fler? 

Anonymkode: 298d1...01c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at hun vet at den bare var til henne?

Anonymkode: 58e34...eee

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hva mener du ment for henne, bilde sendt direkte til henne eller en snap som er sendt til fler? 

Anonymkode: 298d1...01c

Ja, bare sendt til henne, men mulig hun trodde det var til fler. Skrev uansett noe hun kunne respondere på, men fikk aldri svar. 

Anonymkode: 67b30...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, bare sendt til henne, men mulig hun trodde det var til fler. Skrev uansett noe hun kunne respondere på, men fikk aldri svar. 

Anonymkode: 67b30...409

Nå avinstallerte jeg snapchat nettopp pga. alt dette tullete surret, men så vidt jeg har forstått er vel ikke "privatsnap" en egen greie? Dvs. man kan skrive tekst men snaps sendes vel til alle man huker av?

Jeg svarte sjelden på snaps jeg fikk fra fyren jeg datet, nettopp fordi man ikke vet om den er personlig eller til flere. Håpløs kommunikasjonsform når man dater. 

Anonymkode: 298d1...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Nå avinstallerte jeg snapchat nettopp pga. alt dette tullete surret, men så vidt jeg har forstått er vel ikke "privatsnap" en egen greie? Dvs. man kan skrive tekst men snaps sendes vel til alle man huker av?

Jeg svarte sjelden på snaps jeg fikk fra fyren jeg datet, nettopp fordi man ikke vet om den er personlig eller til flere. Håpløs kommunikasjonsform når man dater. 

Anonymkode: 298d1...01c

Det er ganske lett å gjøre snappen slik at en annen skjønner den er personlig. For eksempel om man er eksklusive kan det legges på hjerte eller kyssesmiley. Eller man kan legge på navn/kjælenavn. 

Anonymkode: b3212...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ganske lett å gjøre snappen slik at en annen skjønner den er personlig. For eksempel om man er eksklusive kan det legges på hjerte eller kyssesmiley. Eller man kan legge på navn/kjælenavn. 

Anonymkode: b3212...22e

Ja det er klart om den er skrevet til henne i hennes navn så er det tydelig. 

Anonymkode: 298d1...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skrev du da? Jeg har slutta å svare på alle bildesnapper uansett spørsmål, så lenge de ikke nevner navnet mitt eller det er midt i en chat vi har så jeg skjønner at den er til meg. For det er så mange som sender til alle "Hei hva skjer daa?" osv

Anonymkode: d39ef...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå avinstallerte jeg snapchat nettopp pga. alt dette tullete surret, men så vidt jeg har forstått er vel ikke "privatsnap" en egen greie? Dvs. man kan skrive tekst men snaps sendes vel til alle man huker av?

Jeg svarte sjelden på snaps jeg fikk fra fyren jeg datet, nettopp fordi man ikke vet om den er personlig eller til flere. Håpløs kommunikasjonsform når man dater. 

Anonymkode: 298d1...01c

Ser den, men skrev som sagt noe som man gjerne responderer på, også om den hadde vært sendt til fler, altså noe med et spørsmålstegn. 

Anonymkode: 67b30...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hva skrev du da? Jeg har slutta å svare på alle bildesnapper uansett spørsmål, så lenge de ikke nevner navnet mitt eller det er midt i en chat vi har så jeg skjønner at den er til meg. For det er så mange som sender til alle "Hei hva skjer daa?" osv

Anonymkode: d39ef...8b0

Spurte om det skjer noe bra i kveld.. 

Anonymkode: 67b30...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Snakker du om én snap? 

Anonymkode: 492e4...6dc

Ja. 

Anonymkode: 67b30...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. 

Anonymkode: 67b30...409

Så etter en enkel snap som ikke blir besvart, så løper du på KG?

det kan være et hav av grunner til at hun ikke svarte på den ene snapen. 

Anonymkode: 492e4...6dc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Så etter en enkel snap som ikke blir besvart, så løper du på KG?

det kan være et hav av grunner til at hun ikke svarte på den ene snapen. 

Anonymkode: 492e4...6dc

Haha. Hun vet ikke det da :) 

Anonymkode: 67b30...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spurte om det skjer noe bra i kveld.. 

Anonymkode: 67b30...409

Den hadde jeg tolka at var sendt til hvem som helst og til mange, bare for at du ville finne en kul fest, og ikke fordi du ville treffe meg personlig for en date liksom. Jeg hadde heller ikke svart på den, med mindre jeg skulle på en kul fest og fikk lov til å invitere masse folk.

mitt tips: Hvis du liker en jente så be hun på DATE og ikke send meldinger som likegjerne kunne vært sendt til en kompis eller venninde

Anonymkode: d39ef...8b0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Hun vet ikke det da :) 

Anonymkode: 67b30...409

Nei, og godt er det! Jeg hadde blitt rimelig skeptisk! 

 

Anonymkode: 492e4...6dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Den hadde jeg tolka at var sendt til hvem som helst og til mange, bare for at du ville finne en kul fest, og ikke fordi du ville treffe meg personlig for en date liksom. Jeg hadde heller ikke svart på den, med mindre jeg skulle på en kul fest og fikk lov til å invitere masse folk.

mitt tips: Hvis du liker en jente så be hun på DATE og ikke send meldinger som likegjerne kunne vært sendt til en kompis eller venninde

Anonymkode: d39ef...8b0

Vi har datet litt tidligere faktisk. Men tenkte at om hun fortsatt var interessert så hadde det jo vært en fin måte å få igang en samtale på. Hadde hun sendt den til meg hadde jeg svart selv om jeg hadde tenkt at den var til flere folk, bare for å vise at jeg bryr meg. 

Anonymkode: 67b30...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Nei, og godt er det! Jeg hadde blitt rimelig skeptisk! 

 

Anonymkode: 492e4...6dc

Jeg og :) har ikke for vane å gjøre dette, men denne jenta gjør meg stressa og usikker. 

Anonymkode: 67b30...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spurte om det skjer noe bra, men mente du egentlig om hun ville finne på noe med deg? For da må du jo spørre ordentlig. "Skjer da"-spørsmål får ofte meg til å himle med øynene. 

Anonymkode: 294cf...5bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...