Gå til innhold

Høye hæler, for store?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Krise! Skal lede et større åpningsarrangement i kveld og nå lurer jeg på om mine nyanskaffede hæler er en tanke for store. Nå legger jeg merke til at det er en liten glipe bak, ser dumt ut og er redd for å kippe. 

Det er klassiske høyhælte sorte sko, med en lav plattform på ca 1cm, 12cm hæl. Ekte skinn, kostet over 2000. Skjønner ikke hvor jeg var i butikken, men de kan ha utvidet seg litt, har gått litt med de inne i dag for å venne meg til de. Finnes det noen nødløsning? Rekker ikke bytte, finnes det innlegg som kan funke?

Anonymkode: 36647...5fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skoringen og Bianco (og kanskje andre butikker) har innlegg til å legge foran i skoen, spesielt beregnet for høye hæler. Tror de er mest beregnet for bedre komfort men jeg vil tro du kan ha nytte av dem da de nok vil gjøre at foten din ikke kommer like langt frem. Tror det er din beste løsning nå! 

https://mobilsite.skoringen.no/tilbehoer-saaler/

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Whiskey hangover skrev:

Man får kjøpt silikonpads til å sette i hælen. De selger det på skobutikker.

Selvsagt, det er den beste løsningen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er supre, hva skulle jeg gjort uten! Raser en tur på kjøpesenteret og sjekker skobutikken, forhåpentligvis ordner det seg! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anonymkode: 36647...5fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Whiskey hangover skrev:

Man får kjøpt silikonpads til å sette i hælen. De selger det på skobutikker.

De kalles kippekapper.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk fint tror jeg, Skoringen hadde div innlegg. Endte faktisk opp med innleggene til å legge foran i skoen, det passet best, nå sitter de son støpt.

Takk igjen, dere har reddet en stor anledning for meg! 

Anonymkode: 36647...5fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gikk fint tror jeg, Skoringen hadde div innlegg. Endte faktisk opp med innleggene til å legge foran i skoen, det passet best, nå sitter de son støpt.

Takk igjen, dere har reddet en stor anledning for meg! 

Anonymkode: 36647...5fb

Så hyggelig! Lykke til ikveld da! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyhælte sko i ekte skinn bør nesten alltid kjøpes 1# små. Skinn utvider seg mer enn kunststoff! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Missfitness skrev:

Høyhælte sko i ekte skinn bør nesten alltid kjøpes 1# små. Skinn utvider seg mer enn kunststoff! 

Nåja. Føtter utvider seg også, Vil ikke anbefale å kjøpe skoene 1 nummer for små siden sålen ikke utvider seg og for små sko ikke plutselig blir passende i lengderetningen.

Anonymkode: 58e7d...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...