Gå til innhold

Jeg klarer ikke å godta at det er slutt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi hadde holdt på noen mnd, og selv om det har vært litt opp og ned så gikk det rette veien. Han har slitt med sjalusi og om han kan stole på meg siden jeg har mange mannlige kollegaer og venner (noe han absolutt kan). Og han har måttet være sikker på at jeg ville være sammen med han i et langvarig forhold fordi det var det han ville. Jeg har og hatt vanskelig med å forstå meg på han siden han plutselig har latt være å høre fra seg eller åpne snap og meldinger på opptil 3 dager. Og har slitt med å vite hvor jeg har han. Men så gikk alt greit. Vi fikk snakket ut masse og vi snakket om å bli ordentlig sammen og og fremtiden sammen.

Så plutselig neste dag blir jeg dumpet. Han hadde ingen forklaring annet enn at han ikke trodde det kom til å funke. Spurte om vi ikke kunne prøve i det minste, men nei. Helt bastant og kald. Jeg gikk inn i et slags sjokk og fortvilelse over at ingenting jeg gjorde eller prøvde fungerte. Han er bare helt iskald. Sliter med å akseptere det fordi det ikke fantes noen grunn til at det skjedde og at han i det minste kunne gitt oss en sjanse når jeg ba. 

Føler jeg holder på å bli helt spør over dette. Jeg takler det bare ikke. 

Anonymkode: 3aefa...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Ulla Ullsokk skrev:

Han er nok redd og orker ikke forholde seg til det. :(

Ja, det er så vondt at han ikke vil snakke om det heller. Han sier bare vet ikke, det er bare sånn. Har spurt om jeg har gjort noe, om han ikke har følelser, men nei det er ikke det heller sier han. Jeg har nærmest tryglet han om en sjanse til og om å møte han for å snakke om det, men han nekter. 

Anonymkode: 3aefa...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det. Du kan bli dumpa. Takler man ikke det så er det ikke så smart å finne seg kjæreste ass. Stor fare for å bli dumpa i løpet av livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dump mannevennene dine du, så får du nok sjans på reale menn.

Anonymkode: 2b34f...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dump mannevennene dine du, så får du nok sjans på reale menn.

Anonymkode: 2b34f...394

Har ikke hatt noen kontakt med de nesten etter jeg møtte han og jeg har også sagt at jeg kan kutte de helt ut, for de betyr ikke noe for meg. Alt jeg trenger er familien min egentlig, men da har han sagt at jeg ikke kan gjøre det for han sin skyld. Har kun mannlige kollegaer, så de er jeg nødt til å ha en viss kontakt med. 

Anonymkode: 3aefa...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke hatt noen kontakt med de nesten etter jeg møtte han og jeg har også sagt at jeg kan kutte de helt ut, for de betyr ikke noe for meg. Alt jeg trenger er familien min egentlig, men da har han sagt at jeg ikke kan gjøre det for han sin skyld. Har kun mannlige kollegaer, så de er jeg nødt til å ha en viss kontakt med. 

Anonymkode: 3aefa...f60

Hvis en person ber deg kutte ut folk, spesielt personer av det motsatte kjønn så burde du være glad at det ble slutt. Det viser jo at han ikke stoler på deg. Jeg var med en fyr som spurte meg hele tiden hvor jeg var og hvem jeg var med. Hvis jeg var med bestekompisen min så bombarderte han meg med meldinger som ble veldig slitsomt. 

Jeg vet at det gjør vondt nå men senere når du ser tilbake så kommer du til å være lettet. Sender masse varme klemmer din vei:klem:

Anonymkode: 510d4...6f2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres ut som du har vært heldig og kommet deg ut før det ble for seriøst, jeg. Fyren høres ikke spesielt tiltalende ut. Overdreven sjalusi, ghoste i dagesvis, gå fra kjærlighet til brutal dumping på én dag - dette er varseltegn som du bør ta på alvor. 

Det er vanskelig å se når man selv er forelska, men en relasjon skal ikke få deg til å foreslå å kutte kontakten med venner, kollegaer, eller få deg til å føle deg usikker og engstelig mesteparten av tiden. Det er ikke bra å gå inn i forhold med slike personer. Du fortjener en fyr som får deg til å føle deg glad, trygg og ønsket.

Sier ikke at fyren er verdens største psykopat eller noe, men det høres ut som om han har noen betydelige issues som han tar ut på deg gjennom sjalusi, hersketeknikker, manipulering og kald oppførsel. Det handler ikke om deg, men om noe inni ham som du ikke kan endre. Vil anbefale deg å ikke ha kontakt mer eller dyrke tanken om det som kunne ha vært, men fokusere på å komme over ham. Tipper at du vil være glad for det i retrospekt.

Anonymkode: 64607...987

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bruker det bare som en unnskyldning,han er feig og tørr ikke si at han ikke ser en framtid med deg.

Anonymkode: aa606...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn liker bare jakten. Var vel ikke så interessant når alle andre trusler (andre menn) var eliminert. Skjønner du er såret, men objektiv sett virker han ikke helt i vater. Kontrollerende, og når han får viljen sin er ikke det godt nok heller. Kjip type. 

Anonymkode: e6f8b...df8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skal være glad du slapp unna. Høres jo ikke helt god ut han der..

Anonymkode: 53384...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennene mine sier han er en idiot og at han ikke fortjener meg litt engang. Vet, det er standard svar. Vet vel også innerst inne at han ikke er noe å ha. Det at han er ustabil, humørsyk, han lyver og er egoistisk, samt tvers gjennom iskald. Klarer bare ikke tenke det likevel siden jeg kun tenker på alle de gode minnene vi har. Og det er så ille når man blir dumpet så plutselig og at han ikke engang vil snakke med meg eller noe. Han har blokkert meg fra sosiale medier til og med. Føler meg så ydmyket og liten. Totalt verdiløs og som søppel for han. 

Anonymkode: 3aefa...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.4.2018 den 20.57, AnonymBruker skrev:

Dump mannevennene dine du, så får du nok sjans på reale menn.

Anonymkode: 2b34f...394

Jeg kunne ikke blitt sammen med noen som nektet meg å ha venner. Hvis han er så usikker på seg selv og/eller meg at han ikke takler at jeg har bekjentskaper av alle kjønn så er det ikke liv laga. Jeg ville aldri nektet ham å ha kvinnelige venner heller.

TS: Denne mannen virker umoden og kontrollerende. Du har det bedre uten ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Get over it! 

Finnes ikke mer uattraktiv egenskap enn å ikke klare å akseptere ting og komme seg videre. 

Anonymkode: 1fea0...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, venus24 skrev:

Jeg kunne ikke blitt sammen med noen som nektet meg å ha venner. Hvis han er så usikker på seg selv og/eller meg at han ikke takler at jeg har bekjentskaper av alle kjønn så er det ikke liv laga. Jeg ville aldri nektet ham å ha kvinnelige venner heller.

TS: Denne mannen virker umoden og kontrollerende. Du har det bedre uten ham.

Det er ikke snakk om at han skal nekte henne noe som helst, det er snakk om å selv ta ansvar og unngå ting som er skadelig for forholdet. 

 

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke hatt noen kontakt med de nesten etter jeg møtte han og jeg har også sagt at jeg kan kutte de helt ut, for de betyr ikke noe for meg. Alt jeg trenger er familien min egentlig, men da har han sagt at jeg ikke kan gjøre det for han sin skyld. Har kun mannlige kollegaer, så de er jeg nødt til å ha en viss kontakt med. 

Anonymkode: 3aefa...f60

Ok, da er det nok bedre å komme seg unna. 

Anonymkode: 2b34f...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke snakk om at han skal nekte henne noe som helst, det er snakk om å selv ta ansvar og unngå ting som er skadelig for forholdet. 

Anonymkode: 2b34f...394

Det som er skadelig for forholdet er hans sjalusi, ikke hennes vennskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, venus24 skrev:

Det som er skadelig for forholdet er hans sjalusi, ikke hennes vennskap.

Nei, det stemmer ikke. Det er noe du har hørt og som du lettsindig gulper videre om. 

Anonymkode: 2b34f...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det stemmer ikke. Det er noe du har hørt og som du lettsindig gulper videre om. 

Anonymkode: 2b34f...394

Øh, nei. TS skriver jo at han har slitt med sjalusi. Mener du seriøst at noen som synes kjæresten burde "kutte ut" kollegaer av det motsatte kjønn er et stabilt og harmonisk menneske? Isåfall tror jeg du også har litt å jobbe med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, venus24 skrev:

Øh, nei. TS skriver jo at han har slitt med sjalusi. Mener du seriøst at noen som synes kjæresten burde "kutte ut" kollegaer av det motsatte kjønn er et stabilt og harmonisk menneske? Isåfall tror jeg du også har litt å jobbe med.

Ja, det gjør jeg. 

Det at du bruker sarkasme og passiv aggresjon når du argumenterer, sier meg at du ikke er utpreget stabil og harmonisk selv ;) 

Anonymkode: 2b34f...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det gjør jeg. 

Det at du bruker sarkasme og passiv aggresjon når du argumenterer, sier meg at du ikke er utpreget stabil og harmonisk selv ;) 

Anonymkode: 2b34f...394

Er du eksen til TS? Jeg har aldri opplevd at noen seriøst mener at man burde si opp jobben sin fordi ens (nesten)kjæreste sliter med sjalusi.
Forøvrig var ingenting av det jeg skrev ment sarkastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...