Gå til innhold

Eksplosiver i Oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jøss, en russer! Jeg som trodde det bare var de med en annen farge som drev med eksplosiver og terror, i følge kvinneguiden. Merkelig at denne saken ikke er blitt slått opp voldsomt her inne, slik den hadde blitt hadde den omhandlet en syrer feks. 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/1k3b5M/eksplosiver-siktet-mann-i-fengslingsmoete

Anonymkode: f96de...2f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne kunne ha vært innterrsant å diskutere hadde det ikke vært at du drar rasisme kortet på den måtem-

Anonymkode: 1b8b7...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Denne kunne ha vært innterrsant å diskutere hadde det ikke vært at du drar rasisme kortet på den måtem-

Anonymkode: 1b8b7...ae8

Fordi du da ikke kan dra «han var sikkert muslim» kortet? 

Anonymkode: f96de...2f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er visstnok tsjetsjener. Leiligheten hans her i Lillehammer ble ransaket igår.

Anonymkode: d9378...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Fordi du da ikke kan dra «han var sikkert muslim» kortet? 

Anonymkode: f96de...2f3

Jeg lurer på om du vet hvilken region som mesteparten praksiser i Tsjetsjenia. Lurer også hva som skjer med homofile der?    

https://no.wikipedia.org/wiki/Tsjetsjenere 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, en russer! Jeg som trodde det bare var de med en annen farge som drev med eksplosiver og terror, i følge kvinneguiden. Merkelig at denne saken ikke er blitt slått opp voldsomt her inne, slik den hadde blitt hadde den omhandlet en syrer feks. 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/1k3b5M/eksplosiver-siktet-mann-i-fengslingsmoete

Anonymkode: f96de...2f3

For noe tull!

Anonymkode: 4fa40...c4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russland har 20 millioner muslimer. Flest i Europa. Han 19åringen med hjemmelaget bombe i Oslo sentrum var også russer. Dvs Tsjetsjener.

Tror de fleste som kjenner lusa på gangen forstod at det ikke var Ivan som bygger bomber hjemme i leiligheten. 

Russerne sliter voldsomt sine landsmenn fra Kaukasus. 

Anonymkode: 4cc91...f1c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Jøss, en russer! Jeg som trodde det bare var de med en annen farge som drev med eksplosiver og terror, i følge kvinneguiden. Merkelig at denne saken ikke er blitt slått opp voldsomt her inne, slik den hadde blitt hadde den omhandlet en syrer feks. 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/1k3b5M/eksplosiver-siktet-mann-i-fengslingsmoete

Anonymkode: f96de...2f3

Du er temmelig fordomsfull om du antar at alle med russisk statsborgerskap er etniske russere.

Anonymkode: f89fc...04a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert mange nordmenn ute på landsbygda som også har hatt ulovlig befatning med sprengstoff. Det kommer jo an på hva formålet med sprengstoffet er hvordan man reagerer på det. 

Når det er i en leilighet i en by, så er det sannsynlig det skal nyttes kriminelt. 

Om det er en Egon Olsen type som blir tatt for noe slikt, blir det mottatt på et vis. 

Er det en type ALA ABB, eller en Allah Akbar terrorist blir det mottatt deretter. 

Anonymkode: 4cd81...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden jeg har sett an anonym TS drite så kraftig på draget som i denne tråden her

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert mange nordmenn ute på landsbygda som også har hatt ulovlig befatning med sprengstoff. Det kommer jo an på hva formålet med sprengstoffet er hvordan man reagerer på det. 

Når det er i en leilighet i en by, så er det sannsynlig det skal nyttes kriminelt. 

Om det er en Egon Olsen type som blir tatt for noe slikt, blir det mottatt på et vis. 

Er det en type ALA ABB, eller en Allah Akbar terrorist blir det mottatt deretter. 

Anonymkode: 4cd81...145

Som barn var det ikke fritt for at vi lagde ting som smallt. Fantes endel rundt på låver tidligere. Var jo spennende det. Men vi pakket ikke inn ladningen med spiker for maksimal splintvirkning og antente den i sentrum på en lørdag natt. At den årige 19 tsjetsjenske mannen kun fikk kort tid er for meg en gåte.

Anonymkode: 4cc91...f1c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Som barn var det ikke fritt for at vi lagde ting som smallt. Fantes endel rundt på låver tidligere. Var jo spennende det. Men vi pakket ikke inn ladningen med spiker for maksimal splintvirkning og antente den i sentrum på en lørdag natt. At den årige 19 tsjetsjenske mannen kun fikk kort tid er for meg en gåte.

Anonymkode: 4cc91...f1c

Jeg mente ikke å undervurdere hva denne mannen hadde gjort. Det var til hi, som mente store deler av publikum var for lite engasjert, siden det var en russer og ikke en syrer. 

Jeg kjenner ikke denne saken, ville bare peke på at ulovlig håndtering kan være så mangt 😊

Anonymkode: 4cd81...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...