Gå til innhold

Trenger oppbacking NÅ!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har akkurat avsluttet forholdet m kjæresten.. Og trenger oppbacking til å se at det var rett!!

Skrev en liste på jobb idag med for og ulemper men har den ikke her.. husker bare at for var 6, og ulemper var over 30.. 

Er voksen og har kun vært sammen med han i ca 5-6 mnd.. 

I den tiden har han brutt avtaler mellom oss, flørtet med andre, blitt sjalu på meg, fått meg til å slette mannlige vennskap, forhørt meg etter mld eller snapper med andre, blitt fryktelig sint, SLÅTT MEG, tatt kvelertak på meg, og skikkelig skremt meg når han har drukket og blitt sint for bagateller!!! :( 

Jeg VET med hodet st det er rett og avslutte!! Jeg vet det! Men hjærte mitt trenger oppbacking for åskjøbne det.. Hjærtet har bare lyst å gråte og kontakte han igjen og ligge i armkroken hans.. Jeg gråter her..

:( 

Anonymkode: a91c9...ea2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig har du gjort det rette. Alt du nevner er ting man ikke skal godta fra kjæresten sin. Og ikke minst, han har slått deg og tatt kvelertak på deg. Det er noe ingen skal godta :klem: 

Ikke dra tilbake til han. Savnet går fort over, for dette er ikke en bra mann for noen...

Anonymkode: 19127...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sterkere enn du tror!! ❤️❤️

Anonymkode: a18eb...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen tvil om at du har gjort det rette i denne situasjonen, men skjønner at det er vanskelig å få hjertet til å være enig. Du beskriver en mann som både er svært kontrollerende og voldelig, så det er tydelig at du har kommet deg bort derfra i tide! Ikke gi etter dersom han forsøker å kontakte deg. Hold på tanken om at du fortjener så utrolig mye bedre enn en mann som det der. 

Ikke kontakt han igjen, dersom du har familie eller venner i nærheten, så bruk de godt i denne tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er farlig for deg! Så flink du er som har gjort det rette for deg selv. At du så at dette måtte avsluttes NÅ og ikke senere. Hjertet henger alltid etter fornuften, dessverre. Men dette blir du sterk av ♥. Stå på! Og ikke kontakt han mer. Etterhvert blir det lettere, og du vil finne en god mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har absolutt gjort det rette. Du vil for alltid være ulykkelig om du blir i et slikt forhold. Og dette er fæle saker!! 

Men jeg vet det er vondt. Går gjennom et brudd selv nå, og det er helt grusomt. Mildt sagt. 

 

Klem 💖

Anonymkode: 70618...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har gjort det rette kjære deg. Bare les hva du selv skriver:

  • brutt avtaler mellom oss
  • flørtet med andre
  • blitt sjalu på meg
  • fått meg til å slette mannlige vennskap
  • forhørt meg etter mld eller snapper med andre
  • blir fryktelig sint
  • SLÅTT MEG
  • tatt kvelertak på meg
  • skremt meg skikkelig når han har drukket
  • blir sint for bagateller

Dette er GODE grunner for å avslutte et forhold.

Jeg både heier på deg, og sender deg en styrkeklem!:kose:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...