Gå til innhold

Borten Moe sier at der var EN som sendte meldingen til Navarsete.


SoWhat?

Anbefalte innlegg

Hvordan vet han det?? 

Forslag om å suspendere samtlige slår ikke godt an. Haga foreslår det, og Borten Moe er veldig uenig.

Er det det som må til for at han som sendte den står fram? Jeg tenker at jeg vet hvem som sendte den, men det kan jeg jo ikke si høyt. Det går vel under spekulasjoner.

Et annet sted uttalte Borten Moe : jeg kan ikke skjønne at jeg har sendt den( beklager at jeg ikke kan legge ut lenke da jeg ikke husker hvor han så det!)

Tja. Hele Sp har gjort feil her. Alle er faktisk ansvarlige. At det ikke ble tatt tak i og gjort noe med for to år siden! Feil!

Men hva tenker dere? Bør alle susbanderes? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Årsaken til at ingen står frem kan være flere:

- de tøffet seg og egget hverandre opp i rus, og er mest kollektivt skyldige. Tasteren skal ikke ha hele skylda.

- Alle var så drita at de ikke husker hvem som gjorde det. Borten Moe "tror" jo ikke han kunne ha gjort det...

- Alle har prestisjejobber som vil ryke om de får skylda. Stor plett på karriere og fremtidsutsikter. Så ingen har lyst til å stikke frem nakken, og de bare venter på at det blåser over.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er faktum at han har sagt at det var kun en som sendte meldingen (noe som er en selvfølge, fordi det er kun en som kan sende melding) så kan det tenkes at han vet nøyaktig hvem som gjorde akkurat dette. 

Derfor støtter jeg tidligere Sp-leder forslag om at moe må gå av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå holder det! At Trine Skei Grande kan ture fram videre mens Ola Borten Moe skal suspenderes fordi han KANSKJE sendte eller vet hvem som sendte en spøkefull, riktig nok litt i overkant, melding!?

Hva slags samfunn har dette blitt!? Ola Borten Moe er barnebarn av hedersmannen Per Borten, som bestefar, så barnebarn! Et framtidig statsministeremne!

Anonymkode: fd6d1...8b5

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå holder det! At Trine Skei Grande kan ture fram videre mens Ola Borten Moe skal suspenderes fordi han KANSKJE sendte eller vet hvem som sendte en spøkefull, riktig nok litt i overkant, melding!?

Hva slags samfunn har dette blitt!? Ola Borten Moe er barnebarn av hedersmannen Per Borten, som bestefar, så barnebarn! Et framtidig statsministeremne!

Anonymkode: fd6d1...8b5

Det holder ikke til å bli statsmnister at man har hatt en kjent politiker som bestefar :ler:

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå holder det! At Trine Skei Grande kan ture fram videre mens Ola Borten Moe skal suspenderes fordi han KANSKJE sendte eller vet hvem som sendte en spøkefull, riktig nok litt i overkant, melding!?

Hva slags samfunn har dette blitt!? Ola Borten Moe er barnebarn av hedersmannen Per Borten, som bestefar, så barnebarn! Et framtidig statsministeremne!

Anonymkode: fd6d1...8b5

Nei, han er ikke noen hedersmann altså.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå holder det! At Trine Skei Grande kan ture fram videre mens Ola Borten Moe skal suspenderes fordi han KANSKJE sendte eller vet hvem som sendte en spøkefull, riktig nok litt i overkant, melding!?

Hva slags samfunn har dette blitt!? Ola Borten Moe er barnebarn av hedersmannen Per Borten, som bestefar, så barnebarn! Et framtidig statsministeremne!

Anonymkode: fd6d1...8b5

Trine Skei Grande hadde sex med en villig partner som var over seksuell lavalder og som hun ikke hadde noe maktforhold til. Det eneste med den saken er dårlig dømmekraft av en kjent politiker å rulle rundt på et jorde og ha sex i fullt åsyn i fylla. Hun skal prise seg lykkelig for at dette var før alle instagrammet alt.

En mann i den guttegjengen har sendt en melding med uønsket seksualisert innhold til en uvillig mottaker som de har en høyst profesjonell og ikke privat relasjon til. Hensikten er å vise null respekt. Ydmyke, skremme, skape mistrivsel i det politiske miljøet. Noen syne kanskje at det ikke er så farlig, hun kan jo bare slette den.

Hvis du hadde fått en slik type melding fra noen du har et profesjonelt forhold til, hadd

Anonymkode: 65d70...346

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...hadde du ikke syntes det var svært ubehagelig?

Det må bli slutt på frikort for slik pøbeloppførsel. Det må gå an å bli behandlet profesjonelt kollegialt.

(skjedde noe rart midt i skrivingen, det røk ut)

Endret av ViljaH
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Virker som at dette ikke er noe engangstilfelle, at lignende ting har skjedd med ujevne mellomrom. Haga setter pris på at Navarsete tar "en for laget". Syns det sto veldig mye mellom linjene her: https://www.vg.no/nyheter/i/kaGzXj/sp-haga-ber-sp-suspendere-borten-moe

Liker ikke trynet på Borten Moe, jeg. Den facebook-meldinga, uavhengig av hensikt, var helt patetisk. Trodde først det var en fjortis som hadde hacket seg inn på Borten Moe sin konto og skrevet det... Men så var det faktisk politikeren selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med oppførselen til enkelte politikere nå til dags? Man hørte da ikke om slike uhørte ting for noen tiår siden...

Anonymkode: 8f15c...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan umulig være en som har skissert teksten når det står VI vil ha ***** di.

 

Anonymkode: 0d286...f40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med oppførselen til enkelte politikere nå til dags? Man hørte da ikke om slike uhørte ting for noen tiår siden...

Anonymkode: 8f15c...820

Da var dem ikke påvirket av all media som hersker nå, fra internett til nett aviser etc. I dag får nyhetene i samme sekund det skjer noe, før gikk det som regel en dag. 

Anonymkode: 0d286...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan da ikke være slik at dette ikke får følger, bare fordi den/ de skyldige nekter for å ha sendt meldingen?

Anonymkode: 8f15c...820

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer virkelig på om de forventet noe form for positiv respons...pinlig patetiske menn, beruset eller ikke. 

Anonymkode: 1772d...a2a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eieren av  den telefonen som meldingen ble sendt fra, kunne også ha levert anmeldelse for misbruk av hans telefon.

Anonymkode: 8f15c...820

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lurer virkelig på om de forventet noe form for positiv respons...pinlig patetiske menn, beruset eller ikke. 

Anonymkode: 1772d...a2a

Neida. Meningen med meldingen, etter hva jeg har lest, var å tråkke på mottageren.

Anonymkode: 8f15c...820

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eieren av  den telefonen som meldingen ble sendt fra, kunne også ha levert anmeldelse for misbruk av hans telefon.

Anonymkode: 8f15c...820

Men det står i den artikkelen jeg linket til at de var i allianse med hverandre, ikke bare venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suspender hele gjengen, til den / de skyldige trer frem og  innrømmer det han / de har gjort.

Anonymkode: 8f15c...820

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...