Gå til innhold

Faller for min sønns svigerfar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min 16 år gamle sønn har i lengre tid hatt en kjæreste, og jeg treffer stadig kjærestens foreldre. Jeg merker at jeg er i ferd med å falle for kjærestens far (vi har begge vært lenge single). 

Jeg er litt fortvilet over dette, fordi jeg tenker at det av så mange grunner vil være uheldig å innlede et forhold til denne mannen. Jeg vet ikke om følelsene er gjengjeldt, og jeg tror ikke jeg bør prøve å finne det ut heller. Det jeg tenker på, er selvsagt at barna våre sikkert vil synes det blir kleint med et forhold mellom foreldrene, og hvor uheldig situasjon det vil være den dagen det evt blir slutt mellom ungdommene og vi voksne kanskje fortsatt har et forhold.

Jeg bør vel glemme denne mannen først som sist, eller er det greit å prøve å finne ut om følelsene gjengjeldes? Evt satse på et lite, hemmelig eventyr, men ikke noe fast forhold? Forvirra og usikker nå.

Anonymkode: b8b43...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at i voksen alder er det ikke lett å møte noen. Du burde absolutt finne ut av om det kunne bli noe der. 

Men, skjerm barna for det inntil dere begge eventuelt er sikre på at det er dere. 

Anonymkode: 367a4...4fc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for kjærlighet alltid :) men ta det rolig, og ikke tenk noe hemmelig eventyr. Det er det jeg mener da. Enten så ta det alvorlig eller dropp det. For de ti barna bør det vel ikke bli noe problem? Jeg skjønner ikke helt hvorfor. At de må sees om det blir slutt tar nok bare litt tid før de blir komfortable med det? Men finn nå først ut om det er noe å gå for. Ikke forhast dere og ikke noe hemmelighetskremmeri! 

Hehe. Det var kanskje ikke ti barn, men TO :laugh:

Endret av SoWhat?
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor er gift med faren til min kjæreste som 15-17-åring. De ble sammen noen år etter da.

K39

Anonymkode: 536d8...1b2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal glemme han. Tenk så utrolig flaut og fælt for de to ungdommene at moren hans driver å flørter med faren hennes.
Og tenk enda værre om dere faktisk begynner å date og finner ut at dere ikke har så mye til felles av interesser og verdier og avslutter datingen og det bare blir kleint eller i værste fall dårlig stemning mellom dere, og det går utover ungdommene. Er også utrolig pinlig for ungdommene å se at hver sine foreldre dater den andres foreldre. Grøss!

Anonymkode: 9d4b9...0d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og herregud tenk på ungdommene om DE slår opp (som er stor sannsynlighet for, før eller senere) og hennes far og hans mor er sammen og de må møte hverandre i kleine familie situasjoner etter å ha knust hverandres hjerter. Nei dropp det!

Anonymkode: 9d4b9...0d1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Du skal glemme han. Tenk så utrolig flaut og fælt for de to ungdommene at moren hans driver å flørter med faren hennes.
Og tenk enda værre om dere faktisk begynner å date og finner ut at dere ikke har så mye til felles av interesser og verdier og avslutter datingen og det bare blir kleint eller i værste fall dårlig stemning mellom dere, og det går utover ungdommene. Er også utrolig pinlig for ungdommene å se at hver sine foreldre dater den andres foreldre. Grøss!

Anonymkode: 9d4b9...0d1

 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Og herregud tenk på ungdommene om DE slår opp (som er stor sannsynlighet for, før eller senere) og hennes far og hans mor er sammen og de må møte hverandre i kleine familie situasjoner etter å ha knust hverandres hjerter. Nei dropp det!

Anonymkode: 9d4b9...0d1

Hvor gamle er dere? 15?

Anonymkode: 1efab...3d5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvor gamle er dere? 15?

Anonymkode: 1efab...3d5

Voksen 35+ med egne barn som snart er tenåringer selv.

Anonymkode: 9d4b9...0d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Og herregud tenk på ungdommene om DE slår opp (som er stor sannsynlighet for, før eller senere) og hennes far og hans mor er sammen og de må møte hverandre i kleine familie situasjoner etter å ha knust hverandres hjerter. Nei dropp det!

Anonymkode: 9d4b9...0d1

Flere av mine venner er i en slik situasjon og jeg må egentlig si jeg ikke ser problemet. Den kleinheten går fort over.

Anonymkode: 63bfd...513

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere av mine venner er i en slik situasjon og jeg må egentlig si jeg ikke ser problemet. Den kleinheten går fort over.

Anonymkode: 63bfd...513

Tja.. hvis en av dem er "utro", f.eks., og det er et stygt brudd, så kan det bli svært vanskelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere å ta hensyn til her enn bare deg selv, så dropp det. Du kan ødelegge livet for ungdommene her, og potensielt eget . Om du prøver på noe her er du bare egoistisk og naiv

Anonymkode: 9d4b9...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenåringsforhold er ikke ordentlige forhold uansett, så ikke tenk på de sånn sett. Når det blir slutt mellom de,noe som vol skje, så er det kleint en liten stund så beveger de seg videre til neste mann. Hopp i det du ts. Se om det er noe der

Anonymkode: 6c9f6...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...