Gå til innhold

Dilemma! Begge vil ha meg, og jeg vil ha begge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for et veldig fint svar. Du har vel rett. Men det ligger mye mørkt bak forholdet mellom meg og Ola, noe jeg tror selv kan bidra til at jeg gjør som jeg gjør. Et forhold vil alltid «dabbe» litt av, dette har jeg vært fullstendig klar over ettersom jeg alltid har vært i nok så langvarige forhold. Men jeg kjenner at Ola skuffer meg så sinnsykt mye, og det har han gjort over lang tid. Og ja, jeg har prøvd å snakke med han om dette mange ganger, uten at noe har skjedd. Jeg har fortalt ham hvor viktig det er for meg å ha et forhold som er preget av nærhet og kjærlighet. Men jeg virker ikke i det minste interessant for ham lenger. Jeg kan gå rundt naken i huset uten at han løfter et øye. Jeg kan si de fineste ting til han og han sier aldri noe tilbake. Vi har hatt utallige diskusjoner hvor jeg alltid begynner å gråte fordi det er så frustrerende for meg og alltid gå rundt å føle at han ikke liker meg lenger. At jeg bare «er» der fordi det er vanlig. At jeg vasker klærne hans, vasker huset, ordner og steller alt. Jeg får aldri noen ting fra ham.

Jeg ser kommentarene til dere andre. Jeg svarer ikke fordi jeg er til dels enig. Men som nevnt tidligere skulle jeg virkelig ønske dere hadde hatt mitt hode, for å kjenne på det virrvarret av følelser. Dette handler ikke bare om oppmerksomhet og at jeg er en «løstøs». Dette er følelser for 2 mennesker som har vært i store deler av livet mitt, følelser som har vart over flere år. Hadde aldri tatt meg bryet til å skrive her inne dersom jeg visste at dette hadde vært fordi jeg har et behov for oppmerksomhet. Det er så mye mer enn det.

Anonymkode: a2375...d9f

Om du har tatt det opp med Ole og han ikke er villig til å endre seg eller gi deg det du søker, er han ikke rette mann for deg. Jeg trodde kanskje det dere hadde sammen var fint og at han bare ikke gav deg samme oppmerksomhet som før. Men her har du jo tatt det opp med han mange ganger, forsøkt å komme til ei løsning, men han velger fortsatt å ikke ta det til seg. 

Da hadde jeg bare gått i fra han . Om han ikke gjør deg lykkelig, ikke vil endre seg eller gjøre noe for at forholdt skal bli bra, da er det ikke vits synes jeg. Håper du finner ut av det :) Du er jo ennå ung, kanskje den rette hverken er Ole eller Tore, men en annen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Feil. Om du ikke klarer velge er INGEN rett for deg

Anonymkode: 9e7f5...5c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det slutt istedenfor å være utro. Grunnen til at du er i forhold enda er pga vane og tryggheten med fast forhold, og pga den han en gang var. Nå er det mer avhengighet enn kjærlighet.  Du prøver å sparke i live en død hest uten nytte, så istedenfor å gjøre det slutt går du til en annen som dekker behovene dine og er så til de grader utro.  Jævlig egoistisk. Ola fortjener ikke utroskap bare fordi ting er dårlig.  Tore er et utro svin i likhet med deg hvor dere begge driter i partneren hjemme og går bak ryggen dems. Rydd opp hjemme før dere sees noe mer el aldri mer.  

Anonymkode: be0df...3f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...