Gå til innhold

Kontakt med en mann som bor på andre siden av landet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og en mann fikk kontakt via sosiale medier og har sendt snap en god stund, både bilder og chat. Men vi har altså ikke møttes. Det er så koselig å ha kontakt med han, vi har en del til felles.

Problemet er at vi bor i hver vår landsdel. Det virker som vi begge vil møte hverandre, men siden vi bor så langt unna hverandre tør liksom ingen å ta initiativet. Han har sagt ved et par anledninger: når kommer du sørover da?😀 men jeg har bare ledd det litt bort. Jeg kjenner ingen i området der han bor, så det ville vært helt unaturlig at jeg dro dit på helgetur f.eks. Og det ville jo vært galskap å dra å besøke kun han? Føler at det setter veldig press på oss, og jeg ville hvertfall fått veldig prestasjonsangst. Det samme hvis han kom på besøk til meg. 

Men samtidig, jeg føler at jo lenger vi snapper jo mer idealiserer jeg han og meg. Jeg kjenner han jo ikke, og det kan hende vi ikke har kjemi i det hele tatt. Ender nesten opp med å dagdrømme om hvor fin han er, og hvor fint vi ville hatt det sammen. Så det er en skummel utvikling! Jeg ilegger han oppførsel, meninger og væremåte han kanskje ikke har hehe. 

Jeg har så lyst å møte han. Kanskje han er en potensiell kjæreste, og kanskje ikke. Han virker veldig bra, men det er jo kun via iPhoneskjermen. Det hadde vært enklere om vi bodde i nærheten og kunne tatt en kjapp kaffe eller en tur i parken. 

Dere som har vært i en lignende situasjon, hvordan har dere gjort det? Har dere tatt den lange flyturen for å besøkt vedkommende? Eller ventet til dere hadde noe å gjøre i vedkommendes by og kunne kombinert det med et møte? 

(Ang hvis vi møtes og kjemien er bra, og vi ønsker å prøve et forhold, så er jeg ikke fremmed for å flytte. Derfor vil jeg ikke avslutte pga avstand om dere skjønner:)) 

Anonymkode: 80bbb...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde bestillt fly, booket meg et hotellrom :)

Så avtaler du f.eks en middag med han på en restaurant i området. Er kjemien dårlig så avslutter dere det der og da og så koser du deg i spaavdelingen på hotellet resten av kvelden. Litt dyrt og "risky", men om du mener det er verdt det så hvorfor ikke ta sjangsen?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som har vært i en lignende situasjon, hvordan har dere gjort det? Har dere tatt den lange flyturen for å besøkt vedkommende? Eller ventet til dere hadde noe å gjøre i vedkommendes by og kunne kombinert det med et møte? 

Anonymkode: 80bbb...5f3

Meldte med fyr i en stund, booket hotell og fløy opp, meldte videre, møttes flere ganger- og så flyttet han ned og inn sammen med meg :strix: 

Bare å gjøre det tenker jeg ^^, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har kontakt med en fra andre siden av landet. Vi bare tok sjansen og hoppet i det etter å ha skrevet mye i to måneder. Han kom til meg ei helg, og nå er jeg oppover ørene forelsket💕💘 

Anonymkode: 34c67...1cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg også har kontakt med en fra andre siden av landet. Vi bare tok sjansen og hoppet i det etter å ha skrevet mye i to måneder. Han kom til meg ei helg, og nå er jeg oppover ørene forelsket💕💘 

Anonymkode: 34c67...1cc

Det var ganske rart i begynnelsen, men etter hvert begynte jeg å «kjenne igjen» han jeg har skrevet med hvis dere skjønner ;) Hadde kjempegod kjemi😍

Anonymkode: 34c67...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Peanut skrev:

Meldte med fyr i en stund, booket hotell og fløy opp, meldte videre, møttes flere ganger- og så flyttet han ned og inn sammen med meg :strix: 

Bare å gjøre det tenker jeg ^^, 

Så utrolig koselig😍 tøft av deg/dere! 

Anonymkode: 80bbb...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Sirah skrev:

Jeg hadde bestillt fly, booket meg et hotellrom :)

Så avtaler du f.eks en middag med han på en restaurant i området. Er kjemien dårlig så avslutter dere det der og da og så koser du deg i spaavdelingen på hotellet resten av kvelden. Litt dyrt og "risky", men om du mener det er verdt det så hvorfor ikke ta sjangsen?

Jeg har veldig lyst til å gjøre dette, men utrolig skremt av tanken. Får vente litt til og høre hva han tenker om å møtes. Det er mye å gjøre i byen han bor i, så jeg hadde fint kost meg på egenhånd der hvis det skulle gå skeis. 

Anonymkode: 80bbb...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også har kontakt med en fra andre siden av landet. Vi bare tok sjansen og hoppet i det etter å ha skrevet mye i to måneder. Han kom til meg ei helg, og nå er jeg oppover ørene forelsket💕💘 

Anonymkode: 34c67...1cc

Fantastisk å høre😍 booket han hotell eller var det meningen at han skulle bo hos deg den helgen? 

 

Anonymkode: 80bbb...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har veldig lyst til å gjøre dette, men utrolig skremt av tanken. Får vente litt til og høre hva han tenker om å møtes. Det er mye å gjøre i byen han bor i, så jeg hadde fint kost meg på egenhånd der hvis det skulle gå skeis. 

Anonymkode: 80bbb...5f3

Bare gjør det :D Om det er mye å gjøre i byen så klarer du jo fint å slå ihel tiden dersom det ikke skulle være noen kjemi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flyttet til Australia for min mann. Traff han på nett, vi hadde snakket en stund, så sa jeg at jeg alltid hadde ønsket å dra til Sidney. Så han inviterte meg over, jeg dro, to år senere så har vi flyttet sammen.

Anonymkode: a5345...39e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fantastisk å høre😍 booket han hotell eller var det meningen at han skulle bo hos deg den helgen? 

 

Anonymkode: 80bbb...5f3

Det var meningen han skulle bo hos meg. Vi fant ut at vi bare måtte ta sjansen :-)

Anonymkode: 34c67...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var meningen han skulle bo hos meg. Vi fant ut at vi bare måtte ta sjansen :-)

Anonymkode: 34c67...1cc

Altså hadde vi ikke hatt kjemi kunne han bare reise tidligere..

Anonymkode: 34c67...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...