Gå til innhold

Harry Potter: Mystery Hogwarts


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge vært fan av Harry Potter og har spilt flere av spillene som har kommet for PC. Nå har de kommet ut med et nytt spill til mobilen. Har ikke fått spilt så mye, men liker det hittil veldig godt! Skulle bare ønske det fantes på PC, for blir så lite på mobilen:fnise:

Flere Harry Potterfans som har prøvd det? 

Anonymkode: 7e4ac...0c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lenge vært fan av Harry Potter og har spilt flere av spillene som har kommet for PC. Nå har de kommet ut med et nytt spill til mobilen. Har ikke fått spilt så mye, men liker det hittil veldig godt! Skulle bare ønske det fantes på PC, for blir så lite på mobilen:fnise:

Flere Harry Potterfans som har prøvd det? 

Anonymkode: 7e4ac...0c9

Prøve på iPad eller lignende istedenfor?

Hva går spillet ut på sånn kort? Kanskje jeg skal laste ned? 

Anonymkode: 9371a...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Prøve på iPad eller lignende istedenfor?

Hva går spillet ut på sånn kort? Kanskje jeg skal laste ned? 

Anonymkode: 9371a...fbf

Har dessverre ikke iPad, men det hadde absolutt vært et bedre alternativ! 

Tiden spillet er lagt til er litt før Harry Potter gikk på skolen og du er en nye elev som kommer dit. Broren din gikk der før, men han ble utvist av litt ukjente årsaker og er forsvunnet. Du gjennomfører ulike "oppdrag" og går opp i level av det. Du begynner på første året, men det virker som om at man skal gå alle syv årene, og jeg tror vel at målet til slutt er å finne ut hva som hendte med broren din. 

Anonymkode: 7e4ac...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Elaine Marley skrev:

Det hørtes litt interessant ut. Kanskje jeg skal prøve det :)

Det eneste som er litt kjipt er at du bare har x antall med energi, og for å gjøre ting må du bruke av den, også bruker den tid på å fylle seg opp igjen. Men samtidig ville det jo kanskje vært dumt om man fullførte spillet med en gang, hehe. 

Anonymkode: 7e4ac...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det eneste som er litt kjipt er at du bare har x antall med energi, og for å gjøre ting må du bruke av den, også bruker den tid på å fylle seg opp igjen. Men samtidig ville det jo kanskje vært dumt om man fullførte spillet med en gang, hehe. 

Anonymkode: 7e4ac...0c9

Åja, det er litt irriterende ja. Blir litt utålmodig av sånt, men samtidig så blir man kanskje ikke sittende så lenge? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Elaine Marley skrev:

Åja, det er litt irriterende ja. Blir litt utålmodig av sånt, men samtidig så blir man kanskje ikke sittende så lenge? :)

Ja, det var jo egentlig litt praktisk ettersom at jeg oppdaget spillet midt i eksamenslesingen:fnise:

Men som sagt, anbefaler å prøve det! 

Anonymkode: 7e4ac...0c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det var jo egentlig litt praktisk ettersom at jeg oppdaget spillet midt i eksamenslesingen:fnise:

Men som sagt, anbefaler å prøve det! 

Anonymkode: 7e4ac...0c9

Det passer jo bra siden eksamen snart nærmer seg her også :)

Ja, skal se på det senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt synes jeg det er drittkjedelig. 😕 Megaskuff! Du skal jo bare trykke på en knapp for å fullføre, og du kan ikke gå rundt selv. Du kan snu på kamera, og du kan gå andre steder ved å trykke på dører, men du kan ikke gå rundt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Chiyo skrev:

Så langt synes jeg det er drittkjedelig. 😕 Megaskuff! Du skal jo bare trykke på en knapp for å fullføre, og du kan ikke gå rundt selv. Du kan snu på kamera, og du kan gå andre steder ved å trykke på dører, men du kan ikke gå rundt.

Enig. Hadde harry potter på playstation og da kunne jeg gå rundt som jeg ville. Det kan man ikke i spillet på telefonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Zikkzakk skrev:

Enig. Hadde harry potter på playstation og da kunne jeg gå rundt som jeg ville. Det kan man ikke i spillet på telefonen. 

Jeg også hadde de på PlayStation, jeg likte at man kunne utforske området, fly på sopelime og lete etter kule ting som sjokoladefroskkort. 

Prøvde mobilspillene mitt nå, men måtte forlate karakteren min midt i en kamp mot en djevelsnare fordi jeg ikke hadde nok energi til å fortsette. 

Jeg tror jeg skal slettespillet fra telefonen. Det er ikke verdt å bruke tid på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Chiyo skrev:

Jeg også hadde de på PlayStation, jeg likte at man kunne utforske området, fly på sopelime og lete etter kule ting som sjokoladefroskkort. 

Prøvde mobilspillene mitt nå, men måtte forlate karakteren min midt i en kamp mot en djevelsnare fordi jeg ikke hadde nok energi til å fortsette. 

Jeg tror jeg skal slettespillet fra telefonen. Det er ikke verdt å bruke tid på.

Nå kjenner jeg at jeg savner det så mye at jeg må kjøpe harry potter i ps3. Det var såååå gøy å fly på sopelimen 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker spillet veldig godt, men liker ikke at det legger opp til mikrotransaksjoner. Hadde med glede betalt for spillet for å slippe det :) 

Men veldig gøy, gleder meg til å komme meg videre i spiller! 

Anonymkode: febda...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Zikkzakk skrev:

Nå kjenner jeg at jeg savner det så mye at jeg må kjøpe harry potter i ps3. Det var såååå gøy å fly på sopelimen 

Jeg hadde de på PS2, men den virker ikke lenger. Jeg har Xbox one nå. Lurer på om man kan få tak i dem på en eller annen måte.

Jeg har HP Lego på IPad da. Det er ikke så verst! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Zikkzakk skrev:

Enig. Hadde harry potter på playstation og da kunne jeg gå rundt som jeg ville. Det kan man ikke i spillet på telefonen. 

Åh, ja, jeg også hadde Harry Potter på PC og det var kjempeartig, men jeg føler liksom at man ikke kan ha de samme forventingene til et spill på mobilen som til et på PC/PS. Det har i alle fall ikke jeg. 

Anonymkode: 7e4ac...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...