Gå til innhold

Har så lyst til å date, men er livredd for å skuffe med utseendet mitt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kvinne i 20-årene som har veldig lyst til å møte en fyr jeg kan bli glad i. Problemet er, jeg er livredd for å skuffe med hvordan jeg ser ut in real life. Har ikke jukset med bildene mine, brukt filter o.l. men er overbevist om at jeg er mindre pen "live" enn på stillbilder. (Har sett meg selv i videoer, så vet at det stemmer). Det er det ene. Det andre er kroppen min uten klær. Hjeelp! Jeg er slank med litt former, men synes klærne viser meg mye mer flatterende enn det som faktisk er tilfellet. Føler rett og slett at jeg jukser, og det med helt vanlige klær. Hva om han bare "Øøh, var ikke helt det jeg hadde sett for meg", eller at han ikke sier noe, men tenker det. At jeg har ført han bak lyset ved å fremstille meg bedre enn det jeg er. Kan jo ikke akkurat helgardere meg med en usminket nakenvideo, heller.. "her ser du hva du får!" :eeeh:

Så hva kan jeg gjøre? Er det vanlig å ha helt noia for dette når man skal møte en ny date? 

Anonymkode: e974c...c5f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff ,får helt vondt av hvordan du ser på deg selv. Tror du alle menn ser på dem selv som "guds gave til kvinnen"?

Verden er full av helt vanlige mennesker. Du jukser ikke. Du er deg, og det er da mer enn godt nok. Du må kvinne deg litt opp, du er mer enn god nok for den du finner verdig :hjerte:

Anonymkode: 98870...9a6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei slapp helt av! Det hadde vært værre om du brukte 4 lag sminke , falske øyevipper, korsett, pushup bh, rumpeinnlegg og fashion klær for å trekke opp utseendet, og den dagen dere bare skulle møtespå en casual dag så du helt anderledes ut.

Det finnes nok mange menn som syns du er fin og søt og god :)  Ikke tenk så noia rundt deg selv

Anonymkode: 3a3e0...46f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi menn er på mange måter enkle vesener. Hjernen vår er skrudd sammen sånn at vi omtrent ikke eier kritisk sans når vi ser en naken kvinnekropp. I hvert fall maskuline mannemenn. Glasset er simpelthen alltid fullt omtrent. Hadde dere forstått dette ordentlig så kunne dere spart dere for enormt mye stress og bekymring.

På andre ting er vi veldig komplekse, men det går mest på aspekter utenfor sex og samliv.

Lykke til, trådstarter. Dette ordner seg helt sikkert.

Anonymkode: 0d24d...335

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg veldig godt TS, har det på akkurat samme måte. 

Snakker med en fyr jeg har fått veldig godt inntrykk av. Men er så redd for å møte han i tilfelle han ikke liker meg:( 

Anonymkode: c49d6...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke det hjelper, men jeg hadde en date med en fyr en gang og han sa magen min var større enn han hadde forventet. Jeg brydde meg ikke og bare gikk fordi jeg kan finne en som er bedre. Din personlighet blir påvirket og viser tydelig om utseende/kropps bildet ditt tar over. Jeg synes personlig selv jeg ser bedre ut i virkeligheten enn på bilder (er utrolig ufotogen), men det skal ikke plage meg med presset fra hva andre sier om meg. Så lenge du ikke har brukt masse filter og photoshop for å redigere bildene dine, så tviler jeg du vil få kommentarer.

Anonymkode: 1ba23...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med han? Snu rundt på det. Ville du bli skuffet over at han så annerledes ut uten klær? Eller annerledes ut live enn på bilder?  

Jeg ser ikke ut som noen modell uten klær, jeg heller, men det har aldri hendt at noen har klaga. Både sex og kjærlighet handler om så mye mer enn perfeksjon. Det handler om personlig kjemi, hvordan det føles å være sammen. 

Senk skuldrene. Ingen er perfekte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne i 20-årene som har veldig lyst til å møte en fyr jeg kan bli glad i. Problemet er, jeg er livredd for å skuffe med hvordan jeg ser ut in real life. Har ikke jukset med bildene mine, brukt filter o.l. men er overbevist om at jeg er mindre pen "live" enn på stillbilder. (Har sett meg selv i videoer, så vet at det stemmer). Det er det ene. Det andre er kroppen min uten klær. Hjeelp! Jeg er slank med litt former, men synes klærne viser meg mye mer flatterende enn det som faktisk er tilfellet. Føler rett og slett at jeg jukser, og det med helt vanlige klær. Hva om han bare "Øøh, var ikke helt det jeg hadde sett for meg", eller at han ikke sier noe, men tenker det. At jeg har ført han bak lyset ved å fremstille meg bedre enn det jeg er. Kan jo ikke akkurat helgardere meg med en usminket nakenvideo, heller.. "her ser du hva du får!" :eeeh:

Så hva kan jeg gjøre? Er det vanlig å ha helt noia for dette når man skal møte en ny date? 

Anonymkode: e974c...c5f

Hallo? du glemmer en viktig ting her. Hvis du treffer menn, så er de hetero. De syns alle slags kvinnelige former er supersexy. Ta deg sammen, og vær trygg på deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2018 den 0.08, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne i 20-årene som har veldig lyst til å møte en fyr jeg kan bli glad i. Problemet er, jeg er livredd for å skuffe med hvordan jeg ser ut in real life. Har ikke jukset med bildene mine, brukt filter o.l. men er overbevist om at jeg er mindre pen "live" enn på stillbilder. (Har sett meg selv i videoer, så vet at det stemmer). Det er det ene. Det andre er kroppen min uten klær. Hjeelp! Jeg er slank med litt former, men synes klærne viser meg mye mer flatterende enn det som faktisk er tilfellet. Føler rett og slett at jeg jukser, og det med helt vanlige klær. Hva om han bare "Øøh, var ikke helt det jeg hadde sett for meg", eller at han ikke sier noe, men tenker det. At jeg har ført han bak lyset ved å fremstille meg bedre enn det jeg er. Kan jo ikke akkurat helgardere meg med en usminket nakenvideo, heller.. "her ser du hva du får!" :eeeh:

Så hva kan jeg gjøre? Er det vanlig å ha helt noia for dette når man skal møte en ny date? 

Anonymkode: e974c...c5f

Det er sånne bekymringer som går over hvis man bare snakker om dem. Ta det opp med ham nå, eventuelt på daten. Få det ut av verden. 

Anonymkode: 1cb81...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...