Gå til innhold

Råd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har da klart å bli bli betatt av ei flott jente på jobben. Vet at det stort sett bare fører med seg trøbbel (vet av erfaring) å få følelser for en kollega, men så kjenner jeg samtidig at jeg har lyst til å bli bedre kjent med denne jenta. 

Men er usikker, og lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det om jeg går for å prøve å få mer kontakt med henne?

Vi har småpratet noen ganger, men ikke noe mer enn det per nå. 

Det kan jo vanskeliggjøre hennes situasjon på jobb også. Så det må man jo ha i bakhodet. 

 

Anonymkode: acdea...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les de 10.000 andre trådene her inne om det.
Kort sagt: Spør om hun vil finne på noe etter jobb, ta en matbit, fredagspils eller lignende, og prat løst og fast om alt mulig der, og sørg for å spørre hun om hun er singel , ellers kan dere ha det kjempe koselige som kolleger og gjenta det og du tror du har en sjans mens hun bare ser på det som kollegavennskap.

Anonymkode: 16add...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'll check. Fikk ikke søkt opp noe da jeg skreiv innlegget :)

Er ganske sikker på at hun er singel. Nå har jeg faktisk jobbet noen dager på samme avdeling som henne også, og synes stemninga/kjemien mellom oss har blitt bedre for hver dag som har gått. I dag småertet hun på meg flere dager, vet ikke om jeg skal ta det som flørting! Jeg har ihvertfall vært litt flørtete ved å erte litt. Er begrensa hvor mye interesse man kan vise når det er andre kollegaer i nærheten.

Så angående å ta kontakt og be henne ut så er jeg usikker, for vil ikke at kollegaer skal få nyss i det, og at det blir en snakkis. facebook eller snapchat hadde vært optimalt, men har ikke fått lagt henne til der ennå. Men kjenner at jeg har lyst til å se denne jenta på fritida! 

TS

Anonymkode: acdea...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...