Gå til innhold

Er vel ikke voldtekt om man er gift?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Husk at du har gjort noe veldig viktig da TS, du har dratt til foreldrene dine OG du har gått til KG for å få snakket med noen om det! Du er flink. Håper du ringer krisesenter eller politi før du legger deg. Du trenger noen som tar vare på deg. Klem.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tør ikke snakke med politiet. Jeg Er så redd for alle slags folk alle kjefter..:( De kommer sikkert til å ta babyen min.. bedre om jeg bare drar hjem til mamma og pappa. Og later som alt er greit til han reiser på jobben i morgen tidlig. Jeg trenger bare være alene fysisk.. 

Har faktisk ingen venner å dra til. 

Anonymkode: 2ed2c...533

De kommer ikke til å kjefte på deg, å de kommer ikke til å ta babyen din! Det de gjør er derimot å beskytte deg og babyen din mot dette monsteret. 

Anonymkode: 52393...f5e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Soleklar voldtekt. Men umulig å bevise dessverre. Ord mot ord holder ikke i slike saker. 

Anonymkode: d3646...dfb

Ingenting er umulig. Dette kommer hun fint til å få igjennom 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Soleklar voldtekt. Men umulig å bevise dessverre. Ord mot ord holder ikke i slike saker. 

Anonymkode: d3646...dfb

Med den innstillingen der er det ikke rart folk kjører på som de vil. 

Jo flere som anmelder, jo flere saker vil de kunne få på seg og dermed økes mistanken om at det er reelt 

Anonymkode: 52393...f5e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen som jeg er lei slike drittsekker til menn som skal trykke dama ned og gjøre henne redd. Den «mannen» der er virkelig ikke verdig deg ts. 

Anonymkode: dcdc5...d2b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Soleklar voldtekt. Men umulig å bevise dessverre. Ord mot ord holder ikke i slike saker. 

Anonymkode: d3646...dfb

Ikke hør på dette TS. Anmeld mannen din, helst med én gang. Jo fortere det skjer jo større sjanse er det for at de får beviser. Ring og snakk med de i det minste. Det er viktig for deg å få snakket meg fagfolk både nå og for din egen del i framtida. INGEN kommer til å være imot deg eller forsøke å skade deg ved å kjefte, ta barnet ditt eller noe. De er på din side.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy faen, jeg er så lei for at du opplevde dette TS. Ingen skal bli voldtatt, og spesielt ikke av ektemannen. Fortell hva som har skjedd til foreldrene dine, eller i det minste at NOE har skjedd og at du er usikker på om du skal kontakte politiet. De støtter deg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, jente 93 skrev:

Fy faen, jeg er så lei for at du opplevde dette TS. Ingen skal bli voldtatt, og spesielt ikke av ektemannen. Fortell hva som har skjedd til foreldrene dine, eller i det minste at NOE har skjedd og at du er usikker på om du skal kontakte politiet. De støtter deg. 

Tusen takk for støtte fra deg ♡ jeg skal reise til dem i morgen etter han er dratt på jobb. Det er uforsvarlig å vekke barnet for å dra på lang kjøretur nå. Tror søvn vil gjøre det litt bedre..Det er trygt å være hjemme også.. blir litt lettere. Å dra rett foran ansiktet hans og barnet våkent og ikke skjønner hvorfor, det går ikke :) Nå er bare lei meg og alt er seriøst dritt. Jeg beklager for det dårlige språket mitt nå..skriver vanligvis mye bedre. Er bare så nedfor. Politiet henlegger uansett, de skal bare kontakte barnevernet og lage drama. Verste jeg kan gjøre mot ham er å bare avslutte alt. Han elsker datteren vår så fengsel er ikke noe jeg vil satse på. 

Anonymkode: 2ed2c...533

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempebra at du har bedt om råd her. Hvis du ikke har noen andre, dra til dine foreldre.

Det du beskriver er en helt giftig situasjon. Du fortjener utrolig mye bedre enn dette. Din mann er ikke en bra fyr. 

1. Dra til dine foreldre. 

2. Ring krisesenteret

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for støtte fra deg ♡ jeg skal reise til dem i morgen etter han er dratt på jobb. Det er uforsvarlig å vekke barnet for å dra på lang kjøretur nå. Tror søvn vil gjøre det litt bedre..Det er trygt å være hjemme også.. blir litt lettere. Å dra rett foran ansiktet hans og barnet våkent og ikke skjønner hvorfor, det går ikke :) Nå er bare lei meg og alt er seriøst dritt. Jeg beklager for det dårlige språket mitt nå..skriver vanligvis mye bedre. Er bare så nedfor. Politiet henlegger uansett, de skal bare kontakte barnevernet og lage drama. Verste jeg kan gjøre mot ham er å bare avslutte alt. Han elsker datteren vår så fengsel er ikke noe jeg vil satse på. 

Anonymkode: 2ed2c...533

Barnevernet kommer ikke til å ta fra deg barnet ditt fordi mannen din er en idiot! Det han gjorde mot deg var voldtekt og vil være veldig naivt å tro han forandrer seg.. Ts, jeg vet du er redd og mest sansynelig i sjokk nå, men husk at ingen fortjener å bli behandla sånn! Du er sterkere enn du tror❤️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for støtte fra deg ♡ jeg skal reise til dem i morgen etter han er dratt på jobb. Det er uforsvarlig å vekke barnet for å dra på lang kjøretur nå. Tror søvn vil gjøre det litt bedre..Det er trygt å være hjemme også.. blir litt lettere. Å dra rett foran ansiktet hans og barnet våkent og ikke skjønner hvorfor, det går ikke :) Nå er bare lei meg og alt er seriøst dritt. Jeg beklager for det dårlige språket mitt nå..skriver vanligvis mye bedre. Er bare så nedfor. Politiet henlegger uansett, de skal bare kontakte barnevernet og lage drama. Verste jeg kan gjøre mot ham er å bare avslutte alt. Han elsker datteren vår så fengsel er ikke noe jeg vil satse på. 

Anonymkode: 2ed2c...533

Det forstår jeg, det er bra. ❤ Du kommer ikke til å bli fratatt barnet ditt om du anmelder, virkelig. Uansett så håper jeg du går til en psykolog, kontakt fastlegen din så får du henvendelse. Dersom du ikke vil dra fra ham med en gang er det viktig du går i terapi alene, og at detr går i parterapi for eksempel. Du skal ikke være alene om dette, det er en traumatisk opplevelse å bli voldtatt og spesielt av mannen du bor med, så vær så snill og la fagfolk hjelpe deg, de kan dette og er her for deg. ❤

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa ikke veldig mye for å stoppe det, for jeg ønsker ikke å gjøre alt verre. Tror kanskje jeg gråt så mye og det ødela alt uansett.. idiot:(

Anonymkode: 2ed2c...533

Lurer på hva slags psykisk tak han har på deg, som kan si noe sånt!

Det var voldtekt, det er ikke noe galt med deg ( annet at du kanskje er psykisk knekt ) det er HAN det er noe galt med!!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det voldtekt om man blir tvunget til å ha sex. Dette må du ikke finne deg i!

Endret av SPOCA
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er tydeligvis så psykisk nedbrutt at du trenger hjelp. Både av noen som kan få deg bort i fra mannen din, men også noen å snakke med som kan få deg opp igjen. Det hjalp meg utrolig mye å snakke med en psykolog som bygde meg opp igjen. 

Jeg har vært der hvor du er nå. Psykisk mishandling kommer snikende og man forstår ikke hva som er skjedd før skaden er der og man kan kommer ikke ut av det. At han i tillegg har voldtatt deg er bare grusomt! 

Håper du kom deg til foreldrene dine. Og vær så snill og be om hjelp. Det blir bedre om du gjør det. 

Anonymkode: f231c...89a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal få en manns synspunkt: 

Dette er helt klart et overgrep, en voldtekt. Han må ha forstått at du ikke ville, og at han da gjør det han gjør er uakseptabelt og ulovlig. Du bør absolutt anmelde. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære TS. Håper du har kommet deg til foreldrene dine og at du ikke har brukt natten på å rasjonalisere bort at du er i et forhold hvor du blir misbrukt. Om du ikke har reist til foreldrene dine allerede: Vær så snill å gjør det nå. Kom deg bort. Søk hjelp. Handlingen du beskriver er så nedrig at jeg får vondt av deg. Tydelig bare for å demonstrere makten han har over deg. Hvis ham feil. Kom deg bort. Søk hjelp!!!

Anonymkode: 0689e...641

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Dette gjør vondt å lese. Snakk med foreldrene dine. De vil helt sikkert si det samme som KG: Ring krisesenter, og får hjelp til å anmelde.

Jeg er helt sikker på at foreldrene dine kan være vitner som støtter deg i å beskrive mannen din.

Du vil ikke miste barnet ditt, og dette er ikke slutten. Dette må bli et vendepunkt for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JO, det er voldtekt! Sex uten samtykke er voldtekt uansett! 

Anonymkode: 711fd...303

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Drar på ferie til foreldrene mine i morgen.. 

Jeg er takknemlig for alle svarene jeg har fått,.tusen takk.. Jeg føler inni meg jeg gjør noe galt om jeg tenker det var hans feil, men kanskje ikke. Jeg må få det hele litt på avstand. 

Ingenting er hyggelig lenger..:( 

Anonymkode: 2ed2c...533

Vær så snill å betro deg til noen av dine nærmeste... din mor eller en venninne. De vil kunne hjelpe deg emosjonelt, med praktiske ting, og i tillegg kunne bekrefte for politi/rettsvesen at du har blitt misbrukt (dersom du velger å ta steget til anmeldelse). Du kan ikke gå igjennom dette alene, så vær så snill å snakk med noen du kan stole på. 

Mannen din høres ut som en psykopat, og jeg håper inderlig at du kan finne styrke i deg selv til å gå fra han, både for din og for babyen din sin skyld. Du er ikke et dårlig menneske, du har ikke fortjent dette, dette er ikke din skyld! 

Mange klemmer til deg ❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...