Gå til innhold

Verste kommentar på date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på date for en stund tilbake, vakker kvinner med mange gode sider. Hun var åpen og jeg var åpen. Men noe som ga meg signal på at det var ikke henne jeg kunne gå videre med, var når hun sa: jeg ønsker ikke barn fordi jeg vil spare miljøet.

Hva er din historie, der du forstod det holder med en date, og ikke mer. 

Anonymkode: a1735...606

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var på kinodate, en skikkelig skrekkfilm. Under en brå hendelse i filmen stokk jeg så popcornet forsvant bakover. Fikk totalt latterkrampe,- han fikk med seg hva som skjedde men skjønte ikke hva som var morsomt med å miste popcornet. Selv hadde han kastet bruskorken bak...

Det ble litt humørløst til at jeg så vits i å date noe mer...

Anonymkode: 9aae2...691

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på date for en stund tilbake, vakker kvinner med mange gode sider. Hun var åpen og jeg var åpen. Men noe som ga meg signal på at det var ikke henne jeg kunne gå videre med, var når hun sa: jeg ønsker ikke barn fordi jeg vil spare miljøet.

Hva er din historie, der du forstod det holder med en date, og ikke mer. 

Anonymkode: a1735...606

Hva er ille med den kommentaren? Menn flest vil jo ikke ha barn, så det må jo være en drømmedame :) 

Anonymkode: 654d5...b23

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en date som egentlig gikk ganske bra. Stusset da jeg "bare" fikk en klem av han. Så sa jeg: "Dette var da hyggelig. Kanskje vi skal gjenta det en kveld?" Han så bare ned i bakken og "vel, det var ikke sånn som jeg trodde. Du er nok litt for svær for min del". Flotters.

Anonymkode: 1b30b...043

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der han stakk av fra regninga for å prøve å slippe å betale for seg

Anonymkode: 63b37...656

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der vi snakket litt løst om politikk og kvinnepolitikk og han sa "Æsj du vet hun derre kari jaquesson!..." for å si noe dritt om feminisme.

Anonymkode: 63b37...656

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en date som egentlig gikk ganske bra. Stusset da jeg "bare" fikk en klem av han. Så sa jeg: "Dette var da hyggelig. Kanskje vi skal gjenta det en kveld?" Han så bare ned i bakken og "vel, det var ikke sånn som jeg trodde. Du er nok litt for svær for min del". Flotters.

Anonymkode: 1b30b...043

😂👌🏻

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke første date dette men tredje, når vi kysset hadet og hadde kysset for første gang den daten og han avbryter kysset og sier "Sorry jeg må bare gå jeg må så bæsje!" hahaha. Okeeyyyy. SÆRT. (var ikke sånn at han løp vekk og virkelig måtte bæsje, han bare sa det fordi det var kleint tror jeg , og han gjorde det enda kleinere med en "spøk")

Anonymkode: 63b37...656

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er ille med den kommentaren? Menn flest vil jo ikke ha barn, så det må jo være en drømmedame :) 

Anonymkode: 654d5...b23

Menn flest vil ha barn, så det er feil. Mange menn klager også ekstremt mye (hvertfall her på KG) på at de er barnløse, fordi ikke alle kvinner vil ha barn (med de)

Anonymkode: 63b37...656

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke første date dette men tredje, når vi kysset hadet og hadde kysset for første gang den daten og han avbryter kysset og sier "Sorry jeg må bare gå jeg må så bæsje!" hahaha. Okeeyyyy. SÆRT. (var ikke sånn at han løp vekk og virkelig måtte bæsje, han bare sa det fordi det var kleint tror jeg , og han gjorde det enda kleinere med en "spøk")

Anonymkode: 63b37...656

For en møkkafyr.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som ekstravakt på sykehjem ved siden av studiene og under daten sa fyren at jeg måtte skaffe meg en ordentlig jobb...

Anonymkode: db599...ac0

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Var på kaffedate, plutselig begynner han å studere fjeset mitt, "du har onde øyne", sa han helt ut i det blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sto jeg selv for. Han etter en hyggelig kveld : når sees vi igjen Da,

Og meg : jeg tror ikke vi ble møtes igjen jeg.  

Han var en veldig kjekk og nesten så jeg vil kalle en vakker mann

 Han var  nok vant til å vær ettertraktet, og jeg likte ham

 Men ikke sånn. Han så rart på meg og så sa :ok. Du er hvertfall ærlig . 

Det var ikke hyggelig å si sånt, jeg følte meg dum

 Men jeg måtte jo si det som det var. En velig vakker mann,men null kjemi fra min side. Sorry.

Men ingen vonde følelser da. Møter han nå og da, og vi hilser og smiler til hverandre :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Var på kaffedate, plutselig begynner han å studere fjeset mitt, "du har onde øyne", sa han helt ut i det blå.

Trygg fyr :link:

Sitat

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skikkelig ille, men ble litt satt ut. Første date og han lurte på hvordan man sa «jeg elsker deg» på Norsk! Dette var da jeg studerte i utlandet.

Anonymkode: 133fb...ecd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke skikkelig ille, men ble litt satt ut. Første date og han lurte på hvordan man sa «jeg elsker deg» på Norsk! Dette var da jeg studerte i utlandet.

Anonymkode: 133fb...ecd

Det er jo det vanligste da! I love you er jo ganske utvannet, og typisk noe av det første man spør om på andre språk.

Anonymkode: 4a3be...15c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Catalina Culès skrev:

Var på kaffedate, plutselig begynner han å studere fjeset mitt, "du har onde øyne", sa han helt ut i det blå.

Sikkert en KG-mann som fordømmer alle kvinner og tror vi er onde moahahaha :P

Anonymkode: 63b37...656

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er ille med den kommentaren? Menn flest vil jo ikke ha barn, så det må jo være en drømmedame :) 

Anonymkode: 654d5...b23

Like mange menn som kvinner oppgir at de vil ha barn. 

Anonymkode: 38f5b...5d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt i starten av første date, vi hadde akkurat satt oss ned for å spise. Plutselig blir hun helt rar og spør om vi kan forte oss ut og dra et annet sted. Hun hadde sett en person i restauranten som hun skyldte penger for noe amfetamin, men kunne ikke betale før hun fikk feriepenger. Det ble ikke noe andredate. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...