Gå til innhold

Hva skjer videre nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke erfaren når det gjelder lengre forhold så jeg aner ikke hva jeg kan forvente og hva jeg kan kreve. 

Vi har vært sammen i seks måneder og jeg har nylig fått husnøkler av han med ordene «prøveperiode». Vi planlegger ferier også. 

Men det føles ikke helt forpliktende. Før ble jeg rent ned av nuss og suss på meldinger til alle døgnets tider. Nå er det redusert til noen meldingsutveksling gjennom dagen. Og aldri «savner deg» men ofte «barna savner deg» osv. Og han deler ofte bilder av oss sammen på sosiale medier. 

Men all kliss er liksom borte. Vi kysser ofte men vi er ikke like klissete mer. Er dette normalt? Hva bør jeg gjøre videre? For at han skal være ekstra fornøyd med meg? 

Anonymkode: 7a248...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal være deg selv. Hvis du savner kyss og berøring så gi, ikke vent på at han skal gi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Prøveperiode"?

Når møtte du hans barn?

Hva du skal gjøre videre? Være deg selv. Det er fint å anstrenge seg for at kjæresten har det bra, men hvorfor får jeg følelsen av du vil overtilpasse deg? Pass deg for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives bare så utrolig godt sammen med han. Vil bare være der hele tiden. Men han virker ikke så «stressa» på dette som meg. Og da stresser jeg. Men greia er jo at han gir indikasjoner på at vi skal være sammen også. Men ikke like intenst som de første månedene. 

Barna møtte jeg etter tre måneder og de blir veldig høyt prioritert her. De skal kun ha en positiv opplevelse av dette. 

Anonymkode: 7a248...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt at det blir litt roligere etter 6-12 mnd. 

Han deler parbilder på sosiale medier, du har fått husnøkler til hans leilighet, og han legger ferieplaner med deg (altså planlegger 3-4 måneder fram i tid). 

Jeg skjønner ikke helt hva mer du forventer? Han har jo barn også, så det er naturlig at han fokuserer litt på farsrollen nå som dere har vært intenst kjærester i 6 mnd og du har blitt halv-samboer med ham. 

Anonymkode: 464cc...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt at man ikke er like klissete når forelskelsen dabber av, noe den gjør etter 6-12 mnd .
Og det er vel ikke nødvendig å sende meldinger hele dagen til hverandre. Vi sender hverandre nesten aldri meldinger , for vi vet jo at vi ses ila dagen uansett når vi låser oss inn hjemme. Prøveperiode er et steg mot fast samboerskap, men hvor dere fortsatt skal se om det vil gå å bo og leve sammen. Og man savner vel ikke hverandre når man ses ofte uansett, det er bare sunt å savne hverandre. Trenger ikke skrive det om man ikke har sett hverandre på to dager liksom.

Anonymkode: 9940a...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :) jeg er så ny på dette her. Men koser meg masse. Er bare så redd for at han skal forsvinne. Har dessverre blitt litt for ødelagt av tidligere menn. Men heldigvis er ikke alle menn ufine :) 

Anonymkode: 7a248...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med ordet "prøveperiode" skrevet på syns jeg han virker noe forbeholden, som om du ikke skal glemme at det bare er på prøve liksom. Og det er jo ikke bare han som skal være fornøyd, du skal være det også.

Når ble han skilt, hvor ofte har han barna og tar du deg mye av barna når du er der?

Anonymkode: a47f1...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med ordet "prøveperiode" skrevet på syns jeg han virker noe forbeholden, som om du ikke skal glemme at det bare er på prøve liksom. Og det er jo ikke bare han som skal være fornøyd, du skal være det også.

Når ble han skilt, hvor ofte har han barna og tar du deg mye av barna når du er der?

Anonymkode: a47f1...696

Ja ene dagen føler jeg han er forbeholden. Dagen etter ikke. Så jeg prøver bare å late som alt er ok og ha is i magen. 

Skilt i to år og barna 50/50. Han lesser ingen ting av ansvaret for barna på meg. Jeg styrer dette sammen med barna. 

Anonymkode: 7a248...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...