Gå til innhold

Kjæresten min har STOR penis! Hva mener du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva?? Hvorfor i all verden skal en med 17cm lang penis komme løpende hit og "trenge bekreftelse" når de VET at man har stor penis? Er jo latterlig!

Anonymkode: bf850...3f3

For det er det de liker å gjøre. Bare logg inn på eros og nakenprat. De elsker å skryte av hvor stor penis de har.

Anonymkode: 0a70b...a25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke akkurat den som har mest venner eller er populær... 

Anonymkode: bf850...3f3

Kanskje ikke så rart om du har like dårlige sosiale antenner som du viser her? Er jo ikke greit å snakke om penisen til typen din og det er faktisk ikke så spennende å høre om heller

Anonymkode: 0a70b...a25

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si det til foreldrene dine da. Eller lærere.

Anonymkode: 6252d...dec

Hærregud!

Anonymkode: bf850...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor formulere det i kvinneguiden, akkurat som noen er opptatt av det. Kunne like gjerne nevnt det til dine venninner. 

Anonymkode: 2c983...0d4

Ulempen med å fortelle venninder og folk i kretsen om det, er jo fordi da vil mange være ute etter å få prøve han.
Her var det en i kretsen som sa til venninder at han hadde megapikk, og de nevnte det jo til en annen venninde igjen og vipps så var det en snakkis blandt hele kretsen hver gang noen så han at "han der har jeg hørt har skikkelig stor pikk", og jenter som da ikke var direkte venninde med denne jenta som lå med han gjorde jo alt for å få prøvekjøre han og ta han fra henne. Han sleit ikke med oppmerksomhet fra damer for å si det sånn! Og det er jo kjipt for den dama som faktisk har følelser for han. Sånn sett forstår jeg at det er mye lettere å skrive om på et forum, og fine peniser er alltid hyggelig å høre om syntes jeg da! :)

Anonymkode: 4575b...892

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg og kjæresten min på 17 hadde det litt artig idag, vi målte penisen hans.

Den var 17cm lang og 16cm i omkrets! Etter min mening, så er penisen hans veldig stor til å bare være 17 år.

Hva synes dere? Er selv kjempefornøyd!

PS: Han er bare 1.65m høy, så er faktisk veldig overrasket 😆

Anonymkode: bf850...3f3

Det er du som er han på 17 som prøver og få bekreftelse sant? Patetisk.

Anonymkode: 82c0b...08b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er merkelig at dere unge jenter kan ha så romslig vagina at dere kan ta imot så svære peniser og til og med synes det er deilig, mens vi kvinner som har fått opptil flere barn blir sjikanert og hetset forat vi liksom er vide som bøtter.

Endret av Arabella
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er du som er han på 17 som prøver og få bekreftelse sant? Patetisk.

Anonymkode: 82c0b...08b

Nei faktisk ikke. Bare for at jeg spør dere om hva dere syns om min kjærestes penis, så er jeg den 17 år gamle gutten? DET er patetisk.

Anonymkode: bf850...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg synes det er merkelig at dere unge jenter kan ha så romslig vagina at dere kan ta imot så svære peniser og til og med synes det er deilig, mens vi kvinner som har fått opptil flere barn blir sjikanert og hetset forat vi liksom er vide som bøtter.

17 cm er jo ikke veldig svært,
Jeg syns det er godt at det gjør litt godt-vondt å ha sex , det betyr ikke at vaginaen min er romslig for det, og du som har fått barn bør jo hvertfall vite at vagina vider seg ut ved behov og krymper sammen igjen.

Anonymkode: 4575b...892

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg synes det er merkelig at dere unge jenter kan ha så romslig vagina at dere kan ta imot så svære peniser og til og med synes det er deilig, mens vi kvinner som har fått opptil flere barn blir sjikanert og hetset forat vi liksom er vide som bøtter.

Det gjør selvfølgelig veldig vondt for meg hvis vi ikke har "varmet" opp. Det gjør jo litt vondt, men begynner å venne meg til det

Anonymkode: bf850...3f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

17 cm er jo ikke veldig svært,
Jeg syns det er godt at det gjør litt godt-vondt å ha sex , det betyr ikke at vaginaen min er romslig for det, og du som har fått barn bør jo hvertfall vite at vagina vider seg ut ved behov og krymper sammen igjen.

Anonymkode: 4575b...892

Jeg synes en erigert penis med 17 cm lengde og 16 cm omkrets er ganske enorm. Jeg tror ikke det hadde gått an å presse den inn i meg uten at det hadde gjort fryktelig vondt. Selvfølgelig vet jeg at vagina er fleksibel. Men peniser på størrelse med ølbokser bli drøyt.

Endret av Arabella
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg synes en erigert penis med 17 cm lengde og 16 cm omkrets er ganske enorm. Jeg tror ikke det hadde gått an å presse den inn i meg uten at det hadde gjort fryktelig vondt. Selvfølgelig vet jeg at vagina er fleksibel.

Det tok en stund før jeg var komfortabel til å ta hele. Gjorde ekstremt vondt de første gangene, men nå er det ganske fint! Er fortsatt litt vondt, men det er så mye deiligere

Anonymkode: bf850...3f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg synes en erigert penis med 17 cm lengde og 16 cm omkrets er ganske enorm. Jeg tror ikke det hadde gått an å presse den inn i meg uten at det hadde gjort fryktelig vondt. Selvfølgelig vet jeg at vagina er fleksibel. Men peniser på størrelse med ølbokser bli drøyt.

Nå overdriver du fryktelig! Jeg sjekka faktisk med en ølboks i skapet nå og de er 21 cm i omkrets. Det er STOR forskjell på 16 cm og ølboksstørrelse!

Anonymkode: 4575b...892

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
1 hour ago, AnonymBruker said:

så er faktisk veldig overrasket 😆

Anonymkode: bf850...3f3

Hei hei hei, ikke bland meg inn i dette her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå overdriver du fryktelig! Jeg sjekka faktisk med en ølboks i skapet nå og de er 21 cm i omkrets. Det er STOR forskjell på 16 cm og ølboksstørrelse!

Anonymkode: 4575b...892

Ja, det var nok noe overdrivelse. Nå har jeg nettopp målt rundt en boks som var nøyaktig 16 cm i omkrets. Jeg tør ikke ta sjansen på å teste den. :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det du har fått kan kalles for en gave, som de fleste jenter absolutt vil sette pris på. Sånn rent seksuelt i hvert fall. Gratulerer. 

Anonymkode: ad659...dc2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Arabella skrev:

 

Ja, det var nok noe overdrivelse. Nå har jeg nettopp målt rundt en boks som var nøyaktig 16 cm i omkrets. Jeg tør ikke ta sjansen på å teste den. :fnise:

Ikke bare noe overdrivelse, ganske overdrivelse, og det er ganske teit og ødeleggende. Sier seg selv at en ølboks hadde vært umulig for de fleste. Men en 16 cm penis er hverken uvanlig eller uvanlig at man liker :)
Har prøvd å måle flere gjenstander rundt i huset her nå, og pilleboksen min er 16cm, og det er en tykkelse jeg ser på som ideell.
Til sammenligning er korken på tannkrem tuben 11,5 cm i omkrets, og det er jo LITE når man ser korkens omkrets i størrelse

Anonymkode: 4575b...892

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS!!!!!

 

hva mener du om at jeg har en føflekk i rævva??? 

 

HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ? SVAAAR DAAAA ÅÅ VIKTIG!!!!! FÅ SVAR ASAP ELLERS DØR JEG. ÅÅÅÅHHH MAIII GAAAAAAAD ASSSSSSAAAAAAASA

 

 

Anonymkode: a7b2d...e8a

Have a snickers. You’re not you when you’re hungry. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer har samme omkrets og 18.5 lang. Ellers vet jeg at ei venninne har målt typen sin til 28 lang og sier at det er ikke bestandig alle centimeterne får vært med på moroa. 

Anonymkode: 96518...e4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...