Gå til innhold

Endret seg etter sex? Eller er det bare meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han bare bruker deg.

Du er forelskelset i det å være forelsket vs. å være forelsket i han, du, - fordi du ikke tar til deg råd her: F.eks: OI! Sendte han deg en melding? Ja, da er han kjempeinteressert!!! ... (not)''.

Anonymkode: 8d44a...216

Hvorfor skriver du at jeg ikke tar til meg råd? De fleste rådene her har jo egentlig vært positive da.

Hører heller på de positive tilbakemeldingene her. 

 

TS

Anonymkode: 4bc89...061

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er kanskje litt av det sentrale her: Du velger hvilke tilbakemeldinger du vil følge.

Jeg er litt av samme typen i f.eks. produktkjøp: Jeg er usikker på om jeg har gjort riktig, og greier på et finurlig vis å filtrere reviews, selv negative, i positiv retning for å bekrefte at valg jeg har gjort er riktig, ja. Men det betyr ikke rent objektivt at jeg faktisk har gjort et bra kjøp; bare at jeg ønsker selv å overbevise meg selv om at jeg har gjort det, ved å lene meg på miljøer (positive reviews vs. nøytrale og negative) som bekrefter Best Case Scenario, ja.

Men greit, det. Følg rådene her. Og du? Følg bare de positive. Du har forhåndsbestemt deg for hva som er riktig! :)

Anonymkode: 8d44a...216

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er kanskje litt av det sentrale her: Du velger hvilke tilbakemeldinger du vil følge.

Jeg er litt av samme typen i f.eks. produktkjøp: Jeg er usikker på om jeg har gjort riktig, og greier på et finurlig vis å filtrere reviews, selv negative, i positiv retning for å bekrefte at valg jeg har gjort er riktig, ja. Men det betyr ikke rent objektivt at jeg faktisk har gjort et bra kjøp; bare at jeg ønsker selv å overbevise meg selv om at jeg har gjort det, ved å lene meg på miljøer (positive reviews vs. nøytrale og negative) som bekrefter Best Case Scenario, ja.

Men greit, det. Følg rådene her. Og du? Følg bare de positive. Du har forhåndsbestemt deg for hva som er riktig! :)

Anonymkode: 8d44a...216

Ja, måtte jo bare det for å klare å gjennomføre løpet i går. Hadde jeg skulle gått å tenkt på det negative rundt han da hadde jeg ikke kommet meg igjennom engang.

Uansett virket han veldig positiv i går, men teit i dag.

som jeg skrev tidligere har han lovet å hjelpe meg med noe til uka. Vil ikke mase ang. Dette men det har en tidsfrist og det vet han. Det var etter siste date han sa han skulle fikse det for meg.

han svarer på snap og slik. Sender litt, men ja.. 

Er vel bare å gi opp hele greia, han har hele veien sagt han ikke er sånn, men.....

 Ts

Anonymkode: 4bc89...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker handling foran ord. Vet ikke med deg.

Anonymkode: 8d44a...216

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar opp igjen denne.

Har avtalt å møte i dag. Klokka XX, men stedet ble litt uklart så jeg spurte om jeg skulle komme til han.

etter det har han ikke svart. Han har lest meldinga men vet han er på jobb.

Hva tenker dere? Jeg skal innom et sted først, og det vet han. Tenkte å sende han en meld med «reiser til XX nå, er hos deg 21» eller noe slik?

TS

Anonymkode: 4bc89...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2018 den 16.24, AnonymBruker skrev:

Har hatt 3 dater og siste endte i sex. Han har virket interessert hele tiden og skrevet masse meldinger med meg. Oftest han som har tatt intitiativ til skriving.

Han virker som en veldig super fyr som er snill, og  er i samme situasjon som meg. Alene pappa, men virker ikke som han er redd for at jeg skal møte barna hans. 

Siste daten var hjemme hos han. Når jeg lå i senga tulla han med noe og det datt ut av meg «nei, neste gang» da sier han ja, nå har du sagt det. Og en annen ting hvor jeg svarer ja, da blir jeg her et år( bare på tull) og han svarer helt i orden. 

Nå har det ikke vært som før, svarer på meldinger, men nå har han ikke åpnet snap engang. Og han er aktiv på Facebook. Det er to dager siden og helt tyst.

Før var det masse, nesten for mye. Jeg er ikke sånn at jeg trenger masse meldinger, men føler at nå er det 180 vending her. Har egentlig lyst til å spørre, men vet ikke🙈

Han sa i dag at han skulle hjelpe meg til uka, så vi skal vel egentlig møtes til uka? 

Anonymkode: 4bc89...061

dessverre, men der har du svaret ditt. opplevde det samme selv av en fyr som var veldig interessert og ville møte meg igjen. etter vi lå sammen forandret skrivinga seg og jeg klarte å presse det ut av han, han var ikke der allikevel, dummeste jeg har hørt av en mann i slutten av tredve årene som virket oppegående og empatisk... til og med i mine yngste dager med gutter som var yngre enn meg behandlet meg bedre og var mer stabile 🙈

Anonymkode: b3e7f...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...