Gå til innhold

Innenfor med 20 års aldersforskjell...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det innenfor å ha en elsker som er nesten 20 år yngre? Han (29) er svært ivrig men jeg (dame 48) holder litt igjen. Men nesten 30 er vel ikke sååå ungt kanskje... :P

Anonymkode: 61fb1...68f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja. Menn gjør jo det. Hvorfor kan ikke damer?

Anonymkode: 00115...713

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke innenfor. 

Under 20- max 5 års forskjell

Midten av 20 årene max ti års forskjell

30 årene max 15 års forskjell

45++ innafor med 20 års forskjell

 

Dette burde bli lovbundet spør du meg

 

Anonymkode: 02bfe...41c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke innenfor. 

Under 20- max 5 års forskjell

Midten av 20 årene max ti års forskjell

30 årene max 15 års forskjell

45++ innafor med 20 års forskjell

 

Dette burde bli lovbundet spør du meg

 

Anonymkode: 02bfe...41c

Men dette er jo ikke logisk... Hvis 45 + er ok med 20 års forskjell så går en jo ned til 25 da... Eller mener du bare at det er "lov" å gå oppover når man bikker 45...?

Anonymkode: 61fb1...68f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja. Menn gjør jo det. Hvorfor kan ikke damer?

Anonymkode: 00115...713

Godt poeng.

TS

Anonymkode: 61fb1...68f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke innenfor. 

Under 20- max 5 års forskjell

Midten av 20 årene max ti års forskjell

30 årene max 15 års forskjell

45++ innafor med 20 års forskjell

 

Dette burde bli lovbundet spør du meg

 

Anonymkode: 02bfe...41c

:Hehe: morsom du.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès

Tja, dere er jo begge voksne, men jeg kunne ikke vært med en som var 20 år eldre, da hadde han nesten vært 60 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja. Menn gjør jo det. Hvorfor kan ikke damer?

Anonymkode: 00115...713

Det er jo ikke et argument, men jeg er enig. Sex mellom voksne samtykkende mennesker er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit hvis kvinnen er eldst. Da er begge to voksne og samtykkende parter. Hvis mannen er eldst, er han en kåt, ekkel og gammel gris. Et svin som helst skulle blitt kastrert, hengt opp på låveveggen, satt i gapestokk for så å til slutt bli sendt på slaktehuset.

Mvh kvinnene på KG.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men dette er jo ikke logisk... Hvis 45 + er ok med 20 års forskjell så går en jo ned til 25 da... Eller mener du bare at det er "lov" å gå oppover når man bikker 45...?

Anonymkode: 61fb1...68f

Oppover såklart ikke nedover. At en på 45 og 65 er innafor. Men ikke en på 35 og 15 for eksempel 

Anonymkode: 02bfe...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oppover såklart ikke nedover. At en på 45 og 65 er innafor. Men ikke en på 35 og 15 for eksempel 

Anonymkode: 02bfe...41c

Nei det skjønner jeg også. Men det du sier er at en på 45 ikke kan gå nedover i alder... bare oppover da?

Anonymkode: 61fb1...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei det skjønner jeg også. Men det du sier er at en på 45 ikke kan gå nedover i alder... bare oppover da?

Anonymkode: 61fb1...68f

Nei men da gjelder det jeg skrev for generasjonen under, altså 30 årene med 15 år opp. Er virkelig ikke passende at en 45 åring går på noen under 30 år 

Anonymkode: 02bfe...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
9 minutter siden, Lavmålskverulant skrev:

Det er greit hvis kvinnen er eldst. Da er begge to voksne og samtykkende parter. Hvis mannen er eldst, er han en kåt, ekkel og gammel gris. Et svin som helst skulle blitt kastrert, hengt opp på låveveggen, satt i gapestokk for så å til slutt bli sendt på slaktehuset.

Mvh kvinnene på KG.

 

Det er vel ingen som har gapestokk på låveveggen, vel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei men da gjelder det jeg skrev for generasjonen under, altså 30 årene med 15 år opp. Er virkelig ikke passende at en 45 åring går på noen under 30 år 

Anonymkode: 02bfe...41c

Interessant tankegang... Hvorfor mener du det ikke er passende? Er man ikke voksen når man er melleom 27 - 29 for eksempel? 27 år er jo pr definisjon 11 år eldre enn den seksuelle lavalder. Hva er det som gjør at du ikke synes det passer seg at den 27, 28 eller 29-åringen ikke burde være sammen med noen på 45 +?

Anonymkode: 61fb1...68f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til sex synes jeg det meste er innenfor så lenge begge er voksne egentlig. Er selv bare 21 og den eldste jeg har hatt sex med var 20år eldre. Orker ikke å farliggjøre sex mer enn nødvendig, så lenge begge parter liker det, og man beskytter seg mot graviditet og kjønnssykdommer synes jeg ikke det er noe å tenke på.

Endret av heipådegsann
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Interessant tankegang... Hvorfor mener du det ikke er passende? Er man ikke voksen når man er melleom 27 - 29 for eksempel? 27 år er jo pr definisjon 11 år eldre enn den seksuelle lavalder. Hva er det som gjør at du ikke synes det passer seg at den 27, 28 eller 29-åringen ikke burde være sammen med noen på 45 +?

Anonymkode: 61fb1...68f

Fordi det kunne vært personens datter eller sønn og i mine øyne er det direkte ekkelt. Man er også på to helt forskjellige steder i livet og ofte mentalt og følelsesmessig også i de fasene av livet. 

Anonymkode: 02bfe...41c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det kunne vært personens datter eller sønn og i mine øyne er det direkte ekkelt. Man er også på to helt forskjellige steder i livet og ofte mentalt og følelsesmessig også i de fasene av livet. 

Anonymkode: 02bfe...41c

Men det kan man jo også være dersom en er 45 og 65. Så hva er logikken?

Anonymkode: 61fb1...68f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det kan man jo også være dersom en er 45 og 65. Så hva er logikken?

Anonymkode: 61fb1...68f

Når man er 45 er man mye mer utviklet enn 25 mtp på mentalt og hvor man står i livet mtp etablering f.eks.  En 45 åring regnes som godt voksen, er mentalt ferdig med ungdomstiden og har etablert seg for 10-15 år siden allerede og sånn sett snart "ferdig med" livet (ikke bokstavelig), mens en 25 åring har nettopp blitt ferdig med å være tenåring og har mye ungdom igjen i seg og er i få tilfeller engang ferdig på skole og har nettopp kommet ut av mors rede og startet livet. En 65 åring igjen vil være mer i samme fase som 45 åringen, og også godt voksen og ikke nettopp flytta ut fra mor. 

Anonymkode: 02bfe...41c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max 15 år. Når man er over 45. Synes det er helt feil å være sammen med noen som ble født når jeg selv kunne vært mor. 

Anonymkode: 461ab...f4c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en passser 30 blir aldersforskjellen mindre merkbare. Har flere venninner som er sammen med menn som er over 10 år eldre uten at jeg tenker så mye på det. Modenhet kan variere veldig hos ulike personer på samme alder.

Anonymkode: 3e7cd...fea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...