Gå til innhold

Lav og skallet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 4/19/2018 at 4:08 PM, AnonymBruker said:

Huff, ja det er også et sted hvor jeg har noen negative faktorer, bor dog ikke hjemme hos foreldrene mine men leier en leilighet. Ser heller ikke at jeg kommer til å kjøpe med det første, da boligdrømmen liksom ikke er noe som har tilfalt meg. Er veldig glad i å flytte på meg, så da blir selv det å ha møbler ofte stress. Prøvd å flytte en dobbeltseng opp 6 etasjer noen gang? Tror ryggen min hater meg enda 6år etter. Jeg studerer musikk på et universitet, spiller bassgitar. Men ser jo neppe for meg at jeg blir statlig ansatt bassist. Har dog en bachelor i psykologi og, men har helt mistet interessen for det feltet. 

Men ærlig talt, om vi skulle nevnt alle dealbreakerene jeg måtte inneha så kunne vi sitte her til 2020 liksom. Fokuset var litt på dette med de høyde å skallethet kombinert. Selv om jeg er veldig enig i at det spiller en stor rolle, Trygdesnylteren som bor i kjelleren hos mora si er neppe attraktiv høy eller lav, med hår eller ei. 

Anonymkode: bd1b3...fa4

Du har ikke tenkt at grunnen til at du fokuserer på høyden og hårtapet kanskje er at det er ting du ikke kan få gjort noe med. Du kan ikke bli høyere og du kan ikke få håret ditt tilbake(selv om du kan ta medisiner og stoppe utviklingen av hårtapet). 

Om jeg var deg så ville jeg heller satt opp en liste over hva du bør jobbe med for å få sexlivet du ønsker. 

Anonymkode: 75e24...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lav og skallet i seg selv for meg er ikke særlig attraktivt. Det er MEG. 

Men lav og skallet definerer ikke deg som et menneske. Du sier jo selv at du har hatt damer, dessverre ikke varte. 

Men det er å overdrive og tenke at det ikke finnes håp. Det tror jeg du selv vet. 

Det finnes håp for deg, fordi du enda er ung. Hadde du vært lav, skallet og 60+. Tja, det hadde vært litt annerledes. 

Med tid så er det håp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min gjennom mange år er 172. Dvs like høy som meg selv. Det gnager mer og mer på meg. Blir nok slutt om ikke lenge. Tenner meg overhodet ikke med en så liten mann.

Anonymkode: 3eee8...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Samboeren min gjennom mange år er 172. Dvs like høy som meg selv. Det gnager mer og mer på meg. Blir nok slutt om ikke lenge. Tenner meg overhodet ikke med en så liten mann.

Anonymkode: 3eee8...c07

Hvorfor tente det deg før, men ikke nå?

Anonymkode: 75e24...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tente det deg før, men ikke nå?

Anonymkode: 75e24...78b

HAr aldri syntes han var kjekk. Men likte personligheten hans. Det gjør jeg fortsatt.

Anonymkode: 3eee8...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge mine ekser hadde mistet håret på toppen. Det funket fint for meg. Du må bare komme i snakk med damer og lat som om det ikke har skjedd. Har gitt like til mange på tinder med litt manglende hårmanke. Har datet menn med full manke og ikke funnet kjemien. Jeg sliter mer med blonde menn enn med de som er skallet. Alle har ulike preferanser.

Anonymkode: 5f9ad...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...