Gå til innhold

Lav og skallet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvor likhets tegnet mellom flytteglad å skitten kom inn, er langt mer hygienisk enn de fleste av vennene mine ihvertfall de mannlige. Vasker to ganger i uka og støvsuger tre. Grandis har jeg ikke rørt siden jeg var 16. Er relativt dyktig på kjøkkenet, elsker italiensk og asiatisk mat, stemora mi er fra Thailand og er helt rå på kjøkkenet. Plukka opp endel der. 

Er det så jævla viktig å ha lyst på hus å slikt da? Føler det isåfall blir mer materielt enn kjærlighet. Nesten et behov, er vel vanskelig å spare til hus når du ikke har familie bak deg. Ikke har jeg lyst på barn heller. Men som jeg sa til han andre over her. Om man skulle ta alle dealbreakerene jeg har i betraktning kan vi sitte her til 2020. Fokuset var hår og høyde 

 

Anonymkode: bd1b3...fa4


Ok det er bra :) Nei , det er ikke "jævla viktig" å ha lyst på hus og slikt. Det har jeg heller ikke sagt noenting om, men et sted man skal oppholde seg mye, som man jo gjør hos hverandre når man har kjæreste, skal det være hjemmekoselig og tiltalende. Det er ikke et umøblert hjem. Som sagt gjør det ingenting at du leier leilighet , men for at jeg skal få et godt inntrykk av noen og få lyst til å være mer på besøk hos han så må det være møblert og hyggelig der :)

Anonymkode: 4640f...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

T Så minner du litt om'

Anonymkode: ed845...f58

Det er dette jeg er redd for. Synes ikke det der var stilig på noen som helst måte. Ærlig talt så synes jeg ingen omtrent kler å være skallet og de få som gjør det er enten litt barske, mørke i huden eller begge deler. Jeg er 163ish høy å veier 65kg. Ikke så stor bøshetsfaktor her. Ikke liker jeg looken heller. 

Kanskje impotens er verdt risikoen, er tross alt ikke alle som blir det av Proceria. 

Anonymkode: bd1b3...fa4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en mann som er lav, skallet og gift :) Han har hatt flere kjærester opp igjennom, og har alltid gjort det fint.

Dette overfokuset på utseende tror jeg blir mindre etterhvert som man blir eldre. Da bli personlighet stadig viktigere.

I tillegg så er det vel mer fokus på utseende i forhold til one nights, og mer på personlighet når det kommer til forhold.

Jeg vil si at høyden din er et større "handikapp" på datingarenaen enn det å miste håret. Så når du har overkommet det med god personlighet, overkommer du det med håret også. 

Anonymkode: 5c12b...4be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner en mann som er lav, skallet og gift :) Han har hatt flere kjærester opp igjennom, og har alltid gjort det fint.

Dette overfokuset på utseende tror jeg blir mindre etterhvert som man blir eldre. Da bli personlighet stadig viktigere.

I tillegg så er det vel mer fokus på utseende i forhold til one nights, og mer på personlighet når det kommer til forhold.

Jeg vil si at høyden din er et større "handikapp" på datingarenaen enn det å miste håret. Så når du har overkommet det med god personlighet, overkommer du det med håret også. 

Anonymkode: 5c12b...4be

Tja, med høyden så hadde jeg ihvertfall det at jeg ikke så stygg ut som et holdepunkt, til tross for at jeg gjerne skulle vært høyere så ser jeg ikke på mangelen av den som estetisk upent. Jeg er proposjonert og kler høyden min ganske godt, hjelper at jeg ikke er av den spinkleste typen naturlig. Har vanskelig for å komme under 60kg på grunn av rammen min. Skallethet derimot, jeg klarer ikke å se for meg at jeg noengang vil bli fornøyd med det. Synes som sagt omtrent ingen andre kler det heller. 

Vanskelig å lære seg å like noe man i utgangspunktet finner heslig. Selvtilliten forsvinner, og i takt med både den og håret reduseres dametekket. Jeg er ikke skallet enda, har enda nok hår til å slippe halvveis unna med det. Proceria ville vært fantastisk. Er bare bivirkningene jeg struggler med å veie for og i mot

Anonymkode: bd1b3...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange som bruker Proceria tror jeg ikke du skal unngå det pga impotens. Det er flere damer som mister sexlysten av P-piller men dødsmange bruker det jo fordet. Og f eks botox som så mange tar i dag kan man egentlig dø av, men ingen gjør jo det heller. Har man så store komplekser med noe så syns jeg man skal fikse det, og jeg er helt sikker på at du ikke vil angre på det!
Folk tar ryggoperasjoner med noen prosent sjanse for å bli lam også, men er bare 1 av 40.000 som faktisk blir det. 


 

Anonymkode: 4640f...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg hadde jeg helt klart gjort noe med det.

Anonymkode: 4640f...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde jeg vært deg hadde jeg helt klart gjort noe med det.

Anonymkode: 4640f...0bd

Forstår ikke dette med å prøve å overbevise noen for å ta reseptbelagte legemidler kun av utseendemessige årsaker. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er dette jeg er redd for. Synes ikke det der var stilig på noen som helst måte. Ærlig talt så synes jeg ingen omtrent kler å være skallet og de få som gjør det er enten litt barske, mørke i huden eller begge deler. Jeg er 163ish høy å veier 65kg. Ikke så stor bøshetsfaktor her. Ikke liker jeg looken heller. 

Kanskje impotens er verdt risikoen, er tross alt ikke alle som blir det av Proceria. 

Anonymkode: bd1b3...fa4

Burde kanskje og lag til at jeg med glede hadde datet Harry Goldenblatt! :laugh:

Kanskje om du hadde klart og kommet over hårtapet selv så ville kvinner blitt tiltrukket av en selvsikker mann. Da betyr hår og høyde ingen ting. Det er personen som betyr mest. 

Anonymkode: ed845...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, godjenten skrev:

Forstår ikke dette med å prøve å overbevise noen for å ta reseptbelagte legemidler kun av utseendemessige årsaker. 

 

Det er jo ikke kun derfor, dette har i følge han selv utrolig mye å si for psyken og selvbildet hans også, og på livsmulighetene og kjærlighetsmulighetene hans.

Anonymkode: 4640f...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man en stor vorte på nesa man føler seg stygg av og får mindreverdighetskomplekser for og føler at andre legger merke til negativt og ikke tenner på, så går man jo å gjør noe med den vorta.

Anonymkode: 4640f...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gjerrigknark skrev:

Han her er kjekk og skallet. Husker han fra Titanic, syntes han var kjekkere enn Leo 😍

entertainment-2010-10-bald-100-bald-bill

Er faktisk enig, synd jeg ikke har den fjesformen 

Anonymkode: bd1b3...fa4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemte meg for å gå for Proceria. Takk til alle som tok seg tid til å svare på denne tråden, ga meg en del og tenke på og fikk meg til å reflektere.

 

Ønsk meg lykke til, forhåpentligvis får jeg beholde potensen og slipper store bryster x) liker tits, men vil jo helst ikke ha dem selv. 

Anonymkode: bd1b3...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kvinne. Jeg har et usymmetrisk ansikt, lite pen ansiktsform og jeg har tidenes lengste panne. Jeg er lav og tynn, så mange tror at jeg går på ungdomsskolen. Har til og med en bitteliten måne og tynt hår. Jeg har kjæreste og jeg har da hatt meg litt oppigjennom :fnise:

Jeg stemmer også for fake it till you make it, det funker som bare f. Du må rett og slett prøve å «glemme» hvordan du ser ut og bruke personligheten din for alt det er verdt, du har jo erfaring med at det funker. Det kunne vært verre, tenk om du ikke hadde nese. 

Dessuten kan skallede menn være helt sinnssykt sexy ;)

Anonymkode: d620c...455

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Gjerrigknark skrev:

Han her er kjekk og skallet. Husker han fra Titanic, syntes han var kjekkere enn Leo 😍

entertainment-2010-10-bald-100-bald-bill

Han ser jo ut som en dame i fjeset. Hadde han hatt langt hår hadde alle trodd det var en kvinne. 

Anonymkode: 4640f...0bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bestemte meg for å gå for Proceria. Takk til alle som tok seg tid til å svare på denne tråden, ga meg en del og tenke på og fikk meg til å reflektere.

 

Ønsk meg lykke til, forhåpentligvis får jeg beholde potensen og slipper store bryster x) liker tits, men vil jo helst ikke ha dem selv. 

Anonymkode: bd1b3...fa4

Lykke til! Anbefaler Prp behandling også! 2500 pr gang, 4 behandlinger 

Anonymkode: 4640f...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke bekymre deg! Jeg er det som kalles en pen kvinne på 165 cm, som alltid har vært litt opptatt av at jeg vil ha en pen kjæreste også.

Nå er jeg hodestups forelsket i en halvfeit 40-åring som er 160, og jeg syns han er verdens fineste😊 Og heldigvis syns han likt om meg! Personlighet er det viktigste, og når man blir glad i noen, blir utsiden deres superfin uansett. 

 

Anonymkode: 7011b...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2018 den 15.30, AnonymBruker skrev:

Huff, føler jeg virker jævli kranglete her og går imot alle råd jeg får. Alt dette her vet jeg allerede, sånn med tanke på det du sier om kosthold og vitaminer, og det tar jeg daglig og har gjort slik i mange år. Første steget jeg tok når jeg oppdaget dette og fremdeles var i denial var å stikke til legen i håp om at det kunne være noe annet enn mannlig håravfall, blodprøver ble tatt og resultatene viste til min skuffelse at nei, verdiene er godt innenfor normalen. Dette er gener. 

Så da kommer vi frem til de store 3, altså de 3 eneste tingene som har vist seg å ha noen effekt. Transplantasjon og Proceria har jeg allerede beskrevet ulempene med i et innlegg over. Og Minotodexil eller Rogaine, fungerte dessverre ikke for meg. vært prøvd i 6mnd. 

Jeg er glad det finnes folk som ikke ser på høyden som en dealbreaker, og mine tidligere erfaringer tilsa også det samme, men det var når jeg hadde tykt langt hår. Men så kom skalletheten og som du selv har påpekt så er det alene en dealbreaker for mange. let alone both. Føler det eneste jeg mangler nå er overvekt for å gjøre den verste trioen komplett. Short fat and bald. Se George Constanza. 

Får prøve å skaffe en litt med classy voksen stil kanskje, også som du sier, få litt farge på skallen. 

Anonymkode: bd1b3...fa4

Jeg er enig i dette. Folk fokuserer for mye på "hva man skal gjøre når feilen først er begått". Det blir som å tørke opp vann på gulvet istedet for å tette hullet i taket, eller bytte tak. Hva er denne "feilen" som er begått?? jo det er dessverre videreføring av dårlige gener.. Det har ikke noe med mangel på B vitaminer eller klesstil å gjøre JF ditt problem. Albert Einstein sa det rett ut: Den største DF på galskap er å gjenta de samme feilene om og om igjen... For 50 år siden var det et samfunnspress at man skulle få barn og være gift. nå lever vi fritt i disse 2 og det er derfor 1/4 menn og 1/8 kvinner er barneløse fordi mennene går på rundgang. Feilen forfedrene til oss genetisk utrangserte gjorde er at de ikke var sterke nok til å gå inn i seg selv og vurdere hva de førte videre. Lav og skallet indikerer også at man har hatt forfedre som har hatt lite mat på bordet til å få bygd kroppen skikkelig. så du bør heller ta tak i noen ting du liker og glemme alt annet og for all del ikke sett barn til verden (om du får mulighet) slik at du ikke viderefører disse genene. Det kan bli litt trist for de uheldige, men verden forøvrig vil spares for uheldige personer med dårlige gener. Og lidelsen til disse vil gå i ekspnential fart i fremtiden. just sayin 

Anonymkode: a4c95...cbe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette minte meg på et studie jeg leste om for kort tid siden, hvor de hadde kommet frem til at skallede menn fremsto som mer attraktive for kvinner. Dette: https://nypost.com/2017/09/14/heres-what-women-really-think-of-bald-men/ (var bare første lenke jeg fikk på søket, finnes jo mer utdypende artikler om studiet som du kan søke opp om du ønsker å lese mer).

Der står det til og med at skallede menn fremsto som høyere, og ikke minst mer selvsikre, som i seg selv jo kanskje er det viktigste. 

Så satt veldig på spissen, og dersom man skulle tatt dette studiet som harde fakta, så er det jo det å beholde håret som gir deg et "handicap" og det å shave det som øker attraktiviteten. Ikke maskulin nok til å ha barbert hode sier du? Barber hodet så blir du mer maskulin ;) 

Og du blir jo ikke George Costanza med mindre du klamrer deg til de hårstråene du har så lenge du kan, det er forskjell på å ha den type måne og å være helt skallet. Det har kanskje nettopp med dette med selvsikkerhet å gjøre, å bare få alt av med en gang signaliserer selvsikkerhet. Og så er det jo ganske umoderne med hentesveiser eller blank isse og langt på sidene da, dette handler jo faktisk også litt om mote og nå er det helt skalla menn som er greia og George Costanza-sveisen var forrige generasjon.

Men det aller viktigste er som andre sier uansett at du eier det og liker det og er trygg på deg selv. Skjønner at det er en overgangsfase involvert her for kanskje de fleste menn, hvor man må mentalt forberede seg imens man eksperimenterer med hvilke måter å gre håret på som er best og lurer på om man kunne vært en hatte-person. Men jeg tenker jeg bare ville revet av det plasteret fortest mulig i stedet for å gå i flere år og fortvile, det fremstår også som selvsikkert og så må du fake selvsikkerheten rundt din nye look til hodet henger med. Du kan jo kanskje starte forsiktig med å gå mye kortere dersom du har litt lengde på håret, still inn hårklipperen på flere hakk kortere og kall det sommersveisen.

Nå klarte jeg å skrive langt innlegg uten å svare helt på spørsmålet, men for meg er det en dealbreaker med høyden din siden jeg er veldig høy, imens skallet er ikke det. 

Endret av Cuntzilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skallet er definitivt ingen dealbreaker. 

Anonymkode: 01526...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...