Gå til innhold

kunne du tenke deg å bli sammen med en noring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan i helvete klarer du å stole på folk som ikke banner? Folk som banner er faen meg ærligst! 

Anonymkode: ee203...ccc

Du har et poeng.

Anonymkode: 2e12f...daa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarer ikke mange dialekter. Og grøsser av banning. Så tvilsomt jeg ville falt for en fra nord.

Anonymkode: baeb0...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Klarer ikke mange dialekter. Og grøsser av banning. Så tvilsomt jeg ville falt for en fra nord.

Anonymkode: baeb0...7a3

Hvorfor grøsser du av banning? 

Anonymkode: 2e12f...daa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nordnorske mennesker er de mest ærlige her i landet. De legger ikke så mye skjul på ting, de er tøffe som går gjennom vinter og mørketid. De vikingene vi har igjen. Men de er mer hyggelige enn vikingene var. Tror nok jeg stoler mest på noringer, så svaret er ja.

Anonymkode: 2e12f...daa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor grøsser du av banning? 

Anonymkode: 2e12f...daa

Er for meg assosiert med sinne. Har aldri brukt banneord selv. Så legger fort merke til når andre banner og klarer rett og slett ikke ta de seriøst.

Anonymkode: baeb0...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket

Hvis vi snakker om en intelligent brunette med Tromsø-dialekt så hadde jeg ikke sagt nei takk.

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarer ikke mange dialekter. Og grøsser av banning. Så tvilsomt jeg ville falt for en fra nord.

Anonymkode: baeb0...7a3

Da føler du vel sånn også med en fra Bergen?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke flyttet nordover pga. liker klimaet her jeg bor nå. Blir for mye kulde og snø oppi nord. Men ellers ser jeg ikke problemet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Majott skrev:

Da føler du vel sånn også med en fra Bergen?

 

Bergenskt klarer jeg ikke 😂 Har faktisk prøvd. Men den skurringen går meg på nervene etter noen mnd.  Dog er Ålesunddialekten ( og deromkring) den aller verste. Prøvd alt for å bli kvitt det at noen dialekter gir meg frysninger. Men til nå er det lite som har hjulpet. Går greit med en samtale eller to. Men ikke hver time av fritiden.  Bergenseren jeg datet var alt man kan drømme om, men fikk ikke til dialekten og etter 9 mnd måtte jeg bare si takk for meg

Anonymkode: baeb0...7a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bergenskt klarer jeg ikke 😂 Har faktisk prøvd. Men den skurringen går meg på nervene etter noen mnd.  Dog er Ålesunddialekten ( og deromkring) den aller verste. Prøvd alt for å bli kvitt det at noen dialekter gir meg frysninger. Men til nå er det lite som har hjulpet. Går greit med en samtale eller to. Men ikke hver time av fritiden.  Bergenseren jeg datet var alt man kan drømme om, men fikk ikke til dialekten og etter 9 mnd måtte jeg bare si takk for meg

Anonymkode: baeb0...7a3

fikk han/hun vite årsaken?

 

TS

Anonymkode: de621...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

fikk han/hun vite årsaken?

 

TS

Anonymkode: de621...a96

Nei.Bare at jeg ikke hadde de rette følelsene for å gå videre. Folk må da få lov å snakke slik de gjør selv om jeg sliter med dialekter. Ville aldri noensinne si det til noen face to face. Kun som anonym på Kg😂 Ingen skal måtte forandre seg pga meg.

Anonymkode: baeb0...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er "nording" og kunne aaaaldri tenkt meg en søring. Har et inntrykk av at søringer (oslo-området) er så utrulig seriøse, og dessuten er dialekten og da spesielt tonefallet så utrulig usexy. Har funnet meg en kar fra Trøndelag, og føler han har de samme type egenskapene som oss "nordinger" ;) 

Anonymkode: e7abe...7b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har et poeng.

Anonymkode: 2e12f...daa

Mhm, og jeg er fra Oslo. 

Anonymkode: ee203...ccc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror nordnorske mennesker er de mest ærlige her i landet. De legger ikke så mye skjul på ting, de er tøffe som går gjennom vinter og mørketid. De vikingene vi har igjen. Men de er mer hyggelige enn vikingene var. Tror nok jeg stoler mest på noringer, så svaret er ja.

Anonymkode: 2e12f...daa

Ååååh, tusen takk! Det var fint sagt. :hjerter_rundt:

 

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Bergenskt klarer jeg ikke 😂 Har faktisk prøvd. Men den skurringen går meg på nervene etter noen mnd.  Dog er Ålesunddialekten ( og deromkring) den aller verste. Prøvd alt for å bli kvitt det at noen dialekter gir meg frysninger. Men til nå er det lite som har hjulpet. Går greit med en samtale eller to. Men ikke hver time av fritiden.  Bergenseren jeg datet var alt man kan drømme om, men fikk ikke til dialekten og etter 9 mnd måtte jeg bare si takk for meg

Anonymkode: baeb0...7a3

Selv får jeg frysninger av hvordan du ordlegger deg her. Hvis du også snakker slik, hvordan holder du ut med deg selv?

Anonymkode: b2764...ce5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nordnorske mennesker er de mest ærlige her i landet. De legger ikke så mye skjul på ting, de er tøffe som går gjennom vinter og mørketid. De vikingene vi har igjen. Men de er mer hyggelige enn vikingene var. Tror nok jeg stoler mest på noringer, så svaret er ja.

Anonymkode: 2e12f...daa

Viking du liksom. 

I nord er statistikken krystallklar. 

De tjukkeste i Norge

De minst skolerte 

De fleste uføre 

De sykeste 

Høyest fravær på barneskolen og ungdomsskolen og videregående 

Tviler sterkt på at vikingene var så veike som noringene

Anonymkode: 1a7bc...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Bergenskt klarer jeg ikke 😂 Har faktisk prøvd. Men den skurringen går meg på nervene etter noen mnd.  Dog er Ålesunddialekten ( og deromkring) den aller verste. Prøvd alt for å bli kvitt det at noen dialekter gir meg frysninger. Men til nå er det lite som har hjulpet. Går greit med en samtale eller to. Men ikke hver time av fritiden.  Bergenseren jeg datet var alt man kan drømme om, men fikk ikke til dialekten og etter 9 mnd måtte jeg bare si takk for meg

Anonymkode: baeb0...7a3

Du mener skarring? Er det derfor du ikke liker dialekten?

Anonymkode: 6be4f...b57

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge vedkommende ikke forventet at jeg skulle flytte til gamvik e.l så hadde det ikke vært noe problem. Jeg kunne ikke ha flyttet lengre nord enn Tromsø. Kunne heller ikke flyttet til en alt for liten by, jeg liker å bo i hvert fall litt sentralt. 

Endret av aell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...