Gå til innhold

Finne mannen i mitt liv. 29, singel og har lyst på barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med alle de kravene der kommer du til å være singel lenge. Det viktigste er personlighet og kjemi. Resten er bare et pluss.

Anonymkode: b23b8...37c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest camill

TS daaaa😅 Du kan jo ikke starte en slik tråd her inne (dessverre). Etter å ha vært medlem her i et par måneder, så har jeg skjønt at KG IKKE er et sted jeg skal søke om råd. Det altfor mange bitre, sure og sjalue her inne som ikke finner et toalett å tømme seg i. Derfor pisser de over hele KG med enten krenkende eller sårende meldinger.

Den «smørbrødlista» har vi alle, men vi stiller ulike krav. Vær så snill folkens, ikke kom her å si at dere ikke stiller noe som helst krav til hvem dere ønsker en fremtid med🤦🏻‍♀️😂 I såfall skjønner jeg veldig godt hvorfor det er så mange skilsmisser! 

Noen (både gutter og jenter) stiller krav til fin rumpe, fin bil eller stort utstyr... Også har vi de som kanskje fokuserer mer på å ha like interesser innenfor jobb, studie og nogenlunde lik økonomi slik utgifter kanskje blir fordelt likt.

Det er faktisk ikke alle som er villige til å forsørge partneren sin og stå for kanskje 80%! Hvorfor? Fordi de kanskje ønsker å dele 50/50 slik st resterende penger kan brukes til investering eller eventuelt nedbetaling av lån, studie osv.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket lys? Skjønte ikke dette jeg 

Anonymkode: d7130...b6a

At den kravlista som beskriver fantasi/drømmemannen er et feilspor...at personen skjønner at det kommer til å gå år hvis hun ikke endrer denne tenåring/ung kvinne tankesettet.

Anonymkode: 7d65e...8ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, FactsOverFeelings skrev:

Gratulerer TS, du ser etter hva 100% av alle heterofile kvinner vil ha, og rundt 20% (mest sannsynlig mindre) av menn er som du ser etter.
Disse 20% har mao 100% av alle heterofile kvinne å velge mellom.
Eneste du trenger å gjøre, er å være bedre enn resten, lykke til!

Ikke grei alle kvinner under en kam. Jeg ser etter en mann, som gjerne er 170cm++ (men ikke noe krav), som har en jobb (gjerne en bonde, eller noe med fagbrev!!). Som ønsker barn. Kan gjerne være litt smådubben som meg selv 😅 Eneste kravet jeg stiller er ikke langt hår :) og vel... en fitness-guy eller natur-guy er heller ikke akkurat noe jeg synes er tiltrekkende, da det ikke passer min nerdete, playstation og netflix chill tilværelse :) 

Er selv k26år, utdannet Sivilingeniør med en ekstra mastergrad på toppen. Har egen leilighet, fast jobb. MEN betyr ikke at jeg ser etter en mann med en like høy utdanning. Synes nesten det er mer tiltrekkende meg en "handy" man 😍

Til ts: du har selvsagt lov til å ha krav. Har noen få selv. Men av og til må en kanskje la noen av dem gå. Kanskje viser det seg at mannen du har lett etter, er blitt selektert ut pga. han er noen cm for lav. (Kanskje min er selektert bort pga. mitt hår krav :fnise:). Bare for å gi deg noe å tenke på :) 

Masse lykke til videre! Håper du finner drømmemannen!! 

Anonymkode: 8f25f...a4a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir trist når noen har krav og ender med å bli singel, når det har vært så mange muligheter på veien. Dessuten er det enda tristere når mennesker ender med å bruke en simpel app(amerikansk versjon) for å prøve og finne noen perfekte, og ender med å si jeg vurderer å dra til Danmark. Er norske menn så slemme? 

Anonymkode: f01b4...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvette da. Hvorfor alle disse høydekravene dine?

Jeg tikker alle dine bokser, men jeg er 181. Dog er jeg kjekkere enn de fleste.

Og jeg har enda ikke fast jobb (selv om fremtiden er lys), så da er det definitivt spikeren i kista? haha.

Endret av SpaceDementia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke noe krav om at damen er 166 eller lavere, selv om jeg gjerne tenner lettere på det. Hvorfor krav?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg blir trist når noen har krav og ender med å bli singel, når det har vært så mange muligheter på veien. Dessuten er det enda tristere når mennesker ender med å bruke en simpel app(amerikansk versjon) for å prøve og finne noen perfekte, og ender med å si jeg vurderer å dra til Danmark. Er norske menn så slemme? 

Anonymkode: f01b4...7e4

Men syns du man bare skal ta det man får? Jeg har gjort det, møtte en mann i Tyrkia (jeg vet jeg vil bli dømt nå) og betalte han en sum for å gifte seg med meg. Ellers hadde jeg dødd alene og aldri fått barn. Vil ikke si jeg er så lykkelig. Men jeg har selskap! Og barn :)

Dere må huske at det er ikke alle damer som har så mange muligheter vettu. Nå ser det ut som TS har møtt en del menn, som det ikke har klaffet med. jeg syns ikke det er noe feil. Man skal ikke ta til takke egentlig, som jeg har gjort.. Anbefales ikke! Men for mange krav lønner seg ikke, enig i den. Norske menn er veldig kresne og de vil bare ha hotte babes.  Er min erfaring. 

Anonymkode: d7130...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1,9m høy, ganske stygg og uten jobb. Glad i å knulle. Send meg en melding!

Anonymkode: 994d7...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er vanskelig å finne noen å dele livet med. Er en ganske attraktiv dame, har høy utdanning, er slank og sprek, og ganske pen. Har egen leilighet. Jeg ønsker meg barn, og det er derfor viktig at den mannen jeg finner er omsorgsfull og har gode farsegenskaper. Jeg vil heller ikke ha en som har barn fra før, da dette vil komplisere mye for meg. Jeg liker høye (minst 185), velutdannede menn med ting på stell. Trenger ikke være modellpen, naturligvis, men jeg foretrekker normalt pene ansikt. Foretrekker en som har prestisjeutdanning som meg selv (f.eks. siving), men det er ikke noe absolutt krav. Men god jobb, utdanning og en OK+ lønn må det nesten være. Vil at mine barn skal ha muligheter for en god og trygg fremtid. 

Jeg har vært på noen dater, men jeg får liksom aldri følelser. Han siste hadde mye bra med seg (møttes på tinder), men viste seg å være lavere enn jeg så for meg, og jeg kjente derfor ingen tiltrekning.. Veldig synd egentlig..Synes dette er så sårt og vanskelig. Jeg er veldig veldig klar for å bli mor (noe jeg naturligvis ikke sier til datene med en gang!), og vurderer snart å reise til Danmark for å få dette oppfyllt. Men jeg vil jo ha en far til barna mine!! 

Anonymkode: 21b83...bd9

Herrefred. Jeg blir så himla oppgitt av dere damer som bryr dere om høyden. Det viktigste er vel personligheten, ikke høyden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men syns du man bare skal ta det man får? Jeg har gjort det, møtte en mann i Tyrkia (jeg vet jeg vil bli dømt nå) og betalte han en sum for å gifte seg med meg. Ellers hadde jeg dødd alene og aldri fått barn. Vil ikke si jeg er så lykkelig. Men jeg har selskap! Og barn :)

Dere må huske at det er ikke alle damer som har så mange muligheter vettu. Nå ser det ut som TS har møtt en del menn, som det ikke har klaffet med. jeg syns ikke det er noe feil. Man skal ikke ta til takke egentlig, som jeg har gjort.. Anbefales ikke! Men for mange krav lønner seg ikke, enig i den. Norske menn er veldig kresne og de vil bare ha hotte babes.  Er min erfaring. 

Anonymkode: d7130...b6a

Nå finnes det mange menn og du skjærer vel her alle norske menn over en kam.  Hvordan kan du si hva tusenvis av menn foretrekker? Alle menn har forskjellige preferanser når det gjelder damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er vanskelig å finne noen å dele livet med. Er en ganske attraktiv dame, har høy utdanning, er slank og sprek, og ganske pen. Har egen leilighet. Jeg ønsker meg barn, og det er derfor viktig at den mannen jeg finner er omsorgsfull og har gode farsegenskaper. Jeg vil heller ikke ha en som har barn fra før, da dette vil komplisere mye for meg. Jeg liker høye (minst 185), velutdannede menn med ting på stell. Trenger ikke være modellpen, naturligvis, men jeg foretrekker normalt pene ansikt. Foretrekker en som har prestisjeutdanning som meg selv (f.eks. siving), men det er ikke noe absolutt krav. Men god jobb, utdanning og en OK+ lønn må det nesten være. Vil at mine barn skal ha muligheter for en god og trygg fremtid. 

Jeg har vært på noen dater, men jeg får liksom aldri følelser. Han siste hadde mye bra med seg (møttes på tinder), men viste seg å være lavere enn jeg så for meg, og jeg kjente derfor ingen tiltrekning.. Veldig synd egentlig..Synes dette er så sårt og vanskelig. Jeg er veldig veldig klar for å bli mor (noe jeg naturligvis ikke sier til datene med en gang!), og vurderer snart å reise til Danmark for å få dette oppfyllt. Men jeg vil jo ha en far til barna mine!! 

Anonymkode: 21b83...bd9

Troll.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 19.4.2018 at 11:16 AM, AnonymBruker said:

Synes det er vanskelig å finne noen å dele livet med. Er en ganske attraktiv dame, har høy utdanning, er slank og sprek, og ganske pen. Har egen leilighet. Jeg ønsker meg barn, og det er derfor viktig at den mannen jeg finner er omsorgsfull og har gode farsegenskaper. Jeg vil heller ikke ha en som har barn fra før, da dette vil komplisere mye for meg. Jeg liker høye (minst 185), velutdannede menn med ting på stell. Trenger ikke være modellpen, naturligvis, men jeg foretrekker normalt pene ansikt. Foretrekker en som har prestisjeutdanning som meg selv (f.eks. siving), men det er ikke noe absolutt krav. Men god jobb, utdanning og en OK+ lønn må det nesten være. Vil at mine barn skal ha muligheter for en god og trygg fremtid. 

Jeg har vært på noen dater, men jeg får liksom aldri følelser. Han siste hadde mye bra med seg (møttes på tinder), men viste seg å være lavere enn jeg så for meg, og jeg kjente derfor ingen tiltrekning.. Veldig synd egentlig..Synes dette er så sårt og vanskelig. Jeg er veldig veldig klar for å bli mor (noe jeg naturligvis ikke sier til datene med en gang!), og vurderer snart å reise til Danmark for å få dette oppfyllt. Men jeg vil jo ha en far til barna mine!! 

Anonymkode: 21b83...bd9

Det er et ganske stort mannfolk overskudd i Norge...det er kun i storbyene det er noenlunde likevekt. I de fleste av kommunene er det langt flere single mannfolk enn kvinner i alderen 20 - 59 år (https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/_attachment/39398?_ts=132af1c6be0)  Så sånn sett har du mange å velge mellom og kan være kresen om du kjenner din egen markedsverdi. 

Det er derfor svært mange mannfolk som sitter gjeldfrie på store eiendommer og har millioner på konto men ingen å dele dem med. Dette gjelder mye i mindre kommuner i Norge. Om det er en trend at de også er over 185cm vet jeg ikke noe om da :Pmen sikkert noen av dem også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hørt om hun som tok med målebånd på date for å kontroll sjekke at det mannen sa stemte, det for å kvalitet sikre at hun fikk en mann som var innenfor listen. 

har du hørt om hun som hadde kriterier på at mannen måtte være minst 185, men mannen hun møtte som kun var 183 ikke var innenfor kriteriene og ble avvist.

hun kommenterte: alt av kjemi var dere, vi likte å prate med hverandre, utseende var han helt klart innenfor, og han hadde karakter som visste han kunne bli en god far. Men han manglet to centimeter for å være perfekt. 

Anonymkode: f01b4...7e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om TS har mere lyst på barn enn på mann. Mannen er tydeligvis en nødvendig rekvisitt, så må likevel oppfylle en haug med krav. Primært som statussymbol og "skaffedyr".

Jeg lurer på hva TS selv har å tilby. Sexy? God elskerinne? Sexappetitt? Gode gener, sånn at hun ikke ser ut som et takras etter første svangerskap? Omsorgsfull?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner kravene til TS godt jeg, når det gjelder utdanning og jobb. Har selv tatt en såkalt "prestisjeutdanning" og det har formet meg mye som menneske, og det kan være aktuelt med doktorgrad eller spesialistutdanning senere. Det er viktig for meg at mannen også kan relatere til dette og kanskje er/har vært i samme situasjon! Videre ønsker jeg ikke et forhold hvor jeg tjener 800 000 kr og stor sannsynlighet for å passere millionen innen få år, samtidig som mannen tjener, si, 350 000 kroner uten utsikter for stor lønnsøkning i årene fremover. Det må være en viss likhet her. (Og jeg skal ikke legge skjul på at jeg også setter pris på det som pengene kan gi meg, som en trygg hverdag, stort og fint hus, mulighet til å kjøpe hva enn jeg har lyst på og å kunne dra på ferie hvor enn det skulle falle meg inn... men: det handler om likhet og likeverdighet, ikke nødvendigvis overfladiskhet. Jeg har jobbet hardt for å få en god jobb og god lønn, og vil nyte godene av dette.) Det må riktignok understrekes at dette for min del er ønsker og ikke ufravikelige krav; så lenge han har høyere utdanning og stabile jobbforhold, kan gode egenskaper ellers gjøre at jeg kan senke kravene en del :) 

I forhold til TS firer jeg kanskje mer på andre krav, da. Det er viktigere at fyren har en bra personlighet, enn at han er høy!

Anonymkode: c78b6...ac0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skjønner kravene til TS godt jeg, når det gjelder utdanning og jobb. Har selv tatt en såkalt "prestisjeutdanning" og det har formet meg mye som menneske, og det kan være aktuelt med doktorgrad eller spesialistutdanning senere. Det er viktig for meg at mannen også kan relatere til dette og kanskje er/har vært i samme situasjon! Videre ønsker jeg ikke et forhold hvor jeg tjener 800 000 kr og stor sannsynlighet for å passere millionen innen få år, samtidig som mannen tjener, si, 350 000 kroner uten utsikter for stor lønnsøkning i årene fremover.

Anonymkode: c78b6...ac0

Hmm. Jeg har bare fagbrev og en simpel Bachelor fra 80 tallet, men har tjent mellom 900 og 1.1 de siste 8-9 årene. Har flere kolleger som har kun fagbrev og tjener det samme. Mange yrkesfiskere ligger langt over en million i året, ofte uten engang videregående skole. Blir litt oppgitt over dere akademiske snobbedamer......Kjenner kystfiskere med Mercedes og Tyrolerhus på utsiktstomt, mens elitistiske akademikere klumper seg sammen i trange bygårder på "Løkka!

Anonymkode: bbcdf...084

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm. Jeg har bare fagbrev og en simpel Bachelor fra 80 tallet, men har tjent mellom 900 og 1.1 de siste 8-9 årene. Har flere kolleger som har kun fagbrev og tjener det samme. Mange yrkesfiskere ligger langt over en million i året, ofte uten engang videregående skole. Blir litt oppgitt over dere akademiske snobbedamer......Kjenner kystfiskere med Mercedes og Tyrolerhus på utsiktstomt, mens elitistiske akademikere klumper seg sammen i trange bygårder på "Løkka!

Anonymkode: bbcdf...084

 

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner kravene til TS godt jeg, når det gjelder utdanning og jobb. Har selv tatt en såkalt "prestisjeutdanning" og det har formet meg mye som menneske, og det kan være aktuelt med doktorgrad eller spesialistutdanning senere. Det er viktig for meg at mannen også kan relatere til dette og kanskje er/har vært i samme situasjon! Videre ønsker jeg ikke et forhold hvor jeg tjener 800 000 kr og stor sannsynlighet for å passere millionen innen få år, samtidig som mannen tjener, si, 350 000 kroner uten utsikter for stor lønnsøkning i årene fremover. Det må være en viss likhet her. (Og jeg skal ikke legge skjul på at jeg også setter pris på det som pengene kan gi meg, som en trygg hverdag, stort og fint hus, mulighet til å kjøpe hva enn jeg har lyst på og å kunne dra på ferie hvor enn det skulle falle meg inn... men: det handler om likhet og likeverdighet, ikke nødvendigvis overfladiskhet. Jeg har jobbet hardt for å få en god jobb og god lønn, og vil nyte godene av dette.) Det må riktignok understrekes at dette for min del er ønsker og ikke ufravikelige krav; så lenge han har høyere utdanning og stabile jobbforhold, kan gode egenskaper ellers gjøre at jeg kan senke kravene en del :) 

I forhold til TS firer jeg kanskje mer på andre krav, da. Det er viktigere at fyren har en bra personlighet, enn at han er høy!

Anonymkode: c78b6...ac0

Det viktigste er ikke penger, men at man forstår hverandre og er på samme nivå. Du overså kanskje det jeg har uthevet?

Anonymkode: c3bd6...890

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hmm. Jeg har bare fagbrev og en simpel Bachelor fra 80 tallet, men har tjent mellom 900 og 1.1 de siste 8-9 årene. Har flere kolleger som har kun fagbrev og tjener det samme. Mange yrkesfiskere ligger langt over en million i året, ofte uten engang videregående skole. Blir litt oppgitt over dere akademiske snobbedamer......Kjenner kystfiskere med Mercedes og Tyrolerhus på utsiktstomt, mens elitistiske akademikere klumper seg sammen i trange bygårder på "Løkka!

Anonymkode: bbcdf...084

Handler vel om mer enn penger. Selv hadde jeg foretrukket at kjæresten ikke jobbet turnus på sjøen. Hadde heller ikke hatt lyst på en som tjente millionen ved å jobbe mye overtid.  

 

Anonymkode: 24915...ef2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm. Jeg har bare fagbrev og en simpel Bachelor fra 80 tallet, men har tjent mellom 900 og 1.1 de siste 8-9 årene. Har flere kolleger som har kun fagbrev og tjener det samme. Mange yrkesfiskere ligger langt over en million i året, ofte uten engang videregående skole. Blir litt oppgitt over dere akademiske snobbedamer......Kjenner kystfiskere med Mercedes og Tyrolerhus på utsiktstomt, mens elitistiske akademikere klumper seg sammen i trange bygårder på "Løkka!

Anonymkode: bbcdf...084

Som jeg skrev, så handler det jo ikke bare om pengene, men om det å ha noe til felles og å ha vært i samme situasjon. Ser det allerede er to stykker som har svart det og som har skjønt poenget - det gjorde tydeligvis ikke du :)

Og bare innlegget ditt beviser jo langt på vei at like barn leker best. Jeg kunne ikke vært i et forhold hverken med deg eller yrkesfiskerkompisene dine.

Anonymkode: c78b6...ac0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...