Gå til innhold

Finne mannen i mitt liv. 29, singel og har lyst på barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det er vanskelig å finne noen å dele livet med. Er en ganske attraktiv dame, har høy utdanning, er slank og sprek, og ganske pen. Har egen leilighet. Jeg ønsker meg barn, og det er derfor viktig at den mannen jeg finner er omsorgsfull og har gode farsegenskaper. Jeg vil heller ikke ha en som har barn fra før, da dette vil komplisere mye for meg. Jeg liker høye (minst 185), velutdannede menn med ting på stell. Trenger ikke være modellpen, naturligvis, men jeg foretrekker normalt pene ansikt. Foretrekker en som har prestisjeutdanning som meg selv (f.eks. siving), men det er ikke noe absolutt krav. Men god jobb, utdanning og en OK+ lønn må det nesten være. Vil at mine barn skal ha muligheter for en god og trygg fremtid. 

Jeg har vært på noen dater, men jeg får liksom aldri følelser. Han siste hadde mye bra med seg (møttes på tinder), men viste seg å være lavere enn jeg så for meg, og jeg kjente derfor ingen tiltrekning.. Veldig synd egentlig..Synes dette er så sårt og vanskelig. Jeg er veldig veldig klar for å bli mor (noe jeg naturligvis ikke sier til datene med en gang!), og vurderer snart å reise til Danmark for å få dette oppfyllt. Men jeg vil jo ha en far til barna mine!! 

Anonymkode: 21b83...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det du skriver er for kresent. Men må mannen være norsk eller kunne du tenkt deg en utlending? F.eks en amerikaner eller tysker som jobbet i Norge men ikke hadde perfekt norsk. Alt annet stemte, han var kjekk, velutdannet, hadde god jobb og var omsorgsfull. I såfall gi slike menn en sjanse! Er sikker på at mange utenlandske menn gjerne skulle hatt en norsk kvinne som deg.

Anonymkode: 1414c...601

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff

Hahaha. Prestisjeutdanning. Joa - Lykke til 🤣

Kanskje du finner en hvis du innser at du egentlig bare er et vanlig menneske? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Men jeg vil jo ha en far til barna mine!! 

Anonymkode: 21b83...bd9

Da bør du vel fortsette å date. Du har jo mange år igjen hvor du fortsatt kan få barn. 

Anonymkode: 721ce...ef0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er vanskelig å finne noen å dele livet med. Er en ganske attraktiv dame, har høy utdanning, er slank og sprek, og ganske pen. Har egen leilighet. Jeg ønsker meg barn, og det er derfor viktig at den mannen jeg finner er omsorgsfull og har gode farsegenskaper. Jeg vil heller ikke ha en som har barn fra før, da dette vil komplisere mye for meg. Jeg liker høye (minst 185), velutdannede menn med ting på stell. Trenger ikke være modellpen, naturligvis, men jeg foretrekker normalt pene ansikt. Foretrekker en som har prestisjeutdanning som meg selv (f.eks. siving), men det er ikke noe absolutt krav. Men god jobb, utdanning og en OK+ lønn må det nesten være. Vil at mine barn skal ha muligheter for en god og trygg fremtid. 

Jeg har vært på noen dater, men jeg får liksom aldri følelser. Han siste hadde mye bra med seg (møttes på tinder), men viste seg å være lavere enn jeg så for meg, og jeg kjente derfor ingen tiltrekning.. Veldig synd egentlig..Synes dette er så sårt og vanskelig. Jeg er veldig veldig klar for å bli mor (noe jeg naturligvis ikke sier til datene med en gang!), og vurderer snart å reise til Danmark for å få dette oppfyllt. Men jeg vil jo ha en far til barna mine!! 

Anonymkode: 21b83...bd9

Har var det mye krav og ditt og datt - samt glorifisering av deg selv.

som mann leser jeg dette ut av din tekst:

- Kravstor

-prippen

- Kravstor

- Rangering av "materielleverdier" som første prioriter før de menneskelige egenskapene får slippe til.

- Kravstor.

- Du krever at ting skal være 100% perfekt mp mannen. 

 

Med dine holdninger vil du nok være en del av seperasjon/skilsmisse statistikken i fremtiden. Av den grunn at menn ser ikke kun etter det perfekte hos en dame "materialistisk sett". Det er andre saker som er vel så viktig.

 

Uansett lykke til, håper bare du får opp øynene tidsnok.

Mvh

Mann med prestisjeyrke

Anonymkode: 7d65e...8ae

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38

Høres ikke ut som uoppnåelige krav dette. Jeg er selv 185 cm med prestisjeutdanning og det er mange av oss - spesielt hvis du bor i en av de 3-4 største byene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som mann på samme alder må jeg le. Hvis du er på sukker har jeg antageligvis sendt deg en melding. 

Virker som om dere damer har en slags vrangforestilling om at alle finner drømmeprinsen som gir sommerfugler i magen og er kjekk og høy. Jeg liker å gi folk en sjangse. Om man lar det gå litt tid kommer ofte følelsene. Jeg har heller ikke krav om ingeniør utdanning selvom jeg er det selv. Høyde gir jeg også f i. 

Den smørbrødslisten du skriver opp med krav og det at du aviste en person fordi han er for lav sier sitt om deg. Meld deg på gift ved første blikk. 

Anonymkode: 5340c...993

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer TS, du ser etter hva 100% av alle heterofile kvinner vil ha, og rundt 20% (mest sannsynlig mindre) av menn er som du ser etter.
Disse 20% har mao 100% av alle heterofile kvinne å velge mellom.
Eneste du trenger å gjøre, er å være bedre enn resten, lykke til!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Neinøff said:

Hahaha. Prestisjeutdanning. Joa - Lykke til 🤣

Kanskje du finner en hvis du innser at du egentlig bare er et vanlig menneske? 

Jeg har ikke sagt jeg ikke er et vanlig menneske ? Det er jeg da.  

1 minutt siden, FactsOverFeelings said:

Gratulerer TS, du ser etter hva 100% av alle heterofile kvinner vil ha, og rundt 20% (mest sannsynlig mindre) av menn er som du ser etter.
Disse 20% har mao 100% av alle heterofile kvinne å velge mellom.
Eneste du trenger å gjøre, er å være bedre enn resten, lykke til!

At 100 % av alle damer ser etter det samme som meg er nok bare tull. Hvor har du dette fra? Jo, de fleste vil nok ha en som er snill, men utover det ser jeg ikke helt hva du mener. Jeg vil ha en med prestisjeutdanning siden jeg selv har dette. Trolig har ikke alle damer et ønske om dette. 

Anonymkode: 21b83...bd9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er vanskelig å finne noen å dele livet med. Er en ganske attraktiv dame, har høy utdanning, er slank og sprek, og ganske pen. Har egen leilighet. Jeg ønsker meg barn, og det er derfor viktig at den mannen jeg finner er omsorgsfull og har gode farsegenskaper. Jeg vil heller ikke ha en som har barn fra før, da dette vil komplisere mye for meg. Jeg liker høye (minst 185), velutdannede menn med ting på stell. Trenger ikke være modellpen, naturligvis, men jeg foretrekker normalt pene ansikt. Foretrekker en som har prestisjeutdanning som meg selv (f.eks. siving), men det er ikke noe absolutt krav. Men god jobb, utdanning og en OK+ lønn må det nesten være. Vil at mine barn skal ha muligheter for en god og trygg fremtid. 

Jeg har vært på noen dater, men jeg får liksom aldri følelser. Han siste hadde mye bra med seg (møttes på tinder), men viste seg å være lavere enn jeg så for meg, og jeg kjente derfor ingen tiltrekning.. Veldig synd egentlig..Synes dette er så sårt og vanskelig. Jeg er veldig veldig klar for å bli mor (noe jeg naturligvis ikke sier til datene med en gang!), og vurderer snart å reise til Danmark for å få dette oppfyllt. Men jeg vil jo ha en far til barna mine!! 

Anonymkode: 21b83...bd9

hvordan har du levd fra du var 15-29år? var det ikke noe i perioden der du hadde noen gutter i din omgangskrets som du hadde nærmere tilknytning til enn andre? har gutt fått danse med deg noen gang? har du flørtet med noen gutter i den perioden, hvor stoppet det? 

hilsen dypdykk.

Anonymkode: f01b4...7e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, godjenten said:

Sikker på at du ender opp med en slik mann om du bare fortsetter å date. :)

Ikke vær slem! La heller kvinnen få en sjanse til å endre seg og finne det hun leter etter i det minste 😂

Anonymkode: a4b35...77d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ikke vær slem! La heller kvinnen få en sjanse til å endre seg og finne det hun leter etter i det minste 😂

Anonymkode: a4b35...77d

Forstår ikke hva du snakker om eller hvordan det er relevant for mitt innlegg.  :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker said:

hvordan har du levd fra du var 15-29år? var det ikke noe i perioden der du hadde noen gutter i din omgangskrets som du hadde nærmere tilknytning til enn andre? har gutt fått danse med deg noen gang? har du flørtet med noen gutter i den perioden, hvor stoppet det? 

hilsen dypdykk.

Anonymkode: f01b4...7e4

Studerte, og var med på ulike idretter. (Samt videregående såklart) Hva mener du med "danse"? Har såklart flørtet med mange. Har hatt kortere og lengre flings, men det har ikke blitt forhold ut av det.

11 minutter siden, godjenten said:

Sikker på at du ender opp med en slik mann om du bare fortsetter å date. :)

Takk :)

Anonymkode: 21b83...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke du har for høye krav egentlig. I min krets er mennene slik, inkl min mann. Hva med å være litt på utkikk når du er på seminarer og konferanser? Og dersom alt annet stemmer, men fyren er litt lav, anbefaler jeg å date han litt lenger. For de overfladiske kravene blir mindre viktige hvis du faller for personligheten. For det viktigste er at du trives sammen med han.

Anonymkode: 7a188...679

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Studerte, og var med på ulike idretter. (Samt videregående såklart) Hva mener du med "danse"? Har såklart flørtet med mange. Har hatt kortere og lengre flings, men det har ikke blitt forhold ut av det.

Takk :)

Anonymkode: 21b83...bd9

Men var det mentale som stoppet for deg i flørtingen? det er ingen kandidater du kan gjennom opprette med kontakt  i de flørtene du har hatt tidligere? Kanskje han venter bare du skal ta kontakt? kan du ikke ta initiativ enn at du tøver deg blant fremmede på en lekestasjonene på internett? kan du ikke bare sitte på en benk i parken, og tillate deg at den første mannen som sitter på benken er mannen du skal ha i ditt liv? snakk til mannen på benken, bli kjent, del den du er.

hilsen dypdykk.

 

Anonymkode: f01b4...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Men var det mentale som stoppet for deg i flørtingen? det er ingen kandidater du kan gjennom opprette med kontakt  i de flørtene du har hatt tidligere? Kanskje han venter bare du skal ta kontakt? kan du ikke ta initiativ enn at du tøver deg blant fremmede på en lekestasjonene på internett? kan du ikke bare sitte på en benk i parken, og tillate deg at den første mannen som sitter på benken er mannen du skal ha i ditt liv? snakk til mannen på benken, bli kjent, del den du er.

hilsen dypdykk.

 

Anonymkode: f01b4...7e4

Det var disse mennene som ikke ville mer, dessverre....

Anonymkode: 21b83...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sagt jeg ikke er et vanlig menneske ? Det er jeg da.  

At 100 % av alle damer ser etter det samme som meg er nok bare tull. Hvor har du dette fra? Jo, de fleste vil nok ha en som er snill, men utover det ser jeg ikke helt hva du mener. Jeg vil ha en med prestisjeutdanning siden jeg selv har dette. Trolig har ikke alle damer et ønske om dette. 

Anonymkode: 21b83...bd9

Ikke alle selvfølgelig, men det er nok ganske mange kvinner som ser etter velutdannede, høye menn. Ikke noe galt i det i seg selv, men det er jo begrenset hvor mange slike menn som finnes. Det begrenser jo utvalget ganske mye, og selv om du ikke har dårlig tid ennå, så ville du fått flere muligheter dersom du søker litt utenfor de mest prestisjefulle utdanningene :) Mange menn med typiske prestisjeutdanninger jobber ofte også ganske mye. Selv har jeg en "litt" prestisjefullt utdannelse, og selv om det "bare" er bachelor tar jeg meg selv ofter og oftere i å ønske meg en enklere jobb. En jobb der jeg faktisk har ferie når det er ferie, og der man ikke tenker jobb 24/7. I Norge er det ikke nødvendigvis de med prestisjeutdannelse og prestisjefulle jobber som trekker det lengste strået, det er de mer midt på rangstigen som har en bedre balanse mellom fritid og jobb. 

Mange er "snille", selv om jeg styrer unna kvinner (og folk flest) som absolutt må påpeke at de er nettopp snille (erfaringsmessig viser de som må påpeke det å være det motsatte). Å faktisk være grei, er jo et av de absolutt minimumskravene i forhold. 

 

 

Anonymkode: 571c9...94d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var disse mennene som ikke ville mer, dessverre....

Anonymkode: 21b83...bd9

ja, har du gjort noen tanker hvorfor dem ikke ville, og er det noen av dem som er single i dag? og bør du justere dine krav? hvor høy er du?

hilsen dypdykk

Anonymkode: f01b4...7e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med å finne en fra den listen din, ts. :laugh:

Anonymkode: 06d7a...cec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...