Gå til innhold

Hva bør jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, dette er en person hun har møtt via app der de fleste brukerne er ute etter kjapp sex og som hun kun har møtt 1 gang før og ellers ikke har noen felles venner med osv. Så det er naturlig å ikke føle seg trygg på hun 

Anonymkode: 822eb...c30

Jo, jeg ser den. Selv ville jeg da ikke ha avtalt noen overnatting i det hele tatt. Men kan jo hende hun bor et stykke unna (husker ikke om ts skrev noe om det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, -lykke- skrev:

Jeg ser den. Jeg for min del har vært veldig tydelig på at det ikke er noe annet enn å ligge å holde hverandre som skal foregå. Var noen som lo det bort og tok det som en spøk, da "avlyste" jeg hele greia. Så har gått fint i mine tilfeller.

Men det er klart. Kan jo hende hun forventer noe mer, og ts kjenner henne jo ikke godt. Så ja,kanskje det er lurt å re opp sofaen. Jeg synes bare det høres litt merkelig ut. Men det er jo ut fra mine erfaringer.

Ja det er det sikreste for å unngå ubehagelige situasjoner hvertfall :)

Og for min del høres det merkelig ut å ligge å holde rundt noen man ikke kjenner altså... Men igjen, folk er forskjellige 

Anonymkode: 822eb...c30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker heller være litt partypooper å re opp sofaen, enn å ligge med angst og ubehag i timesvis i samme seng mens den andre presser seg på med joo bare litt, kom igjen a, jeg kom jo helt hit, jeg ble jo med deg på festen, og putter hånden sin mellom bena på deg når du prøver å sove og potensielt bli utsatt for overgrep. 

 

Anonymkode: 822eb...c30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er det sikreste for å unngå ubehagelige situasjoner hvertfall :)

Og for min del høres det merkelig ut å ligge å holde rundt noen man ikke kjenner altså... Men igjen, folk er forskjellige 

Anonymkode: 822eb...c30

Jo da, man burde jo kjenne hverandre en del. Eller ha en vanvittig god kjemi. Med min nåværende kjæreste var det helt naturlig å kose og holde masse rundt hverandre fra første stund. Kjemien smalt. Og jeg tenker at det må være litt enten eller (kjenner hverandre eller har en skikkelig god kjemi med en gang). Hadde ikke noen av delene vært der ville jeg ikke avtalt overnatting. Og hadde jeg da først avtalt overnatting, hadde jeg ikke redd opp sofaen.

Men jeg trekker tilbake min første respons. Hvis ts er nervøs og ikke gira på sex, er vel det beste å re opp den sofaen (eventuelt avlyse overnattingen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ikke at overgrep nødvendigvis skjer! Men pressing vil skje og da er tøying av grenser også desverre ikke uvanlig, selvom man ikke vil, fordi personen ikke respekterer høflige avslag og tar kindness for weakness. Det er sånn de fleste voldtekter utarter seg. Til slutt blir ikke forsvarsmekanismen å si Nei mer når man har sagt det så mange ganger, til slutt blir forsvarsmekanismen å frosne til å la personen gjøre det den maser om, bare for å ikke eskalere aggressiv stemning når man egentlig syntes bra om personen utenom dette. 

Anonymkode: 822eb...c30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, -lykke- skrev:

Jo da, man burde jo kjenne hverandre en del. Eller ha en vanvittig god kjemi. Med min nåværende kjæreste var det helt naturlig å kose og holde masse rundt hverandre fra første stund. Kjemien smalt. Og jeg tenker at det må være litt enten eller (kjenner hverandre eller har en skikkelig god kjemi med en gang). Hadde ikke noen av delene vært der ville jeg ikke avtalt overnatting. Og hadde jeg da først avtalt overnatting, hadde jeg ikke redd opp sofaen.

Men jeg trekker tilbake min første respons. Hvis ts er nervøs og ikke gira på sex, er vel det beste å re opp den sofaen (eventuelt avlyse overnattingen).

Skjønner, ja jeg syns det er tydelig ts er nervøs og ikke gira på sex i det hele tatt nå. Det beste hadde vært å si nei til overnattingen ja, men hun følte vel hun måtte si ja av høflighet når personen blir med hun på fest og de har chattet en stund om å møtes igjen. 

Hadde en nettflørt fra motsatt side av landet på overnatting for han kunne ikke akuratt ta fly hjem samme dag. Det var ikke noe problem for han å ta sofaen og han stilte ingen spørsmål ved det heller så for ordentlige personer tror jeg ikke de stusser på det engang :) bare de som evn tar at sex er en selvfølge som ville blitt skuffa for det tenker jeg. 

Anonymkode: 822eb...c30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KAN jo være at ts er klar for sex også da, men bare vil forberede seg på hva som ligger i lufta. Men da har hun hvertfall fått gode råd fra begge sider, etter hvilken av sidene hun viser seg å være komfortabel med :)

Anonymkode: 822eb...c30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

KAN jo være at ts er klar for sex også da, men bare vil forberede seg på hva som ligger i lufta. Men da har hun hvertfall fått gode råd fra begge sider, etter hvilken av sidene hun viser seg å være komfortabel med :)

Anonymkode: 822eb...c30

Enig. Og ts, husk at det er lov til å ombestemme seg! Det å invitere seg selv på overnattingsbesøk er rimelig frekt gjort, og jeg synes du skal være på vakt, for denne jenta kan være en av de iglene som forsøker å få deg til å gjøre ting du ikke ønsker.

Anonymkode: f6b3d...327

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da finner du sengetøy osv og legger det klart på sofan.  Regner med at det er for å ha et sted å sove etter festen pga bor et stykke unna? Og så tar dere det derfra og ser hva som skjer. 

Anonymkode: b2596...9ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet helt ærlig ikke om jeg er klar for å gjøre noe, etter vi bare har møttes 1 eneste gang, hun forteller meg hele tiden at hun syntes jeg er fin osv osv. Men ja hun bodd et stykke unna, og derfor spurte om å sove hos meg. Men jeg vet ikke om jeg vil gjøre noe seksuelt med hun. Samtidig som vi begge kommer til å bli fulle, da kan jo mye rart skje. Og jeg bor ikke akkurat hjemme alene så???

Anonymkode: ba24c...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...