Gå til innhold

HVORFOR er jeg sånn🙈


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med en gang jeg begynner å like en mann leter jeg etter tegn på at han ikke liker meg...

Har skrevet med en lenge. Møtte ham i helgen og falt pladask. Nå går jeg og tenker han ikke liker meg likevel fordi han kanskje skriver litt mindre enn før. 

MEN han skriver ting som:

-han holdt på å gråte da jeg satte meg på flyet hjem (vi bor i forskjellige byer og det er lenge til vi sees igjen...)

-han tenker på meg

-jeg er første han tenker på når han våkner og siste når han sovner.

-sender hjerter...

Men hvorfor skriver han ikke like mye som før da?? Hvis han liker meg?? Han sa i helgen at han håpte jeg kom til byen hans på besøk til ham snart.. jeg skulle si fra hvis jeg fant en helg jeg kunne dra, eller det passet at han kom til meg. Jeg blir helt sprø av dette!!! Skal jeg spørre ham rett ut??

Dette skjedde i fjor også. Kuttet faktisk ut den mannen etter hvert, men han fortsatte å sende snapper til meg. Har ikke blitt noe mer med han, men så fikk jeg plutselig en melding der han lurte på om jeg ikke var interessert i han lenger og at han vil møte meg...

Anonymkode: 88197...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis ikke de meld er godt nok for deg så er du enten ytterst usikker eller ditto krevende. Hvis du spør så gjør du ham bare lei seg, for en vil faktisk ha tillit når en åpner seg om følelser. Du virker bare slem om du maser om mer enn det du mottar nå. Det er ikke noe galt i at han ikke skriver like ofte. Det blir gjerne sånn etter litt tid. Hvis det er at du er ekstremt oppmerksomherssyk så vil du slite i forhold. Syns du skal roe ned og sette stor pris på det han faktisk skriver.

Anonymkode: 50a30...04e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis ikke de meld er godt nok for deg så er du enten ytterst usikker eller ditto krevende. Hvis du spør så gjør du ham bare lei seg, for en vil faktisk ha tillit når en åpner seg om følelser. Du virker bare slem om du maser om mer enn det du mottar nå. Det er ikke noe galt i at han ikke skriver like ofte. Det blir gjerne sånn etter litt tid. Hvis det er at du er ekstremt oppmerksomherssyk så vil du slite i forhold. Syns du skal roe ned og sette stor pris på det han faktisk skriver.

Anonymkode: 50a30...04e

Ok, du har sikkert helt rett! 

Anonymkode: 88197...d5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, du har sikkert helt rett! 

Anonymkode: 88197...d5d

Er forresten ikke sånn at det ikke er godt nok for meg, bare begynte å lure litt siden han skriver litt mindre enn før. Og så leter jeg jo etter tegn på at han ikke liker meg. Utrolig irriterende🙈

Anonymkode: 88197...d5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

man får en utladning etter å ha truffet hverandre, helt sikker på at han ikke har glemt deg. Men siden der har uttrykt veldig mye ovenfor hverandre før dere traff hverandre, så får man en utladning til å skrive fordi alle inntrykkene har blitt forsterket. Det har møttes for første gang, og har brukt u-vei for å komme nærmere hverandre vs. kjærester som lærer hverandre å kjenne på en normal måte. 

Men dropp tanken at han har glemt deg, han trenger tid for seg selv nå. Egentlig vil han ha din nærhet, nå betyr ordene pr. sms mindre. 

 

Anonymkode: cf530...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

man får en utladning etter å ha truffet hverandre, helt sikker på at han ikke har glemt deg. Men siden der har uttrykt veldig mye ovenfor hverandre før dere traff hverandre, så får man en utladning til å skrive fordi alle inntrykkene har blitt forsterket. Det har møttes for første gang, og har brukt u-vei for å komme nærmere hverandre vs. kjærester som lærer hverandre å kjenne på en normal måte. 

Men dropp tanken at han har glemt deg, han trenger tid for seg selv nå. Egentlig vil han ha din nærhet, nå betyr ordene pr. sms mindre. 

 

Anonymkode: cf530...ca9

😃 

Anonymkode: 88197...d5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gud så slitsomt .

Anonymkode: d0e40...610

Du trenger ikke være ekkel.

Anonymkode: 88197...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk kalde føtter. I så kort tid kan du ikke vitte at han liker deg ikke. Ta deg tid å bli mer kjent med han. Jeg tror mye menn snakker generellt ikke så mye. Lykke til.

Anonymkode: 1ab92...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, huff... nå må jeg slutte å lete etter negative tegn her!!! 

Han har sendt meg massevis av hjerter og slikt, han gjør vel ikke det hvis ikke han er interessert...

Anonymkode: 88197...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...