Gå til innhold

date uteblir


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en periode prøvd å henvende meg til kandidater(kvinner) på sukker.no, men det  har ikke medført dialog. Vil du norske kvinner date? eller er det kun sex dem vil ha?

Anonymkode: a46eb...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste jentene vil date, men de er kresne og venter på en superkjekk Mr Right, ikke Mr Right Now med et helt gjennomsnittlig utseende.

Husk også at damene i perioder selv er litt travle. Har opplevd selv å få dårlig respons til tider fra enkelte, men så plutselig en stund senere så tar de kontakt tilbake, selv om de aldri viste noen interesse tidligere.

Uansett hvor kjekke vi er (objektivt eller subjektivt sett), så er vi neppe kjekke for ALLE, så det vil alltid være en eller annen vi aldri vi klare å vekke interessen til. I mellomtiden får du pusse litt på profilen din og se om du har noe å melde som kan hjelpe deg å stå ut i mengden av menn som også skriver med samme kvinnen.

Endret av Kreator
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funket ikke sitatene du etterspurte? 

Anonymkode: ad375...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste vil finne en sjelevenn å gifte seg med

Anonymkode: 8ce3a...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De fleste vil finne en sjelevenn å gifte seg med

Anonymkode: 8ce3a...3d4

dialogen ute blir, blir ingen hjerte kontakt av det

Anonymkode: a46eb...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

dialogen ute blir, blir ingen hjerte kontakt av det

Anonymkode: a46eb...02d

Må innrømme at slike skrivefeil OG formuleringer gjør at jeg ikke svarer. Hvis du lager egne ord som "hjertekontakt", går du glipp av mange. Bare send noen normale og hyggelige linjer om hvorfor du tar kontakt. Uten å overdrive. Du ville vel ikke snakket om "hjertekontakt" og gud vet hva dersom du traff et menneske i virkeligheten?

Enda et tips: Henvend deg til folk på ditt nivå, ikke sikt for høyt, lavt eller ta kontakt med folk som er totalt forskjellige fra deg selv.

Anonymkode: 01057...40c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må innrømme at slike skrivefeil OG formuleringer gjør at jeg ikke svarer. Hvis du lager egne ord som "hjertekontakt", går du glipp av mange. Bare send noen normale og hyggelige linjer om hvorfor du tar kontakt. Uten å overdrive. Du ville vel ikke snakket om "hjertekontakt" og gud vet hva dersom du traff et menneske i virkeligheten?

Enda et tips: Henvend deg til folk på ditt nivå, ikke sikt for høyt, lavt eller ta kontakt med folk som er totalt forskjellige fra deg selv.

Anonymkode: 01057...40c

jeg er 168 cm høy

Anonymkode: a46eb...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg er 168 cm høy

Anonymkode: a46eb...02d

Haha

Anonymkode: fd3d2...784

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha

Anonymkode: fd3d2...784

🤦🏼‍♀️

Anonymkode: ad375...2bf

Enkel mann uten gjeld, drømmer å bo på slott med arvinger som vil gode samfunnsborgere.

Anonymkode: a46eb...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...