Gå til innhold

Avstandsforhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For dere som er i forhold, og har vanskeligheter for å møte Pga avstand eller evt andre grunner.

hvor ofte møtes dere? Og hva er grunnen? Fører det til dårligere forhold? Fortell gjerne litt

Anonymkode: 535a7...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi møtes i gjennomsnitt en gang i måneden. Noen ganger oftere, andre ganger sjeldnere. 

Pga skole og jobb så må vi ta det når det passer. Vårt forhold lider ikke, men jeg savner han stort når vi ikke er sammen. 

Anonymkode: de356...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva defineres som avstandsforhold?

Jeg bor 1 times reis unna ham, men jeg bor hos ham hver 2. helg. Vi prøver å møtes når vi kan utenom og.

Vi har begge barn, men ikke sammen.

Savner ham, og kunne gjerne tenke meg å se ham oftere, men det kommer nok med tiden😊 Godt med litt egentid også.

Vi prater hver dag via FaceTime, telefon eller snap.

Anonymkode: 645b5...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møtes 2 ganger i året og er sammen 1-2 mnd hvert møte. Vi har ikke muligheten til å flytte sammen ennå, men vi planlegger fremtid sammen. Har det veldig fint. Vi har vært sammen i 3 år, og kommer nok til å flytte sammen i løpet av de neste 2 årene. Han bor i utlandet. 

Anonymkode: a3248...d40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møtes 4-5 ganger i året og er sammen 1-4 uker hver gang. Før vi eventuelt kan flytte sammen, må vi gifte oss. Han bor i utlandet utenfor EU. Så ham sist for 6 uker siden. 

Anonymkode: b7e25...2e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i et avstands forhold for en tid tilbake, endte ikke på grunn av avstanden sånn at det er sagt.

Vi bodde ca. 6 timer unna hverandre med tog, og møttes 1-2 ganger i måneden men siden jeg kunne jobbe litt hvor jeg ville ble jeg der gjerne en uke +/-. Jeg opplevde avstanden til å være helt fantastisk og helt jævlig til tider. Det bra er jo det at man setter ekstra stor pris på den tiden man har sammen, og at man blir ordentlig glad av å se hverandre. Det negative er jo selvsagt at på de dårlige dagene så ønsker man ofte og se kjæresten sin men det er ikke så lett når det er 6 timer reise.

Vi snakket sammen hele tiden, og ringte og facetimet da vi hadde tid i løpet av dagen. 

Jeg opplevde alt i alt at avstanden kun gjorde oss sterkere, men det krevde 100% tillit da man gjør veldig mye hver for seg.

Anonymkode: 23fd7...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...